Nyt apua tänne!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Minttu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Minttu

Vieras
Laitetaan tämä vielä tännekin puolelle kun täällä enemmän on väkeä.

Eilen aamulla kun heräsin ja taapero tuli kömpiin mun mahan päältä ja sitten humasin kun melkein puolimahaa oli kovettunu,oikealle puolelle mahaa tuli semmonen kova möhkäle ja kun veti mahan sisään niin vasen puoli meni ihan lommolle ja oikea puoli pullotti isona ja tämä möhkäle yletty navan yläpuolellekin ja sitten kun nousin ylös sängystä niin maha oli taas normaali.Ensin ajattelin että oli varmaan supistus,mutta tulin toisiin ajatuksiin kun tämä sama tapahtui myös tänä aamuna ja muuloin on ollut ihan normaali.
Ainoana erona oli että maha ei pullotanu ihan niin kovasti kuin eilen ja tänä aamuna möhkäle oli enempi alamahassa,mutta edelleen enempi tuossa oikealla puolella ja taas kun nousin sängystä se hävis.
Kumpanakin aamuna olen herännyt oikealta kyljeltä,joten tästä varmaan johtuu se kummalla puolella se on,mutta miksi se on tuomonen?

Ja tämä möhkäle tuntuu siltä kuin loppuraskaudessa tuntee vauvan tuosta mahanpäältä,mutta tokikaan tämä ei vielä vauva voi olla
vaan jotain muuta,mutta ne joilla on lapsia niin saavat jonkun kuvan miltä se tuntuu. Niin ja siis rv 13 nyt.

Onko jollakin ollut tuomosta aamusin?
Pitäskö tuosta huolestua vai ihanko normaalia pullistumista?

Kuulostaa kyllä ihan sellaiselta, kuin vauva siirtyisi mahan toiseen reunaan... Tai siis kääntäisi selkänsä/pyllynsä siten...Mutta kai viikkoja pitäisi olla enemmän, että se noin tuntuisi. Onko viikot varmasti oikein? Ei se varmaan tyräkään ole?

No ei nuita viikkoja kovin paljoa voi olla enempi ja ite luulen et on oikeesti vähempi ku mitä tuo 13ku tuo on laskettu 28 kieron mukaan ja mulla on pitempi.Ja tuolta se tuntuu et vauva olis,mut sitähän se ei voi olla koska viikkoja pitäisi tosiaanki olla todella paljon enempi.
Pitää aamul katsoa jos taas sama niin soittelen neuvolaan,mutta laittakaa lisää mitä vois olla.

En ole käyny,että toki voi olla jompaan kumpaan suuntaan heittoa,mutta ei kuitenkaan kovin paljoa.Eikä mulla muuten viel mahaa näy,ainoastaan vanha vauvamaha röllöttää tuossa.Mut nyt on nuina aamuina nähnyt että jotain siel on.
Ens viikol on eka neuvolalääkäri,jos siel viisastuis vähän.

mulla on aina aamulla maha ihan pullollaan ja johtuu ihan suolista.. niin paljon yön aikana kertyy ilmaa tonne suolistoon niin aamulla sit ihan pömppö. tänäkin aamuna oli navan vieressä sellainen kovempi "patti" ja kun painoin siihen, se hävis.. ja kuului sellaista kuplintaa... eli sullakin voi olla vaan ohut ja paksusuolet...

Alkuperäinen kirjoittaja Minttu:
En ole käyny,että toki voi olla jompaan kumpaan suuntaan heittoa,mutta ei kuitenkaan kovin paljoa.Eikä mulla muuten viel mahaa näy,ainoastaan vanha vauvamaha röllöttää tuossa.Mut nyt on nuina aamuina nähnyt että jotain siel on.
Ens viikol on eka neuvolalääkäri,jos siel viisastuis vähän.

Niin tai jos onkin kaksoset=)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mulla on aina aamulla maha ihan pullollaan ja johtuu ihan suolista.. niin paljon yön aikana kertyy ilmaa tonne suolistoon niin aamulla sit ihan pömppö. tänäkin aamuna oli navan vieressä sellainen kovempi "patti" ja kun painoin siihen, se hävis.. ja kuului sellaista kuplintaa... eli sullakin voi olla vaan ohut ja paksusuolet...

Minkäkokonen sulla on se?
Mulla se ei kyl mene pois jos painaa vaan häipyy sitten kun nousen ylös.Niin ja mulla se on aika iso.
Kaksoset hmm voi ollakin,mutta miksi se tekis aamusin nuin?

Mietin että voisko olla että kun virtsarakko on niin täynä aamusin että se työntää kohdun ylös ja ulos päin kun se vielä kuitenki aika alhaalla on näillä viikoilla?

Taas oli aamulla herätessä samajuttu ja heti ku nous ja kävi vessas niin hävis,joten epäilen itse tuota täyttä virtsarakkoa.Pitää ensviikol neuvolassa kysellä kuiten viel.

Yhteistyössä