Nyt ei taas vaan ymmärrä??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja CyyCärmes
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

CyyCärmes

Uusi jäsen
28.01.2008
24
0
1
Kertokaa viisaammat, että miten tähän pitäis suhtautua.

Juttelin just kaverin kanssa, joka sit yht'äkkiä heitti siinä kesken keskustelun, että mun mieskin näyttää nykyään viihtyvän exänsä kanssa töissä aika paljon. Ovat siis kaikki kolme samassa työpaikassa. Tai tää kaveri on siellä työpaikkaruokalan kassalla. Mut näkee siis miestä ja miehen exää päivittäin.

Mä en epäile, että noilla kahdella olis mitään suhdetta käynnissä enkä mitään, mut miks mies ei ole mulle asiasta maininnut mitään?
Tietää toki, ettei mulla ole kovinkaan lämpimiä tunteita exäänsä kohtaan, johtuen exän levittämistä juoruista, puhelinhäiriköinnistä, lievästä pahoinpitelystä ja muusta sellasesta pienestä kivasta kiusasta, jota suhteemme alkuaikoina sain kokea. Eli noin 6 vuotta sitten. Mieskään ei exänsä naisen kanssa ollut väleissä aikoihin.

Mitä toi mies siis salaa ja miks? Kun se muutenkin kertoo työpäivistään ja -kavereistaan, niin miksei kerro kenen kanssa ruokiksensa nykyään viettää? Vai olenko mä kohtuuton, kun ajatelen tuon olevan asia, josta vois olla aihetta mainita?

Täytyyks sen tilittää kaikki ruokatunnintapahtumat sulle? Ehkä ei ole katsonut tärkeäksi mainita. Eipä tääkään muuten selviä, kuin kysymällä mieheltä itseltään.

Alkuperäinen kirjoittaja endie:
miks siitä pitäs erikseen raportoidakaan ?

En mä oikeen tiedä. Jotenkin vaan tuntuu hassulta, ettei ole mitään maininnut. Niillä on ollu välit käsittääkseni totaalisesti poikki tähän asti. Aika iso asia se on, jos keskusteluyhteyden ovat löytäneet taas vuosien jälkeen. Ja meillä on ollut tapana puhua niistä elämän isoista asioista...

Alkuperäinen kirjoittaja !:
Täytyyks sen tilittää kaikki ruokatunnintapahtumat sulle? Ehkä ei ole katsonut tärkeäksi mainita. Eipä tääkään muuten selviä, kuin kysymällä mieheltä itseltään.

Eihän sen pakko ole mulle kertoa mitään. Mutta kun yleensäkin kuulumisensa kertoo.
Ja tiedän, ettei asiaa täällä ratkaista, mut kun en nyt muutakaan paikkaa hämmennykseni purkuun keksinyt tähän hätään. :headwall:

Voihan se olla niinkin että se ei ole sen erityisempi tyyppi muiden joukossa miehes mielestä, joten sillä ei ole mitään syytä tai tarvetta erikseen sulle kertoa että istuinpa samassa pöydässä exän kanssa ruokatunnilla.

Alkuperäinen kirjoittaja abloom:
Voihan se olla niinkin että se ei ole sen erityisempi tyyppi muiden joukossa miehes mielestä, joten sillä ei ole mitään syytä tai tarvetta erikseen sulle kertoa että istuinpa samassa pöydässä exän kanssa ruokatunnilla.

näinhän se varmaan on.
kun putkiaivoilla ei aina niin vaikeasti ajatella ku vastaavilla tippaleivillä.

Alkuperäinen kirjoittaja endie:
Alkuperäinen kirjoittaja abloom:

näinhän se varmaan on.
kun putkiaivoilla ei aina niin vaikeasti ajatella ku vastaavilla tippaleivillä.

Tähän mä en ihan usko. Ihminen, jonka kanssa olet viettänyt kolmasosan elämästäsi, ei ole mitenkään yhdentekevä.
Eikä kysymys ole ollut satunnaisesta samassa pöydässä istumisesta, vaan ovat ilmeisesti jo jonkun aikaa käyneet yhdessä syömässä.

En mä ole mikään sairaalloisen mustasukkanen, enkä vahtaa miestäni ja vaadi sitä tilille naispuolisista kavereista. Mut tämä nyt kaivertaa mieltä ihan tosissaan.

Mun on vaikea unohtaa noita vuosien takaisia tapahtumia. Ymmärrän, että toinen tunsi itsensä loukatuks ja syytti mua erosta, mutta fyysistä väkivaltaa se ei oikeuta. Perättömät juorut myös aika varmasti estivät mun ylennyksen omalla työpaikallani. Jotenkin vaan odottaisi lojaaliutta omalta aviomieheltään. Tai edes keskustelua asiasta, tai edes JOTAIN!! Nyt on vaan jotenkin petetty olo. :/

voithan ohimennen kysyä mieheltäs et mitä eksälle kuuluu, ootko nähnyt töissä tms.

ittellä sama tilanne jossain määrin eli mieheni ja exänsä ovat samalla työmaalla. meil kyl mies sanoo et juttelinpa tuossa m:n kanssa ja plöö plöö. ihan kuten juttelee muidenkin työtovereiden kanssa. no jos hän alkais m:n kanssa viettää ruokiksai niin alkaisin kyl ehkä hiukan epäileen kun ei hekään niin kamalan lämpimissä väleissä eronneet...

Alkuperäinen kirjoittaja viima80:
voithan ohimennen kysyä mieheltäs et mitä eksälle kuuluu, ootko nähnyt töissä tms.

ittellä sama tilanne jossain määrin eli mieheni ja exänsä ovat samalla työmaalla. meil kyl mies sanoo et juttelinpa tuossa m:n kanssa ja plöö plöö. ihan kuten juttelee muidenkin työtovereiden kanssa. no jos hän alkais m:n kanssa viettää ruokiksai niin alkaisin kyl ehkä hiukan epäileen kun ei hekään niin kamalan lämpimissä väleissä eronneet...

Taitaa olla parempi vaan nostaa kissa pöydälle ja kysyä ihan suoraan, et missä mennään.

Just tuota mä tarkoitin. Luulis, että jos ruokiksia yhdessä istutaan,niin siitä jotain kotona mainitsemisen arvoistakin käteen jäis. Kun niiden muiden työkavereiden asiat mä kyllä saan kuulla aika tarkkaankin.
Tämä on sen verran pieni kaupunki, että me kumpikin ajoittaain törmäillään exiin yms. ja on noista ollut tapana mainita ja vaikka kertoa kuulumiset jos sellaisia on vaihdettu. Ja nyt ei sit hiiskaustakaan??
Toisaalta taas mun on vaikea uskoa olevani naimisissa niin typerän miehen kanssa, että se alkais exänsä kanssa vehtaamaan työpaikallaan, jossa meillä on yhteisiä tuttuja. Naiset kun on sen verran raadollista sakkia, että ihan taatusti tulen tästä vielä monelta muultakin kuulemaan. Miehen ex piti aikanaan huolen siitä, että koko tuppukylä sai kuulla eronsa likaiset yksityiskohdat ja vielä runsaalla kädellä väritettynä. Edelleen ollaan tietyissä piireissä suurennuslasin alla.

en vain ymmärrä miehiä exien suhteen.. mun mies aikoinaan piti yhteyttä exään, vaikka ex oli pettänyt, valehdellut ym miehelleni suhteen aikana. Harva nainen sellaisen exän perään enää kaipailis.

Se nyt vain johtuu eroista miesten ja naisten kielessä. Kun mies sanoo: "Juttelen nykyään exän kanssa silloin tällöin ruokiksella." niin nainen kuulee: "Vanha suola janottaa ja harkitsen uuden elämän aloittamista exäni kanssa." Niinpä hän on mieluummin hiljaa asiasta.

Alkuperäinen kirjoittaja Turbojurpo:
Se nyt vain johtuu eroista miesten ja naisten kielessä. Kun mies sanoo: "Juttelen nykyään exän kanssa silloin tällöin ruokiksella." niin nainen kuulee: "Vanha suola janottaa ja harkitsen uuden elämän aloittamista exäni kanssa." Niinpä hän on mieluummin hiljaa asiasta.

No onhan tääkin totta, joo. :D

Mut kyllä ton ukon pitäis tietää, että mun kanssa voi keskustella ihan järkevästi sellasistakin asioista, joista ei olla samaa mieltä. Enkä mä kyllä oikeen usko, että se tätä exää takasin hinkuis. Sen verran vaikeeta oli elämä aikoinaan.

Sitä muistellen hän saattaa haluta säästää sinut niiltä muistoilta. Hän on normalisoimassa suhteitaan exän kanssa, mutta sinulla ei ole samanlaista tilaisuutta antaa menneitä anteeksi ja unohtaa. Niinpä hän ei puhu asiasta, jottet vain ottaisi pulttia turhan päiten.

Yhteistyössä