L
läskin vaimo
Vieras
...tiedätte, tai uskotte, että se ei sitä tarkoita..?
Tarina on tämä: mieheni alkoi eilen rähjätä lapselleni, ihan mitättömästä asiasta. Minä tietysti suutuin miehelle, koska rähinä oli kohtuuton ja asia pieni. Huomasin että mies oli vähän ottanut ja tosi väsyksis pitkän työvuoron jälkeen, mutta en antanut anteeksi. Myönnän että olin ilkeä, kun sanoin miestä LÄSKIKSI, mutta se vain tuli kun niin kiehuin..
Mies murisi muttei mitään tehnyt. Sitten yöllä kello neljältä koin shokkiherätyksen, kun mies tuli riehumaan pääni yläpuolelle. Sähisi,että tappaa mut, jos vielä kerrankin sanon läskiksi. Pitäiskö huolestua. Sydän on takonut koko päivän tuhatta ja sataa, ja mielessä pyörii muutto... Mutta kun on elämä täällä ja paljon eläimiäkin, joita ei voisi missään kerrostalossa pitää... Mies ei ole koskaan ollut väkivaltainen, mutta on suustaan joskus ilkeä. Tappamisesta ei ole koskaa puhunut...
Joo, ja tämäkin naurettava tarina on tosi.
Tarina on tämä: mieheni alkoi eilen rähjätä lapselleni, ihan mitättömästä asiasta. Minä tietysti suutuin miehelle, koska rähinä oli kohtuuton ja asia pieni. Huomasin että mies oli vähän ottanut ja tosi väsyksis pitkän työvuoron jälkeen, mutta en antanut anteeksi. Myönnän että olin ilkeä, kun sanoin miestä LÄSKIKSI, mutta se vain tuli kun niin kiehuin..
Joo, ja tämäkin naurettava tarina on tosi.