kyllä minustakin kuulostaa siltä että mitä alumpana 80-lukua on syntynyt niin sen tutummalta kuulosta minunkin mielestäni eli nyt ihmiset -84 tai -85 syntyneet ne teidän in jutut siinä 12v ikäisenä, antaa tulla
Kyllä tuo ihmetyttää, et 80-luvun puolivälissä syntyneellä on ollu NKOTB in teininä...isosiskoni joka on syntyny -76, kuunteli tuota innoissaan siinä 13-14 vanhana...eli 90-luvun vaihteessa. Ja silloin käytiin NKOTB:tä katsomassakin Lahdessa niitten keikalla.Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2007 klo 21:36 vieras kirjoitti:ruudullinen flanellipaitapusero. new kids on the block musiikkina. :kieh:
tai micmacin housutAlkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 08:04 MendedHearts kirjoitti:NKOTB ja flanellipaidat, nappiverkkarit, hiustöyhtö... Nää on ollut in niillä ketkä ovat syntyneet taatusti ennen vuotta -85
Mä muistan noi kettureput, paksupohjaiset kengät/skeittikengät, pojilla oli tuolloin semmonen "hopparivaihe", kaikilla oli kymmenen numeroa liian isot housut ja hupparit, jos halusivat olla IN (se tosin jatkuu joillain kai vieläkin, muttei ihan niin muotijuttuna kuin aiemmin), kaikilla piti olla HomeBoyn housut ja vermeet.
AivanAlkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 08:11 säästöpossu kirjoitti:\tai micmacin housutAlkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 08:04 MendedHearts kirjoitti:NKOTB ja flanellipaidat, nappiverkkarit, hiustöyhtö... Nää on ollut in niillä ketkä ovat syntyneet taatusti ennen vuotta -85
Mä muistan noi kettureput, paksupohjaiset kengät/skeittikengät, pojilla oli tuolloin semmonen "hopparivaihe", kaikilla oli kymmenen numeroa liian isot housut ja hupparit, jos halusivat olla IN (se tosin jatkuu joillain kai vieläkin, muttei ihan niin muotijuttuna kuin aiemmin), kaikilla piti olla HomeBoyn housut ja vermeet.
ainakin tytöillä oli micmac farkut tosi in. Ja pojilla ne musta-valkoiset micmac verkkarit tai tuulipukuhousut
Näin just...napapaidat..mulla oli oranssinvärinen mis luki "what u see is what u get" ja "wine me, dine me, 69 me" ja olin jotain 12-13...enkä tod tajunnu mitä se tarkoitti. ei äitikään ottanu niitä pois. jos mun lapsilla olis semmosii niin huh huh..Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2007 klo 21:47 nellustiina kirjoitti:trumpetti housut ja paidat plus se hiuskaari ja adidaksen nappiverkkarit napapaidat jokka oli neonväriset ja mis luki kaikkee typerää
siskolla oli noita pikkututteja ennen murrosikää jo, mutta kyllä ne taisi kulkea mukana vielä yläasteellaki. mistähän noita sais halvalla et vois myydä vaik niitä polttareissa ?Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 08:25 Ninttu83 kirjoitti:trumpetti housut, nappiverkkarit, bändien keräilykortit esim. spice girls, take that ja niitä sit vaiheltiin koulun pihalla välitunnilla , ihan niinku muistasin et ne eastpackin reput ois ollu meilläki in...trollit ja ne pikkututit, tosin toi kyl saatto olla ennen teinivuosia en muista tarkalleen...
No kun mua pari vuotta nuoremmat on ollu villisti NKOTB-faneja...Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 08:04 MendedHearts kirjoitti:NKOTB ja flanellipaidat, nappiverkkarit, hiustöyhtö... Nää on ollut in niillä ketkä ovat syntyneet taatusti ennen vuotta -85
Jep, mä syntynyt -79 ja NKOTB oli ihan must.Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 07:57 Greeata kirjoitti:\Kyllä tuo ihmetyttää, et 80-luvun puolivälissä syntyneellä on ollu NKOTB in teininä...isosiskoni joka on syntyny -76, kuunteli tuota innoissaan siinä 13-14 vanhana...eli 90-luvun vaihteessa. Ja silloin käytiin NKOTB:tä katsomassakin Lahdessa niitten keikalla.Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2007 klo 21:36 vieras kirjoitti:ruudullinen flanellipaitapusero. new kids on the block musiikkina. :kieh:
¨Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 08:44 Arkadian Ulla kirjoitti:\Jep, mä syntynyt -79 ja NKOTB oli ihan must.Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 07:57 Greeata kirjoitti:\Kyllä tuo ihmetyttää, et 80-luvun puolivälissä syntyneellä on ollu NKOTB in teininä...isosiskoni joka on syntyny -76, kuunteli tuota innoissaan siinä 13-14 vanhana...eli 90-luvun vaihteessa. Ja silloin käytiin NKOTB:tä katsomassakin Lahdessa niitten keikalla.Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2007 klo 21:36 vieras kirjoitti:ruudullinen flanellipaitapusero. new kids on the block musiikkina. :kieh: