Nyt alkaa tulevaisuus näyttää valoisalta!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Minskii
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Minskii

Aktiivinen jäsen
16.08.2008
12 062
2
38
Aloitin kuntosalin, lyhennän työpäivää niin saan omaa aikaa pari tuntia töiden jälkeen (palkka laskee mut oma aika tärkeempää), pääsen varmaan juttelemaan ammattilaisen kanssa, poika (ehkä) siirtyy erityispäiväkotiin (onko oikea nimitys).

Tänään on ilmestynyt paljon ihmisiä jotka tukee minua, niin päiväkodissa, töissä ja jopa pojan terapeutti soitti tänään ja kyseli miten voin + ehdotti apua :). Ensi viikolla sit keskustelemaan hänen kanssaan :). Tässä pari päivää sitten valitin ja kyselin neuvoja palstalta uupumukseen/masennukseen.
Eilen sitten romahdin päiväkodissa ja terapiassa ja ja ja... :ashamed: itkin ja itkin. Kotona itkin ja tuntui että maailma loppuu ja en jaksa enää. Mutta niin asiat alkaa järjestymään :) :) :) Yllätyin kuinka päiväkodissa olivat huomanneet väsymykseni jo aikoja sitten, kyllä ne on tarkkoja :)

Toukokuussa alkaa sitten lyhyemmät päivät töissä mikä tarkoittaa minulle: salia, kahvittelua, shoppailua ja ja ja.... :D Pari tuntia minulle pelkästään joka hiton arkipäivä!!!!! :D

Kiitos heille ja palstalle josta oon saanut tukea :heart:

Yhteistyössä