N
nainen olen
Vieras
No NIMENOMAAN
Mitä hittoa näiden tällaisten naisten päässä liikkuu? Kaikki miehen sanomiset tai sanomatta jättämiset pitää ylianalysoida, annetaan itse ymmärtää muttei sitten kuitenkaan haluta ottaa seuraavaa askelta mutta silti odotetaan että mies tarjoaa koko ajan jakamatonta huomiota ja kiinnostusta.
En voi käsittää. En ikinä.
No en mä ylianalysoi mutta mun kokemuksen mukaan, mitä enemmän mies imartelee sitä mulkumpi paskiainen sieltä lopulta paljastuu. Sitten taas jos mies ei imartele yhtään niin miestä ei kiinnostakaan yhtään. Mikä sitten on se "sopiva" määrä imartelua että mies on kiinnostunut mutta ei ole mulkku? Niin, sepä se ongelma onkin ja sitä pitää analysoida.
Mitä tehdä kun mies jota tapailet tekee selväksi että voitaisi jo panna. Sä vastaat sille ihan suoraan että kyllä käy. Ja kuitenkin kun tapaatte mies ei tee elettäkään mihinkään suuntaan. Eikö miehet olekaan niin yksinkertaisia että jos asia kiinnostaa niin tartutaan härkää sarvista? Varsinkin jo vihreää valoa on jo selvästi annettu? Vai onko tämäkin sellainen tilanne missä pitäisi vähän pohtia mitä tuollainen käytös mahtaa tarkoittaa?
En mä odota jakamatonta huomiota tai sitä että sietää naisen "pelaamista", mutta älä väitä etteikö miestenkin käytöksessä olisi jotain mikä vaatii myös analysointia. Ei miesten toiminta TODELLAKAAN ole aina ja joka tilanteessa suoraviivaista, yksinkertaista ja ennen kaikkea rehellistä.