NYT APUJA ÄKKIÄ!!! Mitä mä teen???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vippis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

vippis

Aktiivinen jäsen
25.06.2008
3 527
1
36
Lähdetään huomenna koko perheen voimin reissuun...

Niin sanokaa nyt, että voinko mä jättää tän läppärin kotiin? Siis että meneeks multa liikaa ohi juttui, jos en välis käy tarkastaas palstaa? (Vrt. esim. eilisen meheviin Lunatic-Rs-Wicked-ketjuihin.) Pääsen toki kännykällä nettiin, mut ei kai se oo sama, ku käydä kattoos iha tällei isommalta näytöltä?

Toisaalta - mitähän perhe tykkää, jos he menee kylpylöimään, ja mä jään palstailee?

Pe tai la vasta tullaan. Tässähän on kauheen monta tuntia :xmas:

no hei haloo, et oo tosissas :o

luuletko et muistat viikon päästä vielä kaikki juorut? ylipainoiset yh äidit rumissa uimapuvuissaan, huonosti käyttäytyvät räkänokat altaassa jne

ethän sä voi jättää sitä kotiin, eihän me saada muuten kuulla kaikkea :kieh:

Tai hei oisko tänne mahdollista saada joku tekstiviestihälytys? Et ko tietyt sanat (jotka sais siis ite määriteltyä) ilmaantuu johonki ketjuun, ni kännyyn tulis tekstiviesti ja linkki suoraan kyseiseen keskusteluun.

Minä hommasin ihan nettitikun sitä varten, että saa matkoilla käyttää nettiä muustakin kuin kännykästä. :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu:
no hei haloo, et oo tosissas :o

luuletko et muistat viikon päästä vielä kaikki juorut? ylipainoiset yh äidit rumissa uimapuvuissaan, huonosti käyttäytyvät räkänokat altaassa jne

ethän sä voi jättää sitä kotiin, eihän me saada muuten kuulla kaikkea :kieh:

:'( ja siis sit ko tuun tänne lukee, ni kaikki vaan viittaa johki ketjuihi, mistä mä en tiä mitää :'(

Mä olen kerran sen virheen tehnyt, että lähdin kahdeksi vuorokaudeksi ilman konetta mökkeilemään. Voin kertoa, että kyllä jälkikäteen harmitti.
Huomenna ollaan perheen kanssa menossa Särkänniemeen, ja taatusti otan läppärin mukaan. Kuitenkin eletään niin kutkuttavan jännittäviä aikoja tän palstamaailman suhteen.
Eli läppäri mukaan vaikka paskahuussiin!

Alkuperäinen kirjoittaja Carlos74:
Mä olen kerran sen virheen tehnyt, että lähdin kahdeksi vuorokaudeksi ilman konetta mökkeilemään. Voin kertoa, että kyllä jälkikäteen harmitti.
Huomenna ollaan perheen kanssa menossa Särkänniemeen, ja taatusti otan läppärin mukaan. Kuitenkin eletään niin kutkuttavan jännittäviä aikoja tän palstamaailman suhteen.

Eli jos joku sattuu Särkänniemeen huomena yhtäaikaa, niin sut tunnistaa helposti siitä, että istut itekses penkillä dataamassa :D

..minkä värinen läppäri sulla on, niin jos sattuu olee useempiaki samoisa hommisa ni ei tuu sekaannuksia? :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja vippis:

Eli jos joku sattuu Särkänniemeen huomena yhtäaikaa, niin sut tunnistaa helposti siitä, että istut itekses penkillä dataamassa :D

..minkä värinen läppäri sulla on, niin jos sattuu olee useempiaki samoisa hommisa ni ei tuu sekaannuksia? :xmas:

Ihan perus musta läppäri. Mut mä voin muuten pukeutua vaikka pelleksi, jotta mut sit varmasti tunnistaa. Eiku helvetti sielä saattaa olla sellanenkin jo. Oliskohan joulupukinasu kuitenkin parempi?

Ihan perus musta läppäri. Mut mä voin muuten pukeutua vaikka pelleksi, jotta mut sit varmasti tunnistaa. Eiku helvetti sielä saattaa olla sellanenkin jo. Oliskohan joulupukinasu kuitenkin parempi?

Joo hyvä idea! Luulen ettei joulupukkeja kuitenkaa oo muita liikenteessä.

Tietysti voisit siihen sun läppärin kanteen liimata / piirtää / teipata jonkun pikku kuvan, mistä sais vielä viimesen varmistuksen...

Miten ois palstan aihepiiriin sopivat römpsän ja daisareiden kuvat?

Iiiihhh. Tää mamma on ihan täpinöissään. Ko o aamupalat nassussa, ni pakataan auto ja startataa. Oulun Edeniin kahdeks yöks, pari yötä tuttuin luona, Waasalandiaa, Tropiclandiaa.. Ja hyvää ruokaa ja mukavaa tekemistä meän ihanan perheen kaaa :heart:

Yhteistyössä