Nyt apuja ton lelun kanssa, (my little pony)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Neytiri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Neytiri

Aktiivinen jäsen
Onko kellään muulla tommosta BOO BOO ponia jota pitää hoitaa?

Meillä sillä ei vielä leikitä, ja se on laatikossa, ympärillään tyhjää pimeää ilmaa (hassusti sanottu) se ei osu mihinkään, täällä ei tärise, eikä mikään ole siihen päässyt käsiksi.
Silti ainakin kaksi kertaa yössä herään siihen että se huutelee jotain nenänpyyhintää täällä toisessa huoneessa, tai kyselee onko kuumetta..

Tyttö herää tähän aina. Miten sen saa hiljaiseksi muuten kuin poistamalla patterit? Onko muiden samanlaiset yhtä herkillä? Vai onko tämä joku maanantaikappale, joka pitäisi vaihtaa?

meillä on samanlainen poni,mutta en oo ikinä kuullu et se ääntelis yksikseen.ystäväni kyllä kertoi heidän poninsa huudelleen ihan itekseen..ilmeisesti tarvii patterit poistaa.tai ottaa laatikosta pois..

Alkuperäinen kirjoittaja joku:
meillä samainen poni, mutta ei kyllä huutele itekseen. Toisin kuin se laulava/puhuva pehmokoira joka yöllä saattaa yksinään jtn huudella.

Meillä myös tuo pehmokoira on kova juttelemaan yksikseen. Säikäytti kerran tuttavamiehen joka oli käymässä kylässä; istui sohvalla ja koira oli toisessa päässä. Yhtäkkiä lelu vinkaisi "Halaa minua" - oli miekkosen ilme näkemisen arvoinen. :laugh:

Ei varmasti ole.. Mä olen sen moneen kertaan tutkinut. Ja viime yönä "tukehdutin" tuon ponin tyynyillä. Tuli ihan kamala murhaaja olo, mutta kun en löytänyt niin pientä ruuvariakaan millä sais ne patterit veke. Ja niin kun siihen koskee sillon kun se huutelee, sehän keksii kaikkia uusia kivoja ääniä, ja näin meillä on taapero hereillä, eikä nukahda sitten millään.

Alkuperäinen kirjoittaja harmailija:
Ei varmasti ole.. Mä olen sen moneen kertaan tutkinut. Ja viime yönä "tukehdutin" tuon ponin tyynyillä. Tuli ihan kamala murhaaja olo, mutta kun en löytänyt niin pientä ruuvariakaan millä sais ne patterit veke. Ja niin kun siihen koskee sillon kun se huutelee, sehän keksii kaikkia uusia kivoja ääniä, ja näin meillä on taapero hereillä, eikä nukahda sitten millään.

ootko varma ettei se ookkaan se duracell pupu :D no joo, vaan se on joku luonnevikainen yksilö. lähetä valmistajalle tai ponien taivaaseen. :)

Alkuperäinen kirjoittaja neiti dina:

ootko varma ettei se ookkaan se duracell pupu :D no joo, vaan se on joku luonnevikainen yksilö. lähetä valmistajalle tai ponien taivaaseen. :)

No en tiiä, meinas kyllä eilen lähteä tonne pakkaseen. Mutta enhän mä nyt sitä raaskis heittää poiskaan, kun tyttö siitä niin tykkäsi. Ehkä ei vielä osaa vain leikkiä sillä. Koska halaili sitä, mutta ei sen koommin sillä leikkinyt. Nyt odottelisin mieluusti että tyttö vähän kasvaa ja saa hoivaviettiä.

Mutta joo, mieli tekisi silloin yöllä heittää seinään tuo.

Alkuperäinen kirjoittaja neiti dina:

No en tiiä, meinas kyllä eilen lähteä tonne pakkaseen. Mutta enhän mä nyt sitä raaskis heittää poiskaan, kun tyttö siitä niin tykkäsi. Ehkä ei vielä osaa vain leikkiä sillä. Koska halaili sitä, mutta ei sen koommin sillä leikkinyt. Nyt odottelisin mieluusti että tyttö vähän kasvaa ja saa hoivaviettiä.

Mutta joo, mieli tekisi silloin yöllä heittää seinään tuo.

eipä tuo meidänkään juuri, välillä törkkii sitä kuumemittaria suuhun mutta ei muuten. :) me ostettiin alesta se onneksi ettei ihan hirveästi menny hukkaan rahaa.

Meilläkin aina välillä poni kyselee, että onko hänellä kuumetta ja kiittelee kovasti hienosta hoidosta, ja ilmoittaa ettei itkenyt yhtään.
Mutta mie oon ajatellut, että nuo "yksinpuhelut" johtuu tärinästä, joka saattaa tulla esim kun yöllä aura, trakroti tai rekka ajaa tuosta ohi ja maa tärisee... ja sitten toki myös lattia vavahtelee hieman ja hyllykin sitten heiluu.

Nykyään poni sit jätetään aulaan nukkumaan, niin se ei kuulu mihinkään, vaikka huuteleekin.
Ja sit toivotaan, että tanssivasta teletapista, parista koirasta ja muutamasta muusta "elämöivästä" lelusta ois yöksi muistettu kääntää on-off-nappi oikeaan asentoon. Tosiaan kun tuosta ponista en sellaista löydä minäkään.

Voi venäjä. Sohvalle kun sen jättää niitten tyynyjen alle niin ei sano sanaakaan, vaikka koirakin kävis haistelemassa, mutta annas olla kun laitan sen tuonne isoon kaappiin yksinään.. sielä se huutelis vaikka kokoajan, eikä meillä kyllä tärise. Asutaan melko syrjässä, ja täällä on suht hiljasta kokoajan. Siksi tuo tyttönen herääkin kaikkeen ihmeelliseen "karjuntaan".

meillä on tytöllä tuollainen poni, poni tosi herkästi puhuu jos sitä vähän liikuttaa tai jos siihen osuu joku esine tms. Aina yöksi pitää tarkasti katsoa mihin sen laittaa, että ei oo sen vieressä, alla tai päällä mitään muita leluja, sillon se yleensä on hiljaa yöllä.. :D

Yhteistyössä