V vieras Vieras 14.08.2008 #76 Alkuperäinen kirjoittaja ...: eihän tuolla mitää laulua ole Click to expand... No, mää jo oon ihmetelly että enkö osaa käyttää...ja kukaan ei ees auta...
Alkuperäinen kirjoittaja ...: eihän tuolla mitää laulua ole Click to expand... No, mää jo oon ihmetelly että enkö osaa käyttää...ja kukaan ei ees auta...
? ... Vieras 14.08.2008 #77 Alkuperäinen kirjoittaja vieras: Alkuperäinen kirjoittaja ...: eihän tuolla mitää laulua ole Click to expand... No, mää jo oon ihmetelly että enkö osaa käyttää...ja kukaan ei ees auta... Click to expand... poistanu varmaan. tai piilottanu
Alkuperäinen kirjoittaja vieras: Alkuperäinen kirjoittaja ...: eihän tuolla mitää laulua ole Click to expand... No, mää jo oon ihmetelly että enkö osaa käyttää...ja kukaan ei ees auta... Click to expand... poistanu varmaan. tai piilottanu
M mä Vieras 14.08.2008 #78 hei vähän asian bierestä, mut mitä värejä sul päässä tos kuvassa uus tugga? Oli meinaa niin hyvän näköset sävyt et voisin itselle harkita samaa. (huomenna kampaajalle)
hei vähän asian bierestä, mut mitä värejä sul päässä tos kuvassa uus tugga? Oli meinaa niin hyvän näköset sävyt et voisin itselle harkita samaa. (huomenna kampaajalle)