Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Toi on niin lapsista kiinni. Ystävilläni on yllättävän paljon tyttö lapsia. Aina kun nään ystäviäni katson kuinka nätisti nämä sisarukset leikkivät keskenään ja meidän kakarat juoksevat ympäriinsä eli on niin erilaiset temperamentit lapsillakin. Jos on ns. helpot lapset niin eihän ne kiukuttele, niin sellainen äiti saattaa ihmetellä sitä kun toinen äiti antaa lapsen huutaa. Silloin puuttuu se kokemus kun lapsen kanssa todella käydäään näitä tahto vääntöjä.
Alkuperäinen kirjoittaja Hankey:Minulle tuli kerran lentoasemalla puolen yön kieppeillä nainen kertomaan, että meidän kuopus itkee, koska on väsynyt.
Alkuperäinen kirjoittaja Hankey:Minulle tuli kerran lentoasemalla puolen yön kieppeillä nainen kertomaan, että meidän kuopus itkee, koska on väsynyt.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Hankey:Minulle tuli kerran lentoasemalla puolen yön kieppeillä nainen kertomaan, että meidän kuopus itkee, koska on väsynyt.
Sano mun mieliksi, että sanoit rumasti sille takaisin, please!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Hankey:Minulle tuli kerran lentoasemalla puolen yön kieppeillä nainen kertomaan, että meidän kuopus itkee, koska on väsynyt.
Alkuperäinen kirjoittaja MorbidMama:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Hankey:Minulle tuli kerran lentoasemalla puolen yön kieppeillä nainen kertomaan, että meidän kuopus itkee, koska on väsynyt.
Miksi sä haluat vahvistusta sille, et on ok sanoa toiselle rumasti päin näköä???? *eiku vaan ihmettelee...*![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Musupulla:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ja ap:lle, ihan syystä paloi käämit. Itekään en herkästi kenellekään mitään sano, mutta voin kuvitella että tuossa tilanteessa olisin jotain nälväissyt takaisin. Kusipäätä en varmaan olis tohtinu sanoa :ashamed: Mutta en todellakaan näe sun käytöksessä väärää. Lapset tuosta satunnaisesta yhdestä kerrasta ei muista kuukauden päästä mitään.
Ikävä kyllä noi lapset muistaa aika kauan noi kommentit, ainakin meillä. Ne ei itseasiassa heti sano mitään mutta viikon kahden päästä ne voilaukasta kommentin jossain tilanteessa. Meillä isäntä kiroili "yksinään" kun kaatoi puuta, lapset oli kauempana leikkimässä ja viikon päästä 2v. kiroili ihan samopilla sanoilla leikkiessään.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja MorbidMama:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Hankey:Minulle tuli kerran lentoasemalla puolen yön kieppeillä nainen kertomaan, että meidän kuopus itkee, koska on väsynyt.
Miksi sä haluat vahvistusta sille, et on ok sanoa toiselle rumasti päin näköä???? *eiku vaan ihmettelee...*![]()
Voi äly ja väläys! Mä haluan vahvistuksen sille, että joku muu on yhtä tyhmä kuin minä, mutta eihän nyt toki niin ole.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Jos tuntisitte mut, niin tietäisitte, etten yleensä sano kenellekään mitään missään tilanteessa. Oon yliujo ja jännitän ylipäänsä puhumista vieraiden kanssa saati, että antaisin palautetta. Joskus on ollut tilanteita, että vieras ihminen on jostain asiasta sanonut täysin tarpeettomasti, siis mistä tahansa asiasta, niin minä vain seison suu auki, enkä saa sanaa suustani. Nyt vain jostain sisimmästä kimposi täysin spontaani reaktio kaiken tämän kiukuttelun päälle ennen kuin pystyin hillitsemään itseni. Tiedänhän toki, ettei se ollut fiksua, mutta tehtyä ei saa tekemättömäksi. Ja edelleenkin sanoisin kyllä jotain takaisin sille tädille, mutten ehkä samoin sanoin...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Munkin mielestä ihan turha polttaa päreensä niin kauheasti tuollaisesta sanomisesta. Olihan se tyhmää tädin tulla kommentoimaan, mutta kannattaako sitä nyt niin hirveästi provosoitua ja alkaa huutaa, kiroilla ja nimitellä?! Eli huonosti käyttäydyit sinä itsekin, ja näytit lapsille tosi huonoa mallia. Taidat olla aika pumpulissa kasvanut, kun tuollainen saa sut ihan tolaltaan.
Alkuperäinen kirjoittaja HG:Kai sä AP selitit sit niille lapsillesi sit, miksi sanoit niinkuin sanoit? En tarkoita millään tavalla kettuilla nyt, on ittelläkin käämit pamahtaneet (tosin ihan "vaan" kotona) ja pahemminkin tullut lauottua lapsen kuullen... mut tarkotan, että lapsille ei saa jäädä sellanen käsitys, että toi oli ihan okei kutsua tätiä kusipääksijuu nou
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Kehtaankohan enää huomenna mennä sinne uimakouluun, jos joku muukin kuuli mun purkaukseni :ashamed: Tai jos joku luuli, että huusin kiukuttelevalle lapselle.
Alkuperäinen kirjoittaja Hankey:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Kehtaankohan enää huomenna mennä sinne uimakouluun, jos joku muukin kuuli mun purkaukseni :ashamed: Tai jos joku luuli, että huusin kiukuttelevalle lapselle.
Ihan hyvin kehtaat.Näitä sattuu ja sait mehevän jutun kavereille kerrottavaksi ja ajatteles minkä jutun se mummeli sai. Puhelinlangat on kuumina, kun ihmetellään käytöstäsi. Hänhän vaan yritti neuvoa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä olen kyllä niin paha suustani, että annan tulla takaisin. Enkä tarkoita, etteikö lapsiani sais muut komentaa. Itseasiassa mä olen kylä kasvattaa tyyppiä. Jokainen sanokoon, komentakoon kunhan asiasta sanoo, mutta tilanne tajua pitää löytyä.
Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:Lasten kanssa toimit ihan hyvin, mutta sen kommentoijan olisin hieman huvittuneena pyytänyt apuun taluttamaan huutajaa.