Poika 7kk nukkuu TODELLA HUONOSTI viimeisen viikon. Yöllä herää sata kertaa mahalleen kääntyneenä ja iteä tirauttaa. Poika pitää kääntää takaisin ja antaa tutti suuhun niin unet jatkuu... JOS jatkuu. Viime yönä heräsi 5.00 eikä rauhoittunut millään. Tutista yleensä hiljenee kun herää, mutta mistä se herääminen johtuu? Aikaisemmin nukkui sikeästi kaikki yöt. Ja nyt kun poitsu menee nukkumaan 19.30-20.00 välillä, niin ennen kun itse menen nukkumaan niin käyn rauhoittamassa hänet 3-5 kertaa. Poika kyllä kuolaa toooosi paljon, joten ylähampeja saattaa pukata, mutta pitääkö mun sitten "tainnuttaa" panadolilla ennen nukkumaan menoa? Mä itse olen niin väsynyt että ei ajatuskaan enään kirkkaasti kulje.
Ja pojan hengitys rohisee kanssa, on rohissut yli kuukaudsen verran ja meinaa myös yskiä välillä limaisesti. Kuumetta ei ole ym. Voiko toi rohina johtua koira-allergiasta, vaikka ollaan luovuttu koirasta 2kk sitten? Vaikka ollaan puunattu kämppää moneen otteeseen, ettei löytyisi karvaa, mutta kai se pöly on kuitenkin aika sitkeää ja joka puolella. Että kannattaako pelkän rohinan takia mennä lääkäriin? |O :|
Ja pojan hengitys rohisee kanssa, on rohissut yli kuukaudsen verran ja meinaa myös yskiä välillä limaisesti. Kuumetta ei ole ym. Voiko toi rohina johtua koira-allergiasta, vaikka ollaan luovuttu koirasta 2kk sitten? Vaikka ollaan puunattu kämppää moneen otteeseen, ettei löytyisi karvaa, mutta kai se pöly on kuitenkin aika sitkeää ja joka puolella. Että kannattaako pelkän rohinan takia mennä lääkäriin? |O :|