Nyt apuja...onkhan minulle tulossa enterorokko ?Kokemuksia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Annette-79:
Mahdollisesti. En muista tuliko mulle no oireet ensin vai rakkulat suuhun.

Oliko sinulla päänsärkyäkin siis?

ap

Oli. Ja sellainen etova olo monta päivää, ettei tiennyt oksentaako vaiko ei. Maha oli muutenkin sekaisin. Kurkkukivulla tais muuten alkaa, sitten olikin pari rakkoa kielessä. Paleli ja vapisutti, mutta kuume ei noussut, siksi kai olikin kehno olo pitkään, viikon kesti.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mahdollisesti. En muista tuliko mulle no oireet ensin vai rakkulat suuhun.

Oliko sinulla päänsärkyäkin siis?

ap

Oli. Ja sellainen etova olo monta päivää, ettei tiennyt oksentaako vaiko ei. Maha oli muutenkin sekaisin. Kurkkukivulla tais muuten alkaa, sitten olikin pari rakkoa kielessä. Paleli ja vapisutti, mutta kuume ei noussut, siksi kai olikin kehno olo pitkään, viikon kesti.

Minullakin juuri sellainen ihmeellinen oksetus olo, ettei tiedä tulisko vai ei... ja tää päänjomotus.. ja mahaa polttelee ...vaikken ole syönyt mitään ihmeellistä..

ap

Pahasti kuulostaa siltä.
No rennosti vain otat, etkä kasaa mitään ylimääräistä työtä itsellesi. Kyllä ne lapset "hoituu" vähemmälläkin :) :hug:
Itse kun koitin lepäillä niin lapset tuli hyppimään tapansa mukaan päälle, olivat ihmeissään ku eivät saaneetkaan tehdä niin. Siinä tilanteessa oli muuten siinä ja siinä, ettei sitten tullut "ylen" :x

Yhteistyössä