E
ewy
Vieras
Mieheni jätti minut tuosta vain monen vuoden yhdessäolon jälkeen. Suhteessamme oli henkistä ja fyysistä väkivaltaa jonka takia masennuin vakavasti. Ero pahensi masennustani ja tällä hetkellä jokaikinen päivä on yhtä tuskaa. En osaa ajatella muuta kun mitä mieheni minulle teki, jokainen ajatus on katkeruutta ja vihaa. Itsemurha-ajatukset pyörivät mielessä jatkuvasti. Terapiaan pääsyä odotan, mutta koska jonot ovat niin pitkiä en hetkessä tule keskusteluapuakaan saamaan, yksityiselle ei ole varaa mennä. Ystäviä ei ole, koska alettuani seurustelemaan mieheni kanssa muutin paikkakunnalle jossa hän asui, olen siis kaikenlisäksi aivan yksin tilanteeni kanssa. Näin pienellä paikkakunnalla on mahdotonta löytää uusia ystäviä, saatikka uutta suhdetta ja energia ei edes riittäisi sellaiseen. Exällä on heti erosta alkaen naiset pyörineet ympärillä ja se ahdistaa minua entistä enemmän, joudun pelkäämään milloin hän kävelee vastaan uuden naisensa kanssa onnellisena ja minä romahdan. Kuulemma on tavannut jo uuden naisen kenen kanssa aloittamassa seurustelua.
Olo on niin toivoton että en jaksa enää uskoa siihen että vaikka hankkisinkin itselleni apua niin mitä se vieraalle ihmiselle puhuminen loppujen lopuksi muka auttaa? Pari kertaa olen käynyt puhumassa turvakodin työntekijän kanssa, ei helpottanut. Voiko siis vakavasta masennuksesta todella parantua? Varsinkin kun ei ole ketään kuka tukisi vaan on aivan yksin koko jutun kanssa.
Olo on niin toivoton että en jaksa enää uskoa siihen että vaikka hankkisinkin itselleni apua niin mitä se vieraalle ihmiselle puhuminen loppujen lopuksi muka auttaa? Pari kertaa olen käynyt puhumassa turvakodin työntekijän kanssa, ei helpottanut. Voiko siis vakavasta masennuksesta todella parantua? Varsinkin kun ei ole ketään kuka tukisi vaan on aivan yksin koko jutun kanssa.