Nyt auttakaa minnuu..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja myymä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

myymä

Vieras
Tässäpä pähkinä purtavaksi!

Tänään kp 19/28. Luulin alunperin bonganneeni oviksen viime viikon perjantaina oikean alavatsan kivun takia (ihmettelin kuitenkin kun kipu oli kovin lievä) NOH, nyt kipu sitten tulikin voimakkaampana lauantaina ja jatkui vielä sunnuntainkin yli... ajattlein että ehkä se olikin nyt se todellinen ovis! oviskipu jäi ikäänkuin päälle ja on tuntunut hieman koko ajan tuossa oikealla alhaalla. NYt tänään kipu kohosi taas ihan huippuunsa. Nyt en pysty edes kävelemään ilman järkyttävää kipua ... MITÄ TÄMÄ ON? voiko muka NYT vasta olla ovis?!
Mittasin lämmön äsken ja se oli 35,7 ?!!?! Normaalilämpö mulla 36.5 ...

Ovis voi ihan hyvin olla vasta nyt =) Mulla on ovis aina kp 18-21 sillä välillä :D Lämmöthän laskee juuri kun on ovis että senkin puolesta voisi olla. Mulla normaalilämpö 36.5 ja oviksen aikaan on 36.2 Pari päivää on tuota ja siitä sitten lähtee nousuun. Toivottavasti kuitenkin olisi tärppi käynyt! :hug:

Niin kuinka säännöllinen sun kierto on? Jos se jostain syystä venyy nyt? Jäikö teiltä vasta ehkäisy pois? Joku hormonaalinen?

no, missäs se kiinnittymiskipu tuntuu? varmaan se pitäis olla keskellä eli kohdun kohdalla. tuo lämpö viittais ovikseen, mutta kiinnittymisenkin aikaan joillain saattaa tulla dippi eli lasku samoin kuin oviksessa... enhän nyt sekoittanut, eeeenhään? ;)

mulla oli viime kierrossa oviksen jälkeen aika kovaakin vihlontaan sillä ovis puolella. luulin jo että olis jotain "kivaa" kipua, mut pöh... se olikin ilmeisesti keltarauhanen kun surkasteli, ku ei tullu raskautta. :(
no, toivotaan et sul on muuta!

Alkuperäinen kirjoittaja Happiness:
Ovis voi ihan hyvin olla vasta nyt =) Mulla on ovis aina kp 18-21 sillä välillä :D Lämmöthän laskee juuri kun on ovis että senkin puolesta voisi olla. Mulla normaalilämpö 36.5 ja oviksen aikaan on 36.2 Pari päivää on tuota ja siitä sitten lähtee nousuun. Toivottavasti kuitenkin olisi tärppi käynyt! :hug:

Niin kuinka säännöllinen sun kierto on? Jos se jostain syystä venyy nyt? Jäikö teiltä vasta ehkäisy pois? Joku hormonaalinen?

Kiitos vastauksesta!

Mulla on aina kierto jämptit 28 päivää enkä oo käyttänyt hormonaalista ehkäsyä yli vuoteen...

Alkuperäinen kirjoittaja dreamer78:
no, missäs se kiinnittymiskipu tuntuu? varmaan se pitäis olla keskellä eli kohdun kohdalla. tuo lämpö viittais ovikseen, mutta kiinnittymisenkin aikaan joillain saattaa tulla dippi eli lasku samoin kuin oviksessa... enhän nyt sekoittanut, eeeenhään? ;)

mulla oli viime kierrossa oviksen jälkeen aika kovaakin vihlontaan sillä ovis puolella. luulin jo että olis jotain "kivaa" kipua, mut pöh... se olikin ilmeisesti keltarauhanen kun surkasteli, ku ei tullu raskautta. :(
no, toivotaan et sul on muuta!

Toivotaan juu!!

Mulla se tuntuu selkeästi oikealla puolella tuo kipu...

MITTÄHÄN ootte mieltä, nyt kun kipu on huipussaan ollut n. 2h niin mahtoikohan äskeiset pupuilu simpat ehtiä vielä mukaan.. onkohan mitään toivoa (eilen ei pupuiltu mutta sunnuntaina kylläkin... hmmm) :)

Ihan hyvin saattoi ehtiä, siis siinä tapauksessa että oviksesta oli kyse! Mutta kuten Dreamer tuossa sanoikin, myös keltarauhasen surkastuminen voi tuntua tuollaiselta. Mutta hyvä että pelasitte varman päälle!

Alkuperäinen kirjoittaja Gilmore:
Ihan hyvin saattoi ehtiä, siis siinä tapauksessa että oviksesta oli kyse! Mutta kuten Dreamer tuossa sanoikin, myös keltarauhasen surkastuminen voi tuntua tuollaiselta. Mutta hyvä että pelasitte varman päälle!

Voi itkun piraus! toivottavasti kyseessä ei ollut se surkastuminen :( Noh, jos oli niin tästä on matka vain ylöspäin :D eli uutta putkeen sitten ensi kierrossa!

Yhteistyössä