nyt apua 80-luvun puolivälissä syntyneiltä:)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2007 klo 21:36 vieras kirjoitti:
ruudullinen flanellipaitapusero. new kids on the block musiikkina. :kieh:
Kyllä tuo ihmetyttää, et 80-luvun puolivälissä syntyneellä on ollu NKOTB in teininä...isosiskoni joka on syntyny -76, kuunteli tuota innoissaan siinä 13-14 vanhana...eli 90-luvun vaihteessa. Ja silloin käytiin NKOTB:tä katsomassakin Lahdessa niitten keikalla.

NKOTB ja flanellipaidat, nappiverkkarit, hiustöyhtö... Nää on ollut in niillä ketkä ovat syntyneet taatusti ennen vuotta -85 :D

Mä muistan noi kettureput, paksupohjaiset kengät/skeittikengät, pojilla oli tuolloin semmonen "hopparivaihe", kaikilla oli kymmenen numeroa liian isot housut ja hupparit, jos halusivat olla IN :D (se tosin jatkuu joillain kai vieläkin, muttei ihan niin muotijuttuna kuin aiemmin), kaikilla piti olla HomeBoyn housut ja vermeet.

Voi luoja niitä napapaitoja! Mulla oli kans kaks semmosta (ainaki) toisessa luki 100% pure angel ja toisessa kumma kyllä ei lukenu mitään. Samaten mä muistan ne nappiverkat ja paksupohjaset kengät Spaissareilta. Eli en nyt mitään uutta tähän osaa tuoda. Paitsi et tosiaan kaikki tytöt ainaki meidän luokalla kuunteli spaissareita ja bäkkäreitä. :LOL: Lisäks joku Bonjovin Allways oli vakiosettiä koulun diskoissa.. <br><br>

\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 08:04 MendedHearts kirjoitti:
NKOTB ja flanellipaidat, nappiverkkarit, hiustöyhtö... Nää on ollut in niillä ketkä ovat syntyneet taatusti ennen vuotta -85 :D

Mä muistan noi kettureput, paksupohjaiset kengät/skeittikengät, pojilla oli tuolloin semmonen "hopparivaihe", kaikilla oli kymmenen numeroa liian isot housut ja hupparit, jos halusivat olla IN :D (se tosin jatkuu joillain kai vieläkin, muttei ihan niin muotijuttuna kuin aiemmin), kaikilla piti olla HomeBoyn housut ja vermeet.
tai micmacin housut :D
ainakin tytöillä oli micmac farkut tosi in. Ja pojilla ne musta-valkoiset micmac verkkarit tai tuulipukuhousut :LOL:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 08:11 säästöpossu kirjoitti:
\

tai micmacin housut :D
ainakin tytöillä oli micmac farkut tosi in. Ja pojilla ne musta-valkoiset micmac verkkarit tai tuulipukuhousut :LOL:
Aivan :D

SonataSelene
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2007 klo 21:47 nellustiina kirjoitti:
trumpetti housut ja paidat plus se hiuskaari ja adidaksen nappiverkkarit :eek: :LOL: napapaidat jokka oli neonväriset ja mis luki kaikkee typerää :D
Näin just...napapaidat..mulla oli oranssinvärinen mis luki "what u see is what u get" ja "wine me, dine me, 69 me" ja olin jotain 12-13...enkä tod tajunnu mitä se tarkoitti. ei äitikään ottanu niitä pois. jos mun lapsilla olis semmosii niin huh huh.. :eek:

trumpetti housut, nappiverkkarit, bändien keräilykortit esim. spice girls, take that ja niitä sit vaiheltiin koulun pihalla välitunnilla :D , ihan niinku muistasin et ne eastpackin reput ois ollu meilläki in...trollit ja ne pikkututit, tosin toi kyl saatto olla ennen teinivuosia en muista tarkalleen...

\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 08:25 Ninttu83 kirjoitti:
trumpetti housut, nappiverkkarit, bändien keräilykortit esim. spice girls, take that ja niitä sit vaiheltiin koulun pihalla välitunnilla :D , ihan niinku muistasin et ne eastpackin reput ois ollu meilläki in...trollit ja ne pikkututit, tosin toi kyl saatto olla ennen teinivuosia en muista tarkalleen...
siskolla oli noita pikkututteja ennen murrosikää jo, mutta kyllä ne taisi kulkea mukana vielä yläasteellaki. mistähän noita sais halvalla et vois myydä vaik niitä polttareissa ?

Pix
\

No kun mua pari vuotta nuoremmat on ollu villisti NKOTB-faneja...
Ja noi nappiverkkarit ja hiustöyhdöt ja neonväriset napapaidat oli IN ja HOT silloin kun MÄ olin alle 20-vee, eli 80-luvun loppupuolella ;)
Korjataan... Ekat nappiverkkarit ostin elämäni ekalta Tallinnan raissulta vuonna 1991.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 07:57 Greeata kirjoitti:
\
Kyllä tuo ihmetyttää, et 80-luvun puolivälissä syntyneellä on ollu NKOTB in teininä...isosiskoni joka on syntyny -76, kuunteli tuota innoissaan siinä 13-14 vanhana...eli 90-luvun vaihteessa. Ja silloin käytiin NKOTB:tä katsomassakin Lahdessa niitten keikalla.
Jep, mä syntynyt -79 ja NKOTB oli ihan must.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 08:44 Arkadian Ulla kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 07:57 Greeata kirjoitti:
\
Jep, mä syntynyt -79 ja NKOTB oli ihan must.
¨

näinpä, mä olen vm77 ja jonkun verran tota kuuntelin itsekkin...eli mä ehkä kallistun tonne aikakone, xl5 ja movetron osastolle ja neon2 sit mikä se oli se rap porukka?

XL5, Backstreet Boys, Spice Girls, Take That.. :D
Metrohousut, trumpetit, nappi- ja raitaverkkarit, hamehousut, ruutuflanellipaidat, pilottitakit, maiharit, järkkypohjaset kengät.. :$
Piilokalju, etutupsut, otsatukka, naruletit, paksut hiuspannat, sellaset suuret ja paksut hiuslenkit.. :eek:
Pikkulaput tunneilla, kirjeenvaihto poikien kaa, slämärit, kotibileet, tupakka.. B)

Yhteistyössä