Nyt harmittaa! huutis osto...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jadal
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jadal

Vieras
Esikoiselle huusin täysin käyttämättömän haalarin jossa oli laputkin vielä kiinni, ja monta kymppiä halvemmalla kuin kaupassa olis ollut. Siis jonathanin cordura haalari.
No illalla hain haalarin postista, ja muuten se sopi kuin unelma, mutta hihat olivat lyhyet :( siis niin, että kun tyttö nosti käsiään, jäi ranteet ihan paljaaksi :( En mä nyt tollasta haalaria sille viitti laittaa, pistin nyt puvun uudestaan myyntiin ja toivon, että joku sen ostaa.

No, varasin tytölle kaksi 86cm haalaria nyt syksyksi.. Pieniä on kun kesällä kasvoikin hurjan paljon enemmän mitä arvasin, toinen menee ehkä kuukauden.. Kivaa se on tässä vaiheessa etsiä uutta, kun on vain tyhmiä värejä jäljellä :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja Taasko täällä:
Mua harmittaa, ku en saanu Jonathan Condura-haalaria huudettua Huutiksesta. Vähän ennen sulkeutumista tarkistin etten oo voittamassa ja yritin korottaa, niin penteleen Huutis jumitti! Hävisin sen huudon.

Kannattaa käyttää korotusautomaattia =)

Alkuperäinen kirjoittaja Bad Mother:
Mua harmittaa, ku en saanu Jonathan Condura-haalaria huudettua Huutiksesta. Vähän ennen sulkeutumista tarkistin etten oo voittamassa ja yritin korottaa, niin penteleen Huutis jumitti! Hävisin sen huudon.

Ikinä älyä sitä laittaa :headwall:

mitäs vois pyytää keväällä ostetusta reimatecistä :kieh: ja jonathanin babyhaalarissa. selkeitä tyttövärejä ja toinen vähän enemmän pidetty *lähtee rustaamaan vaihto & myynti-ilmoja*

Alkuperäinen kirjoittaja jadal:
Alkuperäinen kirjoittaja ImpiEllenAnna:
Minkä kokoinen haalari? :whistle:

116cm. ja oikeestaan se oli ihan poikien haalarin värinenkin :snotty:

oli siinä mitat, mut mä tyhmä en niitä tarkemmin kattonnu :headwall:

Löysin.. :flower: hintaa vaan on liikaa kun menee postareiden kanssa samoihin kuin kaupasta ostettuna..

Mutta kyllä tuollainen harmittaa.. mä ostan itelleni välillä paitoja huutiksesta ja 90% ne on väärän kokoisia.. ikinä huomaa tarkkoja mittoja kattella/kysellä.. :/

Alkuperäinen kirjoittaja Bad Mother:

Ikinä älyä sitä laittaa :headwall:

Mulla on just korotusautomaatti päällä yhdestä talvipuvusta,ei tarttee kyttäillä sähkäriä koko ajan :D

Löysin.. :flower: hintaa vaan on liikaa kun menee postareiden kanssa samoihin kuin kaupasta ostettuna..

Mutta kyllä tuollainen harmittaa.. mä ostan itelleni välillä paitoja huutiksesta ja 90% ne on väärän kokoisia.. ikinä huomaa tarkkoja mittoja kattella/kysellä.. :/

Nyt oli kyllä jotain vikaa mun sisälukutaidossa.. :ashamed: :ashamed: sorry..

jos sen mun löysit, niin postarit sis hintaan :)

itse maksoin 59+postikulut.

Yhteistyössä