Nyt apuja juhliin pukeutumisesta!

02.05.2008
993
0
16
Olis tänä iltana kaveripariskunnan tuparit, ja tottakai se ainainen vaate-ongelma kiusaa! Ala-osan oon saanut päätettyä, eli tummanruskeat "kuviolliset" sukkahousut ja musta lyhyt hame, mutta entäs kengät ja yläosa? Mä mietin että voiskohan laittaa jo saappaat, olis yhdet kivat mustat, vai onko vielä "liian kesä"? Ja yläosaan olis kaks vaihtoehtoa, joko tummanliila vähän sellainen löysä/liehuva paita, tai sitten musta tiukempi?

Auttakaahan nyt mua, kiitos :flower:

Kyllä mä nyt taidan saappaisiin kallistua... Kaikki muut jo kokeiltu läpi ja on joko väärä väri tai malli tai liian matala korko tai liian korkea... Noi luottosaappaat mulla on kyllä melkeen aina, mutta väliäkös sillä.

Vai pitäsköhän mun sittenkin kipasta töissä käymässä, kyllä ne krogsit on paljon helpompi tosiaan ottaa pois ja laittaa jalkaan kuin saappaat. :xmas:

:o

Sori mutta asu luulostaa karmealta...
Siis ensinnäkin ruskeat sukkahousut ja musta hame? Ei sovi yhteen. Siihen vielä joku liila paita? Eieiei. Saappaat tähän vuoden aikaan??? Ei missään nimessä.

Jos on "vaan" tupareista kysymys, eikä sen virallisemmasta, jätä ne sukkikset kokonaan pois. Musta hame ja se musta paita. Tai vaikka valkoinen? Ja korkkarit!!!!

Yhteistyössä