Nyt alkoi pelottaa!

• Viestiketjun aloittaja Elli
  • Ensimmäinen viesti
Mä en jotenkin usko,mä haluan todisteita,onko se tieto netistä hänellä vai onko hän itse tutkinut sen jossai laborotoriossa,nyt aika hirveä haloo nousi ympäri maailma rokoten takia,en mä usko että meille kaikille sen olisi laitaneet jos noin hirveä se olis,mistä he enää tekee rahaa ne lääke firmoja jos koko planetta kuole?

rokotteessa tosiaan on nanopartikkeleja. ne on siis testikäytössä nyt tässä pandemrix-rokotteessa. haittoja ei tiedetä. nanopartikkelit läpäiset solukalvon ja voivat aiheuttaa esim syöpää. haittoja ihmisillä ei tiedetä, koska aiemmin niitä ei ole ihmisiin pistetty.

höperö
vastaan vaik en lukenutkaan tekstiä. mut jos se tulee aiheuttamaan lapsettomuutta, joten oliko tämä sitten keino maapallon ylikansoittamisen hillitsemiseksi! aika ovelan keinon ovat keksineet.

Nanotekniikan haittoja

Yksi kehittyneeseen nanoteknologiaan liittyvä pelko on se, että nanobotit pääsevät vapaaksi ja replikoituvat loputtomasti, "syövät" koko maapallon ekosysteemin (globaali ekofagia) ja muuttavat maapallon lopulta "harmaaksi mönjäksi" (grey goo). Tämä pelko on kuitenkin melko aiheeton, kuten K. Eric Drexler ja Chris Phoenix osoittavat julkaisussaan Safe Exponential Manufacturing (PDF).

Suuremmat pitkän aikavälin riskit liittyvätkin tietoisesti valmistettuun tuhoisaan nanoteknologiaan. Nykyisistä riskeistä suurimmaksi katsotaan nanopartikkelien mahdollinen myrkyllisyys niiden joutuessa ihmisen hengityselimiin ja muualle kehoon.

Nanohiukkaset ovat niin pieniä, että ne kulkeutuvat ihmisessä solukalvojen läpi ja osa niistä muuntuu reaktiiviseksi eli "ärhäköiksi" tuntemattomasta syystä. Vaikka nanohiukkanen ihmisessä pääseekin solukalvojen läpi, niin siitä huolimatta ne voivat myös kertyä ihmiseen, kuten isoveljensä asbesti, joka on tuhat kertaa suurempi. Toisaalta taas nämä pienet hiukkaset voivat kulkeutua iho-, keuhko-, limakalvosolujen läpi poispäin ihmisestä: jos ne pääsevät sisään, ne pääsevät myös ulos leviten ympäristöömme ja muihin ihmisiin.

lähde: wikipedia

ja lisäys, näistä asioista on kirjoitetty ympäri maailman, ei vain suomessa. ettekö te ihmiset tajua, että ei savua ilman tulta.

Alkuperäinen kirjoittaja lai-ne:
rokotteessa tosiaan on nanopartikkeleja. ne on siis testikäytössä nyt tässä pandemrix-rokotteessa. haittoja ei tiedetä. nanopartikkelit läpäiset solukalvon ja voivat aiheuttaa esim syöpää. haittoja ihmisillä ei tiedetä, koska aiemmin niitä ei ole ihmisiin pistetty.
Mistä sä sen tiedät? :eek: :eek:

??
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:
Onko muuta lähdettä kuin tuon hihhulin blogi?

no olen lukenut. monista eri lähteistä. googlaa mutta muista lähdekritiikki.

äiti
Alkuperäinen kirjoittaja höperö:
vastaan vaik en lukenutkaan tekstiä. mut jos se tulee aiheuttamaan lapsettomuutta, joten oliko tämä sitten keino maapallon ylikansoittamisen hillitsemiseksi! aika ovelan keinon ovat keksineet.
Joo tästä kuulinki ja näin asia on. Onneks ei otettu. Kamalaksi menee tää maailma.!

no olen lukenut. monista eri lähteistä. googlaa mutta muista lähdekritiikki.
No googlen kauta hei voi löytä mitä vaan huhuja ja totta ja vaiks mitä,oikeasti.Mutta oletko itse varma että sielä on juuri tämä aine ja jos on mikä määrä?Miksi sitten kukaan ei ole kertonut tästä meille kaikille?

Noh
Saadaanpas ensiksi ainakin lääkärit lapsettomiksi;). Eli aika hihhuli mielestäni tää tapaus on. Toteampas nyt, että mieheni on lääkäri ja oli ensimmäisenä ottamassa rokotetta ja toimitti minua kovasti myös - olen raskaana - mutten ehtinyt saada ennen sairastumista. Enkä ole kuullut, että kukaan hänen kollegoistaan olisi myöskään jättänyt rokotetta ottamatta. Että hyvin on sitten "aivopestyjä" nuo lääkärit... No, uskokoot tuota kuka haluaa, itse sattumoisin uskon enemmän "omaa asiantuntijaa" kuin nettiä ja jotaki Wikipediaa...

Alkuperäinen kirjoittaja Noh:
Saadaanpas ensiksi ainakin lääkärit lapsettomiksi;). Eli aika hihhuli mielestäni tää tapaus on. Toteampas nyt, että mieheni on lääkäri ja oli ensimmäisenä ottamassa rokotetta ja toimitti minua kovasti myös - olen raskaana - mutten ehtinyt saada ennen sairastumista. Enkä ole kuullut, että kukaan hänen kollegoistaan olisi myöskään jättänyt rokotetta ottamatta. Että hyvin on sitten "aivopestyjä" nuo lääkärit... No, uskokoot tuota kuka haluaa, itse sattumoisin uskon enemmän "omaa asiantuntijaa" kuin nettiä ja jotaki Wikipediaa...
En mäkään paljon jaksa luota nettiä,mä haluan todisteet,must tuntu että ASO3 ja AsO3 joku on sekoitanut,kun ne on ihan eri aineet,mutta melkein sama nimi

no tähän vaan sellainen kommentti mietittäväksi, että käsittääkseni THL ei ole ollut tietoinen rokotteen koostumuksesta kaikilta osin. eli mistäpä nämä suomen lääkärit voisivat tietää asioista yhtään paremmin kuin kukaan muukaan rivikansalainen. peruslääkärit tietävät virologiasta erittäin vähän.

se, että on lääkäri ei tee ihmisestä yhtään tietäväisempää tässä asiassa. tietoa saa kun etsii ja on myös iso osa lääkäreitä, jotka eivät ole ottaneet rokotusta ja ovat kritisoineet avoimesti THL:ää joka väittää rokotetta valheellisesti turvalliseksi.

no tähän vaan sellainen kommentti mietittäväksi, että käsittääkseni THL ei ole ollut tietoinen rokotteen koostumuksesta kaikilta osin. eli mistäpä nämä suomen lääkärit voisivat tietää asioista yhtään paremmin kuin kukaan muukaan rivikansalainen. peruslääkärit tietävät virologiasta erittäin vähän.

se, että on lääkäri ei tee ihmisestä yhtään tietäväisempää tässä asiassa. tietoa saa kun etsii ja on myös iso osa lääkäreitä, jotka eivät ole ottaneet rokotusta ja ovat kritisoineet avoimesti THL:ää joka väittää rokotetta valheellisesti turvalliseksi.
Miten joku voi rokota puoli maailma ilman että ne eivät tiedä mikä kostumus rokotessa on ja sanoa vielä kaikille että ihan turvallinen se on?

eilen joku linkitti kemia-lehden artikkeliin, jonka oli kirjoittanut suomalainen arvostettu tutkija kai savolainen. en löydä ketjua tähän hätään, mutta artikkeli on täyttä asiaa ja asiallinen.

löytyy googlesta nimellä kai savolainen ja artikkelin nimi on näkymätön uhka.

eilen joku linkitti kemia-lehden artikkeliin, jonka oli kirjoittanut suomalainen arvostettu tutkija kai savolainen. en löydä ketjua tähän hätään, mutta artikkeli on täyttä asiaa ja asiallinen.

mutta ei sielä ole sanottu mitään sikarokotesta

jännäksi käy
En ymmärrä mitään nanoteknologiasta mutta mielenkiintoisemmaksi tämä käy. Ja järkyttävämmäksi! Ilmeisesti nämä nanohiukkaset eivät ole mikään hyvä juttu ja tietoa tulee liian myöhään tipoittain. Osa ihmisistä on jo ottanut rokotteen. Mihinkähän tämä vielä johtaa, huhhuh!

no ei siellä sanottukaan, mutta kyse on samasta nanoteknologiasta ja sitä siis nyt kokeillaan ihmisiin, sikarokotteessa. sitä ei ole ennen pistetty ihmisiin, ainakaan minä en ole löytänyt tietoa aiemmasta "testistä".

no ei siellä sanottukaan, mutta kyse on samasta nanoteknologiasta ja sitä siis nyt kokeillaan ihmisiin, sikarokotteessa. sitä ei ole ennen pistetty ihmisiin, ainakaan minä en ole löytänyt tietoa aiemmasta "testistä".
Siis se savolainen sanoi että se on sikarokotessa vai?

hei, en tiedä onko savolainen sanonut niin mutta moni eri lähde varmistaa asian. mm. EMEA.

hei, en tiedä onko savolainen sanonut niin mutta moni eri lähde varmistaa asian. mm. EMEA.
No niin sitten,sä et ole varma onko sielä sellaista vai ei ole?

Suomi on korruptoitunut maa, ihan niinku muutki. Ei tämä mikään lintukoto ole jossa valtaa pitävät olisivat lähimmäisiä rakastavia ja rehellisiä, tavallisen ihmisen asialla. Raha on se jolla on heille merkitystä ja joka ratkaisee, ei rivikansalaisen hyvinvointi heitä kiinnosta.
Mutta eiköhän tuo homma paljastu tässä vähitellen, nyt kun yhä useampi on alkanut herätä todellisuuteen, yhä useampi kyseenalaistaa THL:n sanoman. Valitettavan paljo silti on vielä thl-uskovaisia.

http://translate.googleusercontent.com/translate_c?hl=fi&sl=en&u=http://www.wariscrime.com/2009/09/17/news/the-h1n1-flu-vaccine-does-contain-nano-particles/&prev=/search%3Fq%3Dnanoparticles%2Bh1n1%26hl%3Dfi%26sa%3DG&rurl=translate.google.fi&usg=ALkJrhgWWJ_vxd3aK7GQ1RJUX9gMO31u4A

http://www.ktl.fi/portal/suomi/terveyden_ammattila
Pandeeminen H1N1 2009 -rokote

Pandeeminen H1N1 2009 -rokote on influenssarokote, jonka kehittämisessä on käytetty hyväksi kausi-influenssarokotteiden ja lintuinfluenssarokotteen antamaa tietoa ja kokemusta. Merkittävin ero kausi-influenssarokotteeseen on, että rokotteessa käytetään apuainetta tehon lisäämiseksi.

Rokotteen koostumus

* Rokotteen koostumus on muuten sama kuin myyntiluvallisella H5N1-lintuinfluenssarokotteella, mutta lintuinfluenssa (H5N1) -kannan sijasta valmistuksessa käytetään pandeemista H1N1 2009 -viruskantaa.

* Rokote sisältää pilkottuja pandeemisen H1N1 2009 -viruksen kuorikerroksen palasia. Eläviä viruksia rokotteessa ei ole.

* Rokote sisältää erittäin pieniä määriä kananmunan proteiinia.

* Säilöntäaineena on tiomersaalia, joka on elohopeayhdiste. Tämä elohopea ei kerry elimistöön. Rokotteen elohopeamäärä on niin pieni, että enemmän elohopeaa saa esimerkiksi kala-ateriasta.

* Rokotteessa on adjuvanttia eli tehosteainetta, joka parantaa sen tehoa. Rokotteessa käytetyllä tehosteaineella (AS03) on Euroopan lääkevalvontaviraston myyntilupa. Myyntilupaa edeltävissä tutkimuksissa tehosteaine todettiin turvalliseksi ja tehokkaaksi.

* Rokote ei sisällä liivatetta.

Adjuvantti AS03

Adjuvantti AS03 on ns. öljy-vesi -pohjainen tehosteaine. Se koostuu skvaleenista, DL-alfa-tokoferolista ja Polysorbaatti 80:sta.

* Skvaleeni liittyy steroidi-kolesterolisynteesiin ja on solukalvojen luonnollinen komponentti. Sitä on useissa ravintoaineissa esimerkiksi kasvien siemenissä ja oliiviöljyissä.

* DL-alfa-tokoferoli on synteettinen E-vitamiini.

* Polysorbaatti 80 (E433) on jauhonparanne, jota käytetään mm. elintarvikkeissa.

Yhteistyössä