Nyt HÄVETTÄÄ ja oikein kunnolla !

Pikkukaupunkilainen

Aktiivinen jäsen
28.06.2011
9 370
16
38
Vaimo ja lapset on tulossa anoppilasta tänään kotiin päin ja soi puhelin ja katsoin, että vaimo soittaa.
Vastasin puhelimeen, että "Mitäs herkkupeppu?"
Noh, sieltä soittikin anoppi, että vaimon puhelin unohtui sinne ja, ettei tarvitse huolehtia, jos ei vastaa puhelimeen, pitääpi soittaa lasten puhelimiin.
Mykistyi puhelun alussa noin viideksi sekunniksi, ennen kuin sai asiansa ilmoitettua.
Ei helvetti, nyt hävettää.
En kehtaa enää anopille soittaa ikinä! :headwall:

No ainakin anoppi sai varmistuksen että teidän parisuhteessa menee hyvin ja olette seksuaalisesti aktiivisia. Olisi ollut nolompaa jos olisit vastannut jotenkin äkäillen "Mitäs horo?"

36, mutta mä en ole anopin suosikki muutenkaan ja ollaan aika verisestikin tapeltu välillä.
Että ei ainakaan pisteet nouse tästä tempauksesta...

no ainahan sä voit sanoa armaalle anopillesi, että ihan tarkoituksella kutsuit häntä herkkupepuksi. Rouvan peppu on oikein hyvin säilynyt niinkuin rouva muutenkin ;) ehkä sun pisteet noilla kauniilla sanoilla nousee ihan uusiin lukemiin.

Alkuperäinen kirjoittaja Qsipää;26621621:
no ainahan sä voit sanoa armaalle anopillesi, että ihan tarkoituksella kutsuit häntä herkkupepuksi. Rouvan peppu on oikein hyvin säilynyt niinkuin rouva muutenkin ;) ehkä sun pisteet noilla kauniilla sanoilla nousee ihan uusiin lukemiin.

Ei, tuossa vaiheessa lennän anoppilan ovesta ulos ja parantelen kaksi viikkoa paistinpannun iskuja...
Anoppi on meinaan aikas kipakka tapaus; se on lyönyt mua joskus nyrkillä naamaan ja pesäpallomailastakin olen saanut...

• Tykkää
Reactions: Qsipää
No miten se anoppi sitten tuosta voisi suuttua? Joo, noloahan tuo on tietysti, mutta eihän tuossa ole mitään suututtavaa, jos itse soitti vaimosi puhelimesta. Ja sinähän voisit oikeastaan suuttua hänelle, kun soitti vaimosi puhelimella sinulle. Miksei soittanut omalla puhelimellaan?

Alkuperäinen kirjoittaja Qsipää;26621652:
:laugh: eikä! Kerrassaan miellyttävä anoppi siis sulla..

Appiukko on ihan miellyttävä, mutta anoppi niin syvältä perseestä, kun ikinä voi olla.
Nyrkistä sain, kun ensin kaksi tuntia valitusta meikäläisestä, mun työstä ja elämäntyylistä kuunneltuani ja parin nätin sanomiskerran jälkeen erehdyin sanomaan, että josko harppuuna pitäisi leipäläpensä ummessa...
Ja turpaan tuli; silmä mustaksi.
Pesäpallomailasta tuli, kun anoppilan pihassa tämä kyseinen akka päätti riidan päätteksi lyödä minua pesäpallomailalla.
Tilanne päättyi siihen, että juoksin anoppia karkuun ja ympäri pihaa ja appiukko sitten tuli lopuksi väliin...
Ei olla tavattu anopin kanssa kahteen vuoteen - ymmärtänet, miksi.

• Tykkää
Reactions: versatile
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;26621695:
No miten se anoppi sitten tuosta voisi suuttua? Joo, noloahan tuo on tietysti, mutta eihän tuossa ole mitään suututtavaa, jos itse soitti vaimosi puhelimesta. Ja sinähän voisit oikeastaan suuttua hänelle, kun soitti vaimosi puhelimella sinulle. Miksei soittanut omalla puhelimellaan?

Mun anoppi voi suuttua mistä vaan.
Ja en tiedä, miksi soitti vaimoni puhelimesta - halusi varmaan järkyttää mua...

Appiukko on ihan miellyttävä, mutta anoppi niin syvältä perseestä, kun ikinä voi olla.
Nyrkistä sain, kun ensin kaksi tuntia valitusta meikäläisestä, mun työstä ja elämäntyylistä kuunneltuani ja parin nätin sanomiskerran jälkeen erehdyin sanomaan, että josko harppuuna pitäisi leipäläpensä ummessa...
Ja turpaan tuli; silmä mustaksi.
Pesäpallomailasta tuli, kun anoppilan pihassa tämä kyseinen akka päätti riidan päätteksi lyödä minua pesäpallomailalla.
Tilanne päättyi siihen, että juoksin anoppia karkuun ja ympäri pihaa ja appiukko sitten tuli lopuksi väliin...
Ei olla tavattu anopin kanssa kahteen vuoteen - ymmärtänet, miksi.

Kaikkee sitä tällä palstalla kerrotaan. Toivottavasti anoppi ei käy lukemassa.

Mun anoppi voi suuttua mistä vaan.
Ja en tiedä, miksi soitti vaimoni puhelimesta - halusi varmaan järkyttää mua...

Niin, mutta jos siis tulee jotain sanomista, niin voit sanoa, että hänhän siinä väärin teki, sinä vain vastasit puheluun, jonka luulit tulevan vaimosi taholta. Nyt kannattaa tämä tapaus pistää korvan taakse, niin voit sopivan tilaisuuden tullen mainaista, että "silloinkin soitit vaimon puhelimella, miten kehtasit!". :D

Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;26621758:
Niin, mutta jos siis tulee jotain sanomista, niin voit sanoa, että hänhän siinä väärin teki, sinä vain vastasit puheluun, jonka luulit tulevan vaimosi taholta. Nyt kannattaa tämä tapaus pistää korvan taakse, niin voit sopivan tilaisuuden tullen mainaista, että "silloinkin soitit vaimon puhelimella, miten kehtasit!". :D

Niin ja jännityksellä odotamme, millä löisi mua silloin. ;)
Elokuussa 2010 tapahtui toi pesäpallomailaepisodi ja sen jälkeen en ole anoppilassa käynyt - sukujuhlissa ollaan nähty yms...