Nyt alkokin oikein kunnon tukkaprojekti!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tukkakuntoon
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tukkakuntoon

Vieras
15-vuotiaana aloin hiuksia värjään ja nyt piisaa! Ikää siis 30v. Aion kasvattaa oman värin takaisin. Hiukset punaisenruskeat ja juurikasvua n.3cm. Puolipitkät. Saas nähä miten ämmän käy :)

Onko muita saman tehneitä ja mitä niksejä teillä on?

Oma väri ollut päässä muutaman vuoden. (Nyt ehkä suunnittelen taas värjäämistä.) Viimeksi kun värjäsin, niin laitoin sellaisen melko lähelle omaa olevan värin, ettei kovin selkeää rajaa värjätyn ja oman välille jäänyt...

mie leikkasin kaljuksi :laugh: Ja aloin siitä sitte kasvattaan omaa "puhdasta" hiusta.
Huivi päässä meni koko kesä ja kotonaki hävetti olla mut nyt tukka on kasvanu jo 7 kuukautta ja n.10 senttiä ja menee melkeen kiinni. Onhan tää tällanen aika beatles-henkinen edelleen mut huivista kehtasin jo luopua.

tsemppiä matkaan :hug:

Kyllästyin kanssa ja päänahkakin huusi tuskasta värjäämisen takia (vaikka kävin kampaamossa n.7vko välein eli ei hirmu usein). Mulla oli kyllä lyhyet hiukset valmiiksi, mutta ajoin sitten 7mm:ksi kesän alussa. Tykkäsin kyllä tosi paljon ihan lyhyestä ja monet kehuivat! Nyt on kasvanut normaalin lyhyen tukan näköiseksi ja oma harmaansekainen väri on siinä ihan ok. En tiedä haluanko sitä puolipitkäksi vai olisiko väri sitten liian ankea? Luultavasti pidän lyhyenä. Olen 31v ja ensimmäiset harmaat ilmestyivät jo 10v sitten!

Niin mulla ei ollut kalju vaan 7mm eikä näyttänyt kaljulta päinkään, koska hiukseni ovat paksut ja runsaat ja hiusraja suht alhaalla. Pää oli ihan tumma kuitenkin. Voi olla, että joku ajatteli mun olleen aiemmin jossain hoidoissa joissa hiukset lähtevät, en tiedä. Ei tullut kommentteja paitsi entiset naapurit (mummot) olivat vähän kauhussaan. En ole töissä, mutta olisin voinut pääni kanssa ihan hyvin mennä. Tuli pukeuduttua himpun värikkäämmin ja naisellisemmin nyt kun ajattelen taaksepäin.

Mulla aika paksut hiukset kanssa, mutta hiusraja varmaan enempi korkealla. Ois kiva nähä miltä se omaväri näyttää, kun ei ihan niin vaalee kai ole kun pieni juurikasvu.

Uusimmat

Yhteistyössä