Alkuperäinen kirjoittaja mie:Oho, kun vasaralla iskee sitä sängyn alla ollutta säröä, löytyy toinen avain![]()
juu,mä löysin sen kans.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja mie:Oho, kun vasaralla iskee sitä sängyn alla ollutta säröä, löytyy toinen avain![]()
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:Alkuperäinen kirjoittaja mie:Tänks, piuha on paikallaan. Ilmeisesti noilla koeputkien litkuilla saa sen toisen avaimen, mutta mikäs numerosarja tohon yöpöytään pitää laittaa?
se lasku joka löytyy kirjasta...
missä se vasara on? ja mikä koodi tohon kaappiin käy?
Alkuperäinen kirjoittaja SitäSaaMitäTilaa:Alkuperäinen kirjoittaja mie:Oho, kun vasaralla iskee sitä sängyn alla ollutta säröä, löytyy toinen avain![]()
juu,mä löysin sen kans.
Alkuperäinen kirjoittaja SitäSaaMitäTilaa:mä yritän nyt saada toimimaan nuo koekarvikkeet...tulen jo sain,mut en saa bunsenlamppua jalustan alle sit :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja mie:Alkuperäinen kirjoittaja SitäSaaMitäTilaa:mä yritän nyt saada toimimaan nuo koekarvikkeet...tulen jo sain,mut en saa bunsenlamppua jalustan alle sit :headwall:
Miten sait tulen siihen?
Ja mistä sen lumiukon löytää?
Alkuperäinen kirjoittaja Siis:Siis MITÄ siihen yöpöytään naputellaan?
Alkuperäinen kirjoittaja ticotico:Alkuperäinen kirjoittaja hmm:Alkuperäinen kirjoittaja mie:Tänks, piuha on paikallaan. Ilmeisesti noilla koeputkien litkuilla saa sen toisen avaimen, mutta mikäs numerosarja tohon yöpöytään pitää laittaa?
se lasku joka löytyy kirjasta...
missä se vasara on? ja mikä koodi tohon kaappiin käy?
koeputkien koodi... ku ne laittaa litkuineen oikeeseen järjestykseen nii siihen alle tulee numerot, siis siellä tietsikalla. ja litkujen määrä pitää olla kans oikein
Alkuperäinen kirjoittaja Miten:Miten sen sängyn saa ylös?
Alkuperäinen kirjoittaja oho:Viittiikö kukaan kertoa alkuperäistä koeputkien väri/määrä järjestelmää, naputtelin ihan ensimmäisenä sen putkitelineen sekasin...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ticotico:mä en osaa tulkita tota ohjetta noitten kuppien ja putkien kanssa :ashamed: et kui ne saapi sekotettua ja sit siihen kuumenemaan... ja tän pitäs olla mini escape:kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja SitäSaaMitäTilaa:Alkuperäinen kirjoittaja ticotico:mä en osaa tulkita tota ohjetta noitten kuppien ja putkien kanssa :ashamed: et kui ne saapi sekotettua ja sit siihen kuumenemaan... ja tän pitäs olla mini escape:kieh:
mä sain keitettyä sinistä soppaa johon piti punanen pallo tiputtaa...mut sit jumi...
Alkuperäinen kirjoittaja SitäSaaMitäTilaa:Alkuperäinen kirjoittaja Siis:Siis MITÄ siihen yöpöytään naputellaan?
koodi sieltä kirjasta eli se 8+4*92
Alkuperäinen kirjoittaja Heh:Alkuperäinen kirjoittaja SitäSaaMitäTilaa:Alkuperäinen kirjoittaja Siis:Siis MITÄ siihen yöpöytään naputellaan?
No voi ny helvetin persus, koitin naputella sitä laskutoimituksen TULOSTA....
Alkuperäinen kirjoittaja Heh:Alkuperäinen kirjoittaja SitäSaaMitäTilaa:Alkuperäinen kirjoittaja Siis:Siis MITÄ siihen yöpöytään naputellaan?
No voi ny helvetin persus, koitin naputella sitä laskutoimituksen TULOSTA....