nyt apuja kuiville

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja oi oi ai
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

oi oi ai

Vieras
alapään limakalvoille? Lääkärin mielestä kuivuus johtunee varmasti liian pitkästä imetyksestä ja estrogeenivajeesta... Minustakin tuntuu että mulla on kaikki oireet mitkä kuuluu hormonipuutokseen.. mulle on yhtäkkiä ruvennu kasvaa tummia säärikarvojakin vaikka mulla ei sellaisia ole ennen ollut...hyi :O ja virtsatietulehduksen olen sairastanut nyt 3 kertaa, ei koskaan ennen ole ollut... lääkäri suositteli ostamaan apteekista niitä reseptivapaita estrogeenipuikkoja/voidetta... itse en haluaisi niitä ryhtyä käyttämään kun minulla on aurallinen migreeni ja isoisälläni ollut valtimotukos 6-kymppisenä..

mutta mitä muita hyviä niksejä olis?? Ceridalia olen kokeillut se ei sovi mulle ollenkaan.... Bepanthen helpottaa vain hetkeksi... Maitohappobakteereja syön ja karpalokapseleita... Mutta mikä kosteuttais ja vahvistais limakalvoja?? Tässä on eletty nyt usean kuukauden selibaatissa tän takia...

Uskopa vaan sitä lääkäriä. Itse ostin estrogeeni-voidetta imetyksen jälkeen, lääkärin ehdotuksesta. Ei sulle siitä mitään käy.. jokasella melkein nyt on joku sydän ja verisuonitautiläheinen aika varmasti. Niin eikä sitä voidetta kauaan tarvi käyttää, auttaa pian.

- ceridal
- tyrnikapselit/omega-7
- maitohappobakteerit esim femiflor tai paikallisesti gynocaps
- bellavita
- bepanthen
- cicatridina emätinpuikko
- ovestin/pausanol(estrogeniä) puikko tai voide

seksin kanssa liukkaria...

Yhteistyössä