nyt apuja kiitos!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Bonaire
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Siellä missä on kaikki muutkin numerot?Mulle tuli joku numeropalvelun numero käyntikorttina ja huomasin että oli siellä.Siis puhelinmuistio vai mikähän se oli..

Alkuperäinen kirjoittaja Accra:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Siellä missä on kaikki muutkin numerot?Mulle tuli joku numeropalvelun numero käyntikorttina ja huomasin että oli siellä.Siis puhelinmuistio vai mikähän se oli..
kun ei ollu :o

peesi, mul on käyny 2 kertaa noin...se ilmoitti tallentavansa mut en oo kyl vieläkään löytäny minne!!

tallensiko puhelimen vai sim-kortin muistiin? Voitko selata puhelinnumeroita siten, että näyttää kumankin muistissa olevat numerot? Jos näyttää vaan puhelimen omassa muistissa olevat, et varmaan löydä kyseistä numeroa....

Alkuperäinen kirjoittaja ViuhVauh:
sulla on käytössä muistina vaan sim.kortti, ne tallentuu puhelimen muistiin. vaihda siis muistia, mielestäni vaihtuu sieltä nimi-valikosta...
kokeilen tätä..mutta kiitos kaikista vihjeistä..jos ei löydy,niin täytyy kysyä numero uusiks :ashamed:

sulla on käytössä muistina vaan sim.kortti, ne tallentuu puhelimen muistiin. vaihda siis muistia, mielestäni vaihtuu sieltä nimi-valikosta...
kokeilen tätä..mutta kiitos kaikista vihjeistä..jos ei löydy,niin täytyy kysyä numero uusiks :ashamed:
tämä toimi :flower: kiitos sulle =)

tämä toimi :flower: kiitos sulle =)

:hug: Ole hyvä! Olen samaan ongelmaan itsekin törmännyt :whistle:

Yhteistyössä