Nyt harmittaa ihan vietävästi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja shihtzu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

shihtzu

Vieras
Kahden viikon päästä olisi kaverilla pikkujoulut, meidän perinteisen juhlat ja tänään selvisi että en pääsekään sinne, kun meillä ei ole lapsenvahtia. Olen tuolle miehelle monta kertaa sanonut viimeisen parin kuukauden aikana että silloin ja silloin sen tulee olla kotona, kun mulla on pikkujoulut ja mun täti ei ole silloin myöskään paikalla kun lähtee risteilyllä juuri samana päivänä. No tänään kuulin sitten miehen yhtiökumppanilta, että heillä on juuri silloin työpalaveri Levillä, elikkä tiedossa ryyppäämistä ja rellestämistä.

Eniten tässä harmittaa se, että mies ei ole voinut sanoa mitään silloin kun olen tuosta pikkujoulupäivästä puhunut, vaikka on sen kyllä jo jonkin aikaa tiennyt.

Niin ja sekin harmittaa, että mulla ei noita illanviettoiltoja pahemmin ole, joten silloin harvoin kun olisi mahdollisuus, niin olisi kiva päästä.

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Ehdotapas miehellesi, jos voisi Levin reissun jättää väliin? Vai onko pakollinen työjuttu?

Ei tuo sitä väliin jättäisi missään tapauksessa vaikka voisikin, tosin ei taida voida, kun on yksi yhtiön omistajista. Mun menot ei tuota miestä pahemmin kiinnosta, omat sillä menee kaiken edelle.

Yhteistyössä