Nyt AUTATTE (miehestä)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Siis kun mä nyt vaan tiedän että mies salaa jotain eikä se kerro mitä. :ashamed:
Oltiin yks ilta kaverin kanssa baarissa ja tuli miehen kaveri siihen ja hetken juteltua se sano että en oo ansainnu sellasta kohtelua mitä mies mulle antaa ja kun kysyin siltä yhdestä asiasta mistä se tietää sata varmasti, meni vaikeeks ja ei vastannu mun kysymykseen. Sen kaverin silmistä näki kyllä että jotain se mun mies salaa ja kaveri tietää siitä...

Jos olis jotain kerrottavaa niin olis sitten mies ja sanois suoraan eikä odottais sitä että kuulen jostain muualta. Sitte vasta sattuukin :ashamed:

ELI: Miten saan miehen kertomaan mitä salaa...

Miehillä on varmaan keskenääntietty velvollisuudentunne, eikä voi sanoa, vaikka mieli tekisi. Mitä olen omasta kaveripiiristäni kysellyt, niin satavarmasti jättävät kertomatta esim. pettämisestä, vaikka kaverinsa vaimokin olisi hyvä ystävä. Vaikkei sellaista itse hyväksyisikään, ei myöskään "pettäisi" kaverin luottamusta, vaikka tämä olisi tehnyt mitä. Ja kyllä se on huomattu.

sanot että tiedät kaiken ja mietit, mitä teet. sitten oot hiljaa ja odotat että mies alkaa selittämään. jossain kohtaa se pullauttaa salaisuudenkin ulos. älä kuitenkaan paljasta ettet tiedä mitään. sanot vaan ympäripyöreästi että kylillä puhutaan. pikkulinnut lauloi. jne.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
olisko sillä se perinteine et toinen nainen kyseessä....tai pahempaa toinen mies

Tästä siis olisikin kyse sen tiedän koska ei olis eka kerta.
Oli metkalla tämän kaverin kanssa ja joskus kännissä huusi että pani reissulla ties mitä ja selvinpäin sitten kielsi kaiken ja se on nyt jotenkin takaraivoon jäänyt kummitelemaan...

näin se varmasti onkin mutta se ilme kaverin naamalla kun kysyin... Siis niin ilmiselvä asia, en ole kysynyt mieheltä vielä asiaa sen enempää kun siitä on ennen tätä keskusteltu ja niin väittää ettei mitään tapahtunut siellä matkalla...

Alkuperäinen kirjoittaja rintintin:
sanot että tiedät kaiken ja mietit, mitä teet. sitten oot hiljaa ja odotat että mies alkaa selittämään. jossain kohtaa se pullauttaa salaisuudenkin ulos. älä kuitenkaan paljasta ettet tiedä mitään. sanot vaan ympäripyöreästi että kylillä puhutaan. pikkulinnut lauloi. jne.

se saa sen nopeesti tietoonsa jos kylillä hänestä puhutaan joten ei mee läpi...

Olisko muista ideoita? Miten mä saan sen ihan rehellisin keinoin puhumaan suunsa puhtaaksi...

mitäpä jos sit vaan otat asian suoraan puheeks ilman mitään juonia,sanot suoraan et nyt kerrot tai sitten saat pakkaa kamas ja lähteä(tai sit ite pakkaat ja lähet miten sit paremmi sopiiki).

Yhteistyössä