K
Kiukkuinen äiti
Vieras
Oltiin esikoisen uimakoulussa ja mulla oli mukana lisäksi 3,5v tyttö ja 1,5v poika. Kun lähdettiin pois kannoin 1,5v sylissä ( autolle matkaa ehkä 200 metriä ) ja 3,5v alkoi selkeää kiukuttelua, että hän ei jaksa kävellä. Nuorimmainen on sellanen huithapeli, ettei oltais päästy autolle koskaan, jos se olis saanut kävellä, joten annoin tytön kiukutella perässä ja käveltiin hiljaksiin autolle päin. Tytölle ei kelvannut esim. esikoisen kanssa käsi kädessä tuleminen vaan kiukuttelu vain paheni, kun esikoinen yritti auttaa jaksamaan. Minä vain jatkoin autolle kulkua ja tyttö tuli kyllä perässä, mutta hirveän huudon kanssa. No sitten siellä joku ääliö täti-ihminen kehtaa huutaa, että "Ota se lapsi syliin, MINULLA on kolme lasta ollut eikä niiden ole koskaan tarvinnut huutaa" :O :O Mulla paloi käämit täysin ja huusin, että "Siis uskomaton kusipää!"
Päästiin sentään lopulta autoon ja tyttö käveli koko matkan ihan itse. Olisin toki voinut antaa periksi ja viedä ensin kuopuksen autoon ja hakea sitten kiukkuisen tytön, mutta mä en viitsi ihan periaattestakaan tommoselle kiukuttelulle antaa periksi. Tekeekö se musta kamalan äidin, oliko se täti oikeassa? Miten te olisitte toimineet?
Päästiin sentään lopulta autoon ja tyttö käveli koko matkan ihan itse. Olisin toki voinut antaa periksi ja viedä ensin kuopuksen autoon ja hakea sitten kiukkuisen tytön, mutta mä en viitsi ihan periaattestakaan tommoselle kiukuttelulle antaa periksi. Tekeekö se musta kamalan äidin, oliko se täti oikeassa? Miten te olisitte toimineet?