Nyt auttamaan miestäni!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Hänellä on totisesti ongelma ja sitä myöten minullakin.:snotty:

Hän on jostain saanut päähänsä, ettemme voi enää harrastaa seksiä, koska meillä alkaa olla lapset jo niin isoja!:o
Koululaisia siis kolme, pienempiäkin kyllä on.
Tämä juttu ei mahdu minun päähän...siis selittäkää te...
Olen raskaana ja sekin kuulemma on toinen syy, ettei seksiä voi harrastaa.
Aina aiemmin olemme harrastaneet raskausaikoinakin, tosin ehkä vähän vähemmän kuin normaalisti. Kaikenkaikkiaan meillä on ollut vilkas seksielämä koko yhteiselomme ajan...paitsi sitten nyt.
Olen ollut aina se halukkaampi osapuoli meistä.
Kaikki lapset nukkuvat omissa huoneissaan, että meidän kammarissa on rauha, mut se ei tunnu riittävän miehelleni..."mitä jos joku yhtäkkiä tulee?" "...mitä jos ne valvoo ja kuulee jotain?!"
Huoh. Miksi tämä on mennyt näin vaikeaksi?
Ja ei, miehelläni ei ole toista naista. Ikää 35.

Alkuperäinen kirjoittaja no:
ihan normaaliahan tuo on että tuommosia miettii... halut häviää kun stressaa että lapset näkee tai kuulee, ja raskaus ajan ymmärrän ihan täysillä...

Eihän ole normalia :saint:

Tai minä en ainakaan tunnista tuollaista. :D

Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Rummuntekijä:
ihan normaaliahan tuo on että tuommosia miettii... halut häviää kun stressaa että lapset näkee tai kuulee, ja raskaus ajan ymmärrän ihan täysillä...

ahaa... hyvin osasit kuitenkin vinkkejä antaa... :D :D

Siksipä ei ole onkelmaa, kun sen ratkaisi jo ennen, kuin sitä oli. ;)

Siksipä ei ole onkelmaa, kun sen ratkaisi jo ennen, kuin sitä oli. ;)

Ok. Täytyypä alkaa vuoraamaan makuuhuoneen seiniä ryijyillä ym. eristyksillä, sanotaan sitten vieraille että on "uutta muotia". :D Ja oveen hommataan se lukko. Sänkykin varmaan pitää uusia kun se pitää niin kamalaa ääntä, narisee liitoksistaan kun vähän "hytkyttää". :)

Melkein kaikissa, ellei sitten kaikissa väliovissa on lukkomekanismi valmiina, samanlainen, kuin esim. vessan ovessa. Toimii sellaisenaankin, kun ruuvaa suojalevyt irti, mutta ei paljoa maksa lukkosysteemikään.

On stressiä ja väsymystä ollut viimeaikoina aika paljonkin.
Nämä siis ymmärrän oikein hyvin, mut toisaalta mies on sen verran "järkevä", et voi herkästi varmaan tottua seksittömyyteen ja minulle se taas olisi erittäin vaikea asia...
Siis pelkään, et tähän tottuu ja seksi on sitten ikuisesti pois meidän elämästä.
Toisaalta taas tällainen panikointi asiasta tuskin auttaa sekään...huoh.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Nefernefernefer:
Miehesi on jotenkin kippee korvien välistä. Anteeksi nyt vain. Tai sitten se säätää jotain, josta et tiedä, on homo tms.

No vitsi kuin fiksu kommentti...

No ei toi ole normaalia. Eikä siitä ole mitään apua, että alan keksiä sulle syitä, miten toi ois muka jotenkin normaalia, ettet vaan ois huolissaan.

Yhteistyössä