Nyt alkoi boikotti!! Lahden uusi Amarillo!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja chrissy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

chrissy

Aktiivinen jäsen
07.09.2005
20 219
6
38
lahti
Mä en oo koskaan käyny enkä mene.
. Oli tarkoitus mennä työkavereiden kanssa eilen sinne leffan jälkeen syömään.

Op olisi sitten soittanu sinne eilen ja "asiakaspalvelija" oli sanonut ensimmäisenä puhelimessa et " no ei tänne nyt noin vain tulla syömään!" "kun teitä on noinkin paljon"
meit oli sit 6. Kun heillä kuulemma oli lauantainakin ollut klo 23-24 saakka porukkaa venaamassa pöytiin. Olisi kuulemma pitänyt edellisviikon ke varata pöytä. Mut nyt oli sunnuntai.

Sit jokin aika sitten työkaveri oli kavereidensa kanssa menny sinne syömään ja osa porukasta tuli myöhemmin. Eka porukka sai juomat nopsaa mutta jälkimmäinen porukka venaili yli 40min..eivät halunneet jäädä enempään odottelemaan. Tarjoilijalta ei ei pahoitteluja ei mitään. Pyysivät paikalle ravintolapäällikön joka saapui vasta usean pyynnön jälkeen paikalle. Kertoivat rav. päällikölle huonosta palvelusta johon päällikkö ei sanonut mitään.

lopulta asia meni niin et rav. päällikkö käski jättää nimet pöytään ettei tartte tulla enää. Käski jopa portsareita pitämään huolen et maksavat juomansa..

Mä oon kuullut siitä kanssa huonoja juttuja. Juuri tuota että missään ei esim. näy pitääkö pöytään mennä itse vai odottaa ohjausta. Tarjoilijoita vain seisoskeli toisella puolella eikä kukaan tehnyt mitään. Ja kun kaverini porukka oli sitten menneet istumaan, oli viiden minuutin päästä pöytään tullut tarjoilija sanonut ettei täällä noin vain pöytiin mennä. Ruokaa oli kuulemma saanut odottaa kauan, ja "palvelu" oli.. noh, "palvelua".

Jätän väliin minäkin.

Alkuperäinen kirjoittaja pupu tupuna:
amarillo kun meille tuli niin oli aluks kans tosi huono ja hidas palvelu,nyt ollu vuoden ja mun mielest toimii nyt ihan hyvin.Tosta tekisin kyl jonku valituksen isommille pomoille

joo siit lähteekin palautetta ja sanoin vielä et ottavat yhteyttä hämeenmaan ravintolavastaavaan..

Alkuperäinen kirjoittaja Phoenix:
Oulussakin oli kuulemma alkuunsa starttivaikeuksia, mut hyvin on alkanut pelaamaan. Tosin täällä jo paikallinen ravintolapäällikkö ymmärsi yskän.

mun mielestä tos ei enää ole kyse mistään starttivaikeuksista vaan todella törkeästä asiakaspalvelusta tai sen puutteesta enemmänkin. Kun mun mielestä sä et kenellekkään asiakkalle sano ekana puhelimessa et " ei tänne ny noin vaan tulla syömään" tai ei pahoitella jos asiakas ei ole johonkin asiaan tyytyväinen eikä kyllä tarpeettomasti uhata porttikiellolla kun asiakas ei ole uhkaava. jne...

Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:
mun mielestä tos ei enää ole kyse mistään starttivaikeuksista vaan todella törkeästä asiakaspalvelusta tai sen puutteesta enemmänkin. Kun mun mielestä sä et kenellekkään asiakkalle sano ekana puhelimessa et " ei tänne ny noin vaan tulla syömään" tai ei pahoitella jos asiakas ei ole johonkin asiaan tyytyväinen eikä kyllä tarpeettomasti uhata porttikiellolla kun asiakas ei ole uhkaava. jne...

Ihan samanlaista kuulin täälläkin olleen. Ja asiakkaana oli mun ystävä, jonka olen tuntenut kohta 32 vuotta. Ei siis ihan huhu... Ihmisiä siellä vaan töissä on, ja yleensä nuoria, joilla ei ole paljoakaan asiakaspalvelukokemusta. En sano, että tuo olisi siltikään mitenkään fiksua toimintaa, mutta kyllä ne reklamaatiot yleensä jotakin auttaa.

no siis mä ainakin itse ymmärrän ihan helvetin hyvin ettei voi odottaa saavansa mitään hiton pöytää kuudelle hengelle muutaman tunnin varoitusajalla! hei haloo!!!
ja mitäköhän naapuripöydän väki olisi mieltä siitä kun he tulevat teidän jälkeen ja vielä heidän jälkeensä saapuu pöytäänne henkilöitä... pitäisikö heidän tosiaan venata kauemmin koska osa teistä saapunut "varaan" paikkaa aiemmin?
ja tuo ettei tarjoilija pahoitellut hieman epäilyttää, nimenomaan sen takia että tunnen Lahden amarillon henkilökunnan!!!
ravintolapäällikkö ei varmasti voinut revetä heti teidän luoksenne koska siellä on paljon pyöriteltävää. ja seisoiko rp tosiaankin ihan hiljaa kun olitte sanoneet huonosta palvelusta? epäilenpä ;)
jos kerta porttikiellon olette paikkaan saaneet niin joku on soittanu suuta aika mallikkaasti tai käyny käsiksi. lahden rp on nimittäin maailman leppoisin ihminen!