Nyt alkaa mennä jo hermo noihin häirikköpuheluihin!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Honung
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
noin vuosi sitten sain hämäriä puhelinsoittoja, jos satuin vastaamaan niin ei kuulunut mitään. Loppui vasta kun vaihdoin salaiseen numeroon. ei ole sen jälkeen häirikkösoittoja tullut

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
on joo, 017-suunta

Minulle on tainnut soitella sama!! 017-suunta, jos en vastaa niin yrittää heti uudelleen soittaa. Kun olin puhelimessa kaverin kanssa niin koko ajan kuului koputtelua, tämä numero yritti päästä läpi.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
on joo, 017-suunta

Minulle on tainnut soitella sama!! 017-suunta, jos en vastaa niin yrittää heti uudelleen soittaa. Kun olin puhelimessa kaverin kanssa niin koko ajan kuului koputtelua, tämä numero yritti päästä läpi.

Sillon kun vastasin, en tiennyt siis mikä numero on kyseessä, niin vastaamisen jälkeen sain olla loppupvän rauhassa. Nyt tänään on soittanut jo 3 kertaa tunnissa kun en oo vastannut. Eilen soitti 2 kertaa...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
on joo, 017-suunta

Sillon kun vastasin, en tiennyt siis mikä numero on kyseessä, niin vastaamisen jälkeen sain olla loppupvän rauhassa. Nyt tänään on soittanut jo 3 kertaa tunnissa kun en oo vastannut. Eilen soitti 2 kertaa...

Minä en ole vastannut ollenkaan kun olen ajatellut että se on joku lehtimyyjä. Mutta olen ihmetellyt että onpas sinnikäs kaveri kun noin ahkerasti yrittää päästä läpi! :D

Yhteistyössä