nyt alko laihis!!!!! aion piru vie onnistua!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja hmmm:
Voi olla vaikeaa pudottaa painoa kun sitä ei juuri ylimääräistä ole

Sen tiedän.. kuitenkin makkara minulla on ja sen haluan pois eikä ole nahkaa vaan ihan rehellistä läskiä minkä haluan pois.
Kilot ovat tulleet kuin varkain kun aloin seurustelemaan. Painoin 51 kg kun tapasin mieheni 2v sitten.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja hmmm:
Voi olla vaikeaa pudottaa painoa kun sitä ei juuri ylimääräistä ole

Sen tiedän.. kuitenkin makkara minulla on ja sen haluan pois eikä ole nahkaa vaan ihan rehellistä läskiä minkä haluan pois.
Kilot ovat tulleet kuin varkain kun aloin seurustelemaan. Painoin 51 kg kun tapasin mieheni 2v sitten.

Sama myös minulla,mutta kiloja tuli muutama raskauden jälkeen.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
mä otin tavoitteeksi että kesän jälkeen oon 8kg hoikempi..

kolmesti viikossa lenkillä ainakin aion käydä ja muutenki syödä terveellisesti!

Mää zumbaan kotona ainakin viidesti viikossa 40min ja siihen sit kuntopyöräilyt ja kävelylenkit vielä päälle. Terveellisesti olen aina osannut syödä, yhdessä vaiheessa elämää vaan tuli syötyä pahaan oloon...

Mä 173/69 ja 9kg haluaisin pois, mulla kaikki ylimääräinen vatsassa ja rinnoissa :/ Oon jo 2v yrittänyt laihduttaa mutta en onnistu kun herkut maistuu hyvin. Nyt kokeilen sellasta taktiikkaa, että syön vähintään kolme hedelmää päivässä (banaani + omena ja vaihdellen se kolmas). Ennen oli hyvä jos edes yhden hedelmän söin päivässä. Koitan valita ison tai keskikokoisen hedelmän. Luulis että pikkuhiljaa alkaa paino putoamaan...

Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:
Mä 173/69 ja 9kg haluaisin pois, mulla kaikki ylimääräinen vatsassa ja rinnoissa :/ Oon jo 2v yrittänyt laihduttaa mutta en onnistu kun herkut maistuu hyvin. Nyt kokeilen sellasta taktiikkaa, että syön vähintään kolme hedelmää päivässä (banaani + omena ja vaihdellen se kolmas). Ennen oli hyvä jos edes yhden hedelmän söin päivässä. Koitan valita ison tai keskikokoisen hedelmän. Luulis että pikkuhiljaa alkaa paino putoamaan...

Noiden lisäksi tietty ruokaa ja herkkuja ;D Toivottavasti niitä tulee syötyä vähemmän kun hedelmät täyttää mahaa...

tämän päivän ruoat

aamulla 1 ruisleipä 1 kalkkunaleike ja runsaasti salaattijuttuja päällä + 1 sokeriton jogurttti

lounas lasagne + runsaasti salaattia ilman kastiketta

päivällinen lohisoppa veteen tehtynä

illalla jogurtti + 1 leipä

tähän päivään mahtuu liikuntaa aamulal 30min koiran kanssa aamulla reipasta kävelyä
illalla aion juosta 12km lenkin! :)

tämän päivän ruoat

aamulla 1 ruisleipä 1 kalkkunaleike ja runsaasti salaattijuttuja päällä + 1 sokeriton jogurttti

tähän päivään mahtuu liikuntaa aamulal 30min koiran kanssa aamulla reipasta kävelyä

Paljon ruokaa :snotty: Mä oon syönyt vasta 80g kaalipataa :D

liity kiloklubiin on ilmainen ja se laskee missä ajassa on turvallista pudottaa haluamansa määrä. Syömisiäkin siellä seuraillaan.... itse kohta viikon ollut kiloklubilainen ja ainakin olo on kohentunut kiloja tuskin on tippunut vielä.....

Alkuperäinen kirjoittaja She-na:
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:
Paljon tsemppiä :D
Kunpa mäki nyt ihan oikeasti onnistuisin :D

Pistät onnistumaan! Lopussa kiitos seisoo! :)

Niinhän se olis mut kun mä oon niin selkärangaton kaveri laihduttamisen suhteen :snotty:
Päätin kyl et nyt sillai kevyesti laihduttelen tän loppu kuun ja sit heinäkuun 1. päivä alotan kunnolla :D

Alkuperäinen kirjoittaja iiiiii:
liity kiloklubiin on ilmainen ja se laskee missä ajassa on turvallista pudottaa haluamansa määrä. Syömisiäkin siellä seuraillaan.... itse kohta viikon ollut kiloklubilainen ja ainakin olo on kohentunut kiloja tuskin on tippunut vielä.....

Mä tykkään enemmän kalorilaskurista =)

tämän päivän ruoat

Leipä ja lasagne kuulostaa kyllä haasteellisilta syömisiltä jos laihtua aikoo. Tai no joo, riippuu annoskoosta.

Alkuperäinen kirjoittaja !:
tämän päivän ruoat

Leipä ja lasagne kuulostaa kyllä haasteellisilta syömisiltä jos laihtua aikoo. Tai no joo, riippuu annoskoosta.

no annokseni oli tosi pieni.. 3 palaa täysruisleipää ja 10cmx10cm lasagne annos on todella pieni.

tämän päivän ruoat

Näillä eväillä et saa riittävästi hyviä rasvoja...

Alkuperäinen kirjoittaja .:
tämän päivän ruoat

Näillä eväillä et saa riittävästi hyviä rasvoja...

jepu, ainakin salaattiin kastiketta.