NYT APUA!MITEN MUSTAPÄÄT POIS NENÄSTÄ!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja epätoivo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

epätoivo

Vieras
nyt tarviin apua,mulla juhlat huomenna ja perkl ja aamulla huomasin että nesässä mutsta/tali päitä!!miten saan pois??soittelin joka paikan läpi ei saa aikaa mihinkään kosmetologille,NYT NAISET KERTOKAA NE POPPAKONSTINNE!!!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä ainakin ihan vaan puristan ne pois, eikä ikinä ole mitään jälkiä jäänyt kun sen tekee siististi.

olen yrittäny koko aamun JA EEEEEEEEEEEEEIIIIIIIIIIIII
turhaa tulosta ne on jotenkin huokosissa ihan ja epäilen perkele kun olin töissä "höyrykaappipaskapaikassa" et se laitto ne muhimaan tohon nenään..
keksikää jotain apua!!!
mä olen menossa huomenna naimisiin!!!

keitä vettä ja pidä naamaa siinnä höyryn päällä. varo polttamasta naamaas.
ota aika karhee pyyhe ja hinkkaa voimakaasti sitä nenää sillä ja höyrytät taas.ja taas hinkkaa. niin kauan että ainaki pahimmat saat pois.
pese kuumalla vedellä ja sitten kylmällä. pese sitten kasvovedellä ja huuhtele kasvovesi kuumalla ja kylmällä vedellä.

Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:
keitä vettä ja pidä naamaa siinnä höyryn päällä. varo polttamasta naamaas.
ota aika karhee pyyhe ja hinkkaa voimakaasti sitä nenää sillä ja höyrytät taas.ja taas hinkkaa. niin kauan että ainaki pahimmat saat pois.
pese kuumalla vedellä ja sitten kylmällä. pese sitten kasvovedellä ja huuhtele kasvovesi kuumalla ja kylmällä vedellä.

ok minä kokeilen KIITOS KIITOS KIITOOOSSS!!!!!

Voi ole nyt varovainen nenän käsittelyn kanssa. Oikeen raplaat niin nenä punotta kun Petteri punakuonolla. Meikkivoidetta nassuun vaan. Sillä peittyy kyllä mustapäät eikä kukaan huomaa mitään. Niin ja onnea rutkasti suureen päivään!!

Yhteistyössä