nyt alkoi vituttaan ja pahasti...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja heitänkö äijän seinään
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
kettu mua kyrsii sun puolesta..ootko saanu yhteyttä??
joo tossa ihan silkkaa paskanjauhamista kun puhelimet suljetaan..eikö ne ymmärrä itte omaa typeryyttään, sanois suoraan miten asiat on,eikä pelleilis, ja ukko sitten tenttiin, ja pihalle..etkä vastaa puhelimeen sen jälkeen!!

voi kuulostaa niin tutulta. ex usein kun oli "poikien kanssa" iltaa viettämässä ja kun soitin, oli ihan hiljaista tai meni ulos tai vessaan puhhun tai ei vastannut ollenkaan. yks kerta sain tarpeekseni kun mies oli "sauna-illassa" jätkien kans. menin sinne missä sanoi olevansa ja joo, ei siellä mitään saunailtaa, saati miestä näkynyt. soitin miehelle het ja puh oli kiinni. siit sit myönsi että oli hällä joku jota tapailee. Se oli kamalaa aikaa. aina se epäily ja kun mies aluks väitti että ei mitään ole. Voi, tulee niin kamala olo kun ajatteleekin.. nyt ollaaan erottu ja oon niin paljon onnellisempi kun ei tarvi miettiä toisen menemisiä:(

Alkuperäinen kirjoittaja online:
laita oma puhelimes kiinni ja häippää johonkin kaverille vähän ennen kun mies on tulee. Miettiköön sit vähän aikaa miltä tuntuu kun toinen sulkee puhelimensa reissussa ollessa..

Näin juuri minä toimisin.

Alkuperäinen kirjoittaja ellukka1:
Alkuperäinen kirjoittaja juu:
on niillä! täällä on tapana että jos jonkun mies vilkaiseekin toista naista käsketään jättämään se sika ja heti! mutta jos nainen pettää miestä sanotaan vain että ei kannata kertoa, ei se haittaa ja niin edelleen!!!!

Tässä ei ole kyseessä tietääkseni se että mies on vilkuillut muita (jos edes on) vaan pää pointti on tietääkseni se että, ukko valehtelee siellä olevansa vain jätkien kesken ja lyö puhelimen kiinni, sen jälkeen kaveri valehtelee ettei siellä ole naisia ja ei vastaa enään puhelimeen, sitten kun oma ukko vastaa niin väittää ettei siellä ole kuin jätkiä, mutta ap sanoo kuulleensa naisten ääntä ja sen jälkeen ap:n ukko tunnustaa siellä olevan pari naista jotka baarista sinne mukaan veivät. miksi tuollaisesta pitää valehdella jos on puhtaat jauhot pussissa?

juu en tarkottanut tätä juttua vaan yleensäkin tällä foorumilla tapahtuvia keskusteluja! ja tuskin tässäkään mitään on tapahtunut ehkä mukana on poika miehiä jotka pitävät hauskaa eikä tämä ukko!

Musta on ihan selvää: valehteli menevänsä jätkäporukalla, narahti valheesta, yritti vielä uudelleen puhelimessa valehdella=>ei puhtaat jauhot pussissa. Jos ois viatonta, ei olis tarvetta valehteluun.
Herätys vaimot! Baarista mukaan tarttuneet tytöt voi tietty ollakin baarista tarttuneita (=pantu jo eilisilta), mutta epäilisin, että mukana on kaksi aivn sitä tarkoitusta varten maksettua(?) naista. 6 miestä/2naista kuulostais aivan sopivalta sekoitukselta kivaan mökkireissuun, saa levätä välillä ja ehtii saunomaankin.
Älä anna ukolles ilman kumia, ennekuin on testit tehty. Sukupuolitautiklinikan henkilökunnan kuultu sanovan, että omalle ukolleenkin antavat kortsupaketin mukaan reissuun, koska ne joista ei ikinä uskois, pettää siinä, missä muutkin.

ompa kummallista miten huonolla pohjalla joidenkin suhteet on kun tämmösestä jo tulee hirvee haloo ja ekana mielessä heti että toinen pettää.
tällasilla palstoilla nää asiat vielä paisuu hirveesti ja lopulta ovat jo jotain ihan muuta kuin todelliuus.. :o

Alkuperäinen kirjoittaja endie:
ompa kummallista miten huonolla pohjalla joidenkin suhteet on kun tämmösestä jo tulee hirvee haloo ja ekana mielessä heti että toinen pettää.
tällasilla palstoilla nää asiat vielä paisuu hirveesti ja lopulta ovat jo jotain ihan muuta kuin todelliuus.. :o

No mut hei, kun tällaista vaan tapahtuu.
Parisuhteen pohjana pitää olla rehellisyys. jos kaikki o.k. ois fiksu mies soittanut ja sanonut, et täällon mukana pari kimulia ja ei koske mua niiden mukanaolo tms. ap:n ukkohan salailee.

Siis...Minä olin eräällä mökillä. Jäpittelin saunassa erään varatun miehen kanssa. Ettei se vain sinun miehesi juuri ollut? Ai kun tekikin hyvää. Kiitos miehesi lainasta, oikein on vetreässä kunnossa;)

Alkuperäinen kirjoittaja LL:

Parisuhteen pohjana pitää olla rehellisyys. jos kaikki o.k. ois fiksu mies soittanut ja sanonut, et täällon mukana pari kimulia ja ei koske mua niiden mukanaolo tms. ap:n ukkohan salailee.

Juuri näin,jos puhtaat jauhot pussissa eikä mitään salattavaa ni ois ilmottanut.....

Alkuperäinen kirjoittaja Minähän se:
Siis...Minä olin eräällä mökillä. Jäpittelin saunassa erään varatun miehen kanssa. Ettei se vain sinun miehesi juuri ollut? Ai kun tekikin hyvää. Kiitos miehesi lainasta, oikein on vetreässä kunnossa;)

PORVOOOOOO........

Alkuperäinen kirjoittaja Pöhkö:
Alkuperäinen kirjoittaja Minähän se:

PORVOOOOOO........

Eikun siellä Tornion liepeillä

LOL

mun mielestä on hassua, että miehen pitäis heti ilmottaa kotio että hei kultsi tänne tuli pari tyttöä mökille. siis miks pitäs ilmottaa? tulisko siitä hyvä mieli? ? ehkäpä nää ko. naiset ei merkise ap:n miehelle sen suurempaa asiaa ku hyttyset pihakuistilla ja ei siksi heitä maininnut. saattoi myös ajatella ap:n mielenrauhaa (jos ap esim. erittäin mustasukkaista sorttia tmv.. ) . miks aina pitäisi ajatella sitä että aha, se pettää ja salailee ja vaikka mitä ja nytpä pakkaan kamani ja katoan lasten kanssa pois ja saa ukko tietää miltä tuntuu. ei vaan mene mun päähän.
ja jos toinen on vapaalla ja viihteellä mökkeilemässä, niin emmää edes viiti soitella. tekstarin voin laittaa tai jotain, mutta en siihenkään välttämättä odottele vastausta.
ehkä mä olen tyhmä ja mun mies pettää mua viis nolla. ehkä en. :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja Pöhkö:
Alkuperäinen kirjoittaja LL:

Juuri näin,jos puhtaat jauhot pussissa eikä mitään salattavaa ni ois ilmottanut.....

No just joo. Hieman läheisriippuvaiselta kuulostaa, jos jokainen asia ilmotellaan erikseen kotipuoleen...

Minä ainakin olisin epäluuloisempi, jos mies soittaisi, että no nyt tänne tuli pari kimulia...

Alkuperäinen kirjoittaja :
miksi kaikkien miehet ole samanlaisia kun mun,EI PETÄ on tyytyväinen omaan vaimoonsa se kuulemma riittää hänelle.

Kyl yks mun ex aikoinaan sanoi juuri nuo sanat,"miksi hän kävisi bvieraissa, kun oma nainen riittää".

No, sit ero kun tuli niin pani tunnustaen et oli yhes reissus pettäny entisen muijansa kans. :o

No juu, miehet on....

Mut silti luotan nykyiseen mieheeni kuin kallioon. :heart:

siis meinaat ottaa sen sinne kotiin viellä????
Kyllä se vierasta on maistanut se on selvä,tosi ikävää kun teillä on lapsiakin.
Heitä ukko pihalle ei se sua ansaitse... :hug: toi tunne on varmasti kamala kun ei tiedä ja kaikki kusettaa.

Mun mies on kyl semmonen , että jos olis tollanen tilanne et jätkät raijais mökille jotain eukkoja baarista, se kyl todellakin soittais ja infois nauraen että "voi elämä, et ikinä arvaa mitä nää luupäät NYT on keksiny".Ei siinä tartte olla mitenkään läheisriippuvainen, kuten joku vihjaili. Avoimet kortit kädessä on aina parempi. Meillä on kaikki salailu ja valehtelu ihan turnoff. Se vaan ei kuulu hyvään suhteeseen.

Toivottavasti saatte asiat selvitettyä ja voitte jatkaa yhdssä, oli mitä oli. Ei yhdestä hairahduksesta kannata heti laittaa kamoja jakoon, jos on rakkautta ja yhteisiä lapsia.

Yhteistyössä