nyt harmittaa ja lujaa!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja plussapallo harmaile
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

plussapallo harmaile

Vieras
Antakaas jotain tukea ja turvaa tänne, sain jo komeesti 9 kiloo pois ja nyt sitte lauantain monttubileet toi 1,3 kiloo takas! Ei niinkään itse juhlaruoat, mutta sen jälkeen otin illalla kevyt siideriä..ja kyllähän sen nyt sitten taas huomaa :ashamed: miten sitä on niin helkkarin heikko?? Enkä edes syöny mitään herkkuja, voi itkujen itku, mä jo luulin että tällä viikolla saan 10 kilon rikki, mutta taitaa siirtyä taas....

No no, älä nyt! Pienet vastoinkäymiset kuuluu asiaan! Ja sulla todellakin on pieni! Hyvä että sulle tuli morkkis, muistat seuraavalla kerralla tän tunteen jka itsesyytökset...

Pakko ihailla, 9 kiloo!! :flower: :hug:

älähän nyt!! samoin on käynyt myös minulle ja vielä enemmän kuin kerran. Jatkat vaan sitten laihista samaan malliin.. Saahan sitä joskus herkutella! Ja myös sinulle tulleet kilot voi olla suurimmaksi osaksi nestettä.. Otat vaan itseä taas niskasta kiinni..

Kiitos lohdutuksista :hug: se on totta että light-siiderit ei todellakaan anna mitään varaa juoda niitä miten paljon vaan, mutta kun se on niin hyvää välillä. Masentaahan se kun on näin paljon ylipainoa niin jo se kahden kilon pudotus on niin suuri saavutus että! Sitten kun vähänkin heittää "viihteelle" niin jo saa kärsiä viikon \|O Mä kun en koskaan käy edes ravintolassa, kotona saan välillä antaa miehelle vastuun lasten hoidosta ja vaan istuksia ja naatiskella mitä haluan, mut nyt tuntuu että ei enää kannata jos meinaa oikeesti laihtua. mutta mä tiedän tämän, se on tää viikko ja sitten se ehkä on tasottunu.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.03.2006 klo 14:27 plussapallo kirjoitti:
Mä kun en koskaan käy edes ravintolassa, kotona saan välillä antaa miehelle vastuun lasten hoidosta ja vaan istuksia ja naatiskella mitä haluan, mut nyt tuntuu että ei enää kannata jos meinaa oikeesti laihtua. mutta mä tiedän tämän, se on tää viikko ja sitten se ehkä on tasottunu.

Voi jee Plussapallo relaa nyt vähän!!! Pari kiloa nestettä voi kertyä menkkojen alla, pikkasen liian suolaisesta ruoasta, liian vähäisestä nesteenjuomisesta, muutamasta siideristä... EIKÄ SE HAITTAA! Sie tiedät itsekin, että et suinkaan ole lihonut tuon yhden illan aikana kahta kiloa ;)

Pitää sitä ihmisen käydä välillä ulkona, silläkin uhalla, että kärsii silmäpusseista seuraavan viikon. Ei mikään laihari saa estää nauttimasta elämästä. Nih. Kokoa itsesi B)

Kyllä se siitä taas lähtee. Huoli pois. Juo vettä. (Ja anna palaa seuraavallakin viihdekierroksella, hauskaa pitää olla välillä.)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.03.2006 klo 12:44 Micosa kirjoitti:
Nestettä vain.
Nuo kevyt juomat on usein kaikkea muuta kuin "kevyitä",niistä ollut paljon kirjoituksia jne että kalorimäärä suuri.

Onko sun mielestä rasvattomassa maidossa paljon kaloreita? Light-siiderien keskiarvo on n. 25 kcal/dl. Rasvaton maito on 33kcal/dl. Eli kyse ei ole kalorimäärästä, vaan nautitusta määrästä...

Sidukkaa tulee juotua parikin litraa eli kalorit kertyy sit siitä ;) Maitoa pystyy harva nauttimaan kahta purkillista nupikseen...

Okei okei kaverit :whistle: nestettä tais olla vaan kun jo tänä aamuna näytti ihan siedettäviä lukemia, niin ja taitaa oviskin olla menossa ;) mutta välillä sitä tulee oltua liian tiukkana kun haluis nopeita tuloksia, ja siideri on tosiaan semmosta et sitä menee komeesti parikin litraa, ja ei se nyt enää siinä määrässä ole kovin "kevyttä".

Uusimmat

Yhteistyössä