Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
kun ei olluAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Siellä missä on kaikki muutkin numerot?Mulle tuli joku numeropalvelun numero käyntikorttina ja huomasin että oli siellä.Siis puhelinmuistio vai mikähän se oli..
Alkuperäinen kirjoittaja Accra:kun ei olluAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Siellä missä on kaikki muutkin numerot?Mulle tuli joku numeropalvelun numero käyntikorttina ja huomasin että oli siellä.Siis puhelinmuistio vai mikähän se oli..![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Accra:kun ei olluAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Siellä missä on kaikki muutkin numerot?Mulle tuli joku numeropalvelun numero käyntikorttina ja huomasin että oli siellä.Siis puhelinmuistio vai mikähän se oli..![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ViuhVauh:sulla on käytössä muistina vaan sim.kortti, ne tallentuu puhelimen muistiin. vaihda siis muistia, mielestäni vaihtuu sieltä nimi-valikosta...
kokeilen tätä..mutta kiitos kaikista vihjeistä..jos ei löydy,niin täytyy kysyä numero uusiks :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja ViuhVauh:sulla on käytössä muistina vaan sim.kortti, ne tallentuu puhelimen muistiin. vaihda siis muistia, mielestäni vaihtuu sieltä nimi-valikosta...
tämä toimi :flower: kiitos sulle =)Alkuperäinen kirjoittaja Accra:kokeilen tätä..mutta kiitos kaikista vihjeistä..jos ei löydy,niin täytyy kysyä numero uusiks :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja ViuhVauh:sulla on käytössä muistina vaan sim.kortti, ne tallentuu puhelimen muistiin. vaihda siis muistia, mielestäni vaihtuu sieltä nimi-valikosta...
Alkuperäinen kirjoittaja Accra:tämä toimi :flower: kiitos sulle =)Alkuperäinen kirjoittaja Accra:kokeilen tätä..mutta kiitos kaikista vihjeistä..jos ei löydy,niin täytyy kysyä numero uusiks :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja ViuhVauh:sulla on käytössä muistina vaan sim.kortti, ne tallentuu puhelimen muistiin. vaihda siis muistia, mielestäni vaihtuu sieltä nimi-valikosta...