Nyt en enään tiedä mitä tekisin...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja LOISTOTUPSU
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

LOISTOTUPSU

Aktiivinen jäsen
29.04.2007
5 011
0
36
Mulla olis aika kiropraktikolle keskiviikkona, mutta mulla on kuume ollu päällä toista kuukautta, ei suurta lämpöö mutta kuitenkin kuumeen puolella koko ajan.
vikaa minusta ei ole löytyny kun lääkärissä ravannu, nyt tosin aikaa kun olen verikokeissa käyny ja tuo kiropraktikko oli sitä mieltä että nuo verikokeet pitäis vielä kattoo. Kuitenkin sano että hieroo mua kyllä jos suostun siihen että kipeemmäks tulen.

soitin sitten aikaa terveyskeskukseen ja selitin asian että pitäis päästä lääkärille kun tuo aika tonne hierontaan on keskiviikkona. Ei ole aikoja. jotenka nyt en tiedä mitä tässä tekisin.

olen kuitenkin päästä varpaisiin jumissa että pahaa tekee, haluaisin edes jostain päästä itteeni kuntoon. Mua vaan huolettaa mitkä riskit tosta kiropraktikon hommista tulee jos mulla joku tulehdus vaikka onkin nyt päällä.

:/

Enpä menis kuumeessa mihinkään tollaseen hoitoon. Kysyisin sieltä kiropraktikon vastaanotolta mitä mieltä he ovat ja voisiko esim fysioterapeutti antaa hoitoa sähköllä tai lämmöllä alkuun.

Alkuperäinen kirjoittaja no:
Enpä menis kuumeessa mihinkään tollaseen hoitoon. Kysyisin sieltä kiropraktikon vastaanotolta mitä mieltä he ovat ja voisiko esim fysioterapeutti antaa hoitoa sähköllä tai lämmöllä alkuun.

Tää kiropraktikko sanokin että jos kuume on alle 37.5 niin voi jotain tehdä, mutta vain jos ite sitten suostun siihen että voin tulla kipeemmäks.

Musta tuntuu etten ikinä tonne pääse kun ei tää lämpöily lopu ikinä, olen kohat niin jumissa ettei kädet toimi.

:(

Alkuperäinen kirjoittaja no:
jos crp on koholla eli joku tulehdus niin ei saa hieroa.

On tästä nyt kaks viikkoo kun toi tulehdus arvo otettiin, sillon oli normaali. mutta mistäs sen tiedän mitä se nyt näyttää kun ei pääse tonne terveyskeskukseen. hitto!

eli mun on taas peruttava toi hieronta, saamari ikinä sinne pääse.

Yhteistyössä