Nyt apuja/mielipiteitä äkkiä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Minä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Minä

Vieras
Eli tilanne o tämmöne. Ollaan miehen kanssa oltu pitkään yhessä ja meil o kohta 3 vee lapsi. Meil on kohta puoli vuotta menny älyttömän huonosti...ja mies on käyttäytyny myös aggressiivisesti.
No pari viikkoa sit oli taas yks tälläne tilanne ja lähin sit lapsen kans pois kotoa...ja oon edelleen sillätiellä.
Nyt mies haluis mua takas ( lasta on kyllä nähny)...ja on valmis meneen pariterapiaan, sekä myös yksityisterapiaan aggressiivisen käytöksen takia. Mut, mut en tiiä uskallanko luottaa ja mennä takasin. Ku mistä tietää jos mikään ei muutu jne. Ei haluis enää pettyä. Auttakaa joku, kiitos!

Miehen pitäisi mennä terapiaan tuon agressiivisuutensa takia nyt ja sitten jos/kun tuloksia alkaa näkyä niin voitte rueta työstämään suhteenne muita ongelmia. Niin kauan kun on olemassa väkivallan uhka, sinä ja lapsi asutte eri osoitteessa kuin mies. Mielestäni miehen ei pitäisi antaa nähä lasta kahden kesken, jos on pienikään mahdollisuus, että mies olisi agressiivinen/väkivaltainen lasta kohtaan!!!

Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:
Miksette voisi käydä terapiassa ja asua silti sen aikaa muualla?

En aioakaan heti mennä takasin...mutta tuo terapia varmasti miehen osalta kestäisi aikaakin. Kun kuitenkin häntä o lapsena lyöty ym.

Alkuperäinen kirjoittaja lentää:
Miehen pitäisi mennä terapiaan tuon agressiivisuutensa takia nyt ja sitten jos/kun tuloksia alkaa näkyä niin voitte rueta työstämään suhteenne muita ongelmia. Niin kauan kun on olemassa väkivallan uhka, sinä ja lapsi asutte eri osoitteessa kuin mies. Mielestäni miehen ei pitäisi antaa nähä lasta kahden kesken, jos on pienikään mahdollisuus, että mies olisi agressiivinen/väkivaltainen lasta kohtaan!!!

Ei ole koskaan ollut...on tosi upea isä!