nyt ei tajuu( s-etukortti)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ei tajuu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
siis sen tiliotteesi (ilm missä kerrotaan paljonko sait bonusta9) mukana on sellanen taulukko niistä ostosten summista /kk ja sitten se %......esim... eli kun ostat 900 tai yli / kk saat 5% ostostesi yhteissummasta bonusta siltä kuukaudelta jne...

Alkuperäinen kirjoittaja ei tajuu:
miten noi bonukset lasketaa..eli oon ostanu nyt 200e edestä niin paljonko mulla bonuksia? paljonko nuo bonukset tekevät rahana?

Onko tuo kokonaissumma, minkä olet laittanut kuukaudessa s-liikkeisiin (esim. bensat, vakuutukset, puhelin, netti yms.)?

Alkuperäinen kirjoittaja :
Alkuperäinen kirjoittaja ei tajuu:
miten noi bonukset lasketaa..eli oon ostanu nyt 200e edestä niin paljonko mulla bonuksia? paljonko nuo bonukset tekevät rahana?

Onko tuo kokonaissumma, minkä olet laittanut kuukaudessa s-liikkeisiin (esim. bensat, vakuutukset, puhelin, netti yms.)?

joo on..olen vasta kuukausi sitten hankkinut kortin
ja mistään muualta ei bonuksia tuu kun ruoka-ostoista

Alkuperäinen kirjoittaja iltatähtien äippä:
siis sen tiliotteesi (ilm missä kerrotaan paljonko sait bonusta9) mukana on sellanen taulukko niistä ostosten summista /kk ja sitten se %......esim... eli kun ostat 900 tai yli / kk saat 5% ostostesi yhteissummasta bonusta siltä kuukaudelta jne...

Riippuu siitä missapäin on asiakkaana, nuo prosentit, täällä koillismaalla saa vasta 1500:n ylittyvistä ostoista tuon 5%.

Yhteistyössä