Nyt ärsyttää

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "ÄITI"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

"ÄITI"

Vieras
Menin vessaan ja otin 10kk poikani mukaan että ei sillävälin tee mitään itselleen haitallista. Pistin sen siihen jalkoeni juureen istumaan ja yhtäkkiä se nappas jotain suuhunsa, minä tietysti tongin sen heti pois sen kidasta ja kappas partakoneen terä! Menin sitten heti herättämään miestäni ja huomauttamaan että jos jotain tiputtaa niin se pitää nostaa pois lattialta koska se voi olla vaarallinen lapselle!

Hän sitten tähän että MITÄ VITTUA SE ON NIIN PASKASSA PAIKASSA ETTÄ TIPPUU JA SÄ OLET SEN SIIHEN LAITTANU! Olin laittanut sen vessaan suihkuun semmoseen telineeseen missä niitä nyt yleensä säilytetään, herra oli kuitenkin nostanut sen varren talteen mutta juuri se vaarallinen pää oli jäänyt lattialle.

Onko vika siis minun kun en ollut laittanut sitä käytön jälkeen kaappin tai jonnekkin?
Raivostuttaa kun itse yritän pitää kodin turvallisena ja herra jättää pattereita, tulitikkuja, röökejä ja myrkyllisiä tusseja millon minnekkin, taskuista tipahtaa!
Miten minä voin valmistaa miehelleni ruokaa jos pitää kokoajan kytätä lapsen perään?

Meidän ukko on ihan samanlainen, todella rasittavaa hokee samaa asiaa sata kertaa ja silti ei mee perille, eilen oli vaihtanu sulakkeen ja käytetty oli olkkarissa tv-tasolla, tai siis pojan 1v4kk suussa siinä vaiheessa kun mä sen löysin :( :(

No ehkä olisit voinut odottaa että mies herää, kukaan ei sano mitään kaunista tuollaisen herätyksen jälkeen. Voihan olla ettei mies huomannut terää lattialla, kun et kerran sinäkään sitä nhnyt jalkojesi juuressa ennen kuin lapsi laittoi sen suuhunsa. Ärsyttävää, kyllä, mutta inhimillistä.

Yhteistyössä