Nyt alkaa jo huolestuttaa -kuopus ja sormien imeskely

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Grace
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Grace

Aktiivinen jäsen
21.07.2007
6 911
3
38
Hän on 2v3kk ja koskaan ei ole tuttia huolinut ja kovasti koitin tuttia tarjota vauvana kun huomasin miten ne kaksi sormea etu-ja keskisormi meni aina suuhun.
Aattelin, että ois himpun verran helpompaa tutista vierottaminen kun sormien imemisestä ja hampaatki kasvaa miten sattuu tämän takia - en vielä ole huomannut mitään, mutta ei tämä niille hyvääkää tee.
Oisko se kynneli kauheeta väkivaltaa :snotty:
Onko kellään tällaista tapausta ollut ?
Mitä ihmettä mä keksin?? |O

Kynneliä ei taida enää olla. Vastaava toinen tuote maistuu pahalle viiveellä (olen maistanut). Oma 3-v. kysyin tovin kynsiä pureskeltuaan, että miksi suussa maistuu pahalle. Ja käsiä pestessä se lähtee pois. Laita jotain väkevää nestemäistä maustetta. Se maistuu pahalle heti, kun sormi menee suuhun. Yöksi lapanen?

Meillä oli sama ongelma tuon kuopuksen kanssa. Tuttia ei koskaan huolinut, mutta sormia imeskeli sitten senkin edestä. Ja just nuo etu- ja keskisormi. Kun poika oli n. 2,5v alettiin huomauttaa asiasta, ja pikkuhiljaa alkoi jäädä tuo sormien imeskely. Vielä kyllä reilu 3-vuotiaanakin saattoi nukkumaan mennessä mennä sormet suuhun, mutta sekin jäi sitten pois. Mä myös harkitsin tota kynneliä yms, mutta loppui onneksi sitten itsestään.

Alkuperäinen kirjoittaja qw:
Kynneliä ei taida enää olla. Vastaava toinen tuote maistuu pahalle viiveellä (olen maistanut). Oma 3-v. kysyin tovin kynsiä pureskeltuaan, että miksi suussa maistuu pahalle. Ja käsiä pestessä se lähtee pois. Laita jotain väkevää nestemäistä maustetta. Se maistuu pahalle heti, kun sormi menee suuhun. Yöksi lapanen?

stop nimistä ainakin on nykyään.

Alkuperäinen kirjoittaja kinuski:
Meillä oli sama ongelma tuon kuopuksen kanssa. Tuttia ei koskaan huolinut, mutta sormia imeskeli sitten senkin edestä. Ja just nuo etu- ja keskisormi. Kun poika oli n. 2,5v alettiin huomauttaa asiasta, ja pikkuhiljaa alkoi jäädä tuo sormien imeskely. Vielä kyllä reilu 3-vuotiaanakin saattoi nukkumaan mennessä mennä sormet suuhun, mutta sekin jäi sitten pois. Mä myös harkitsin tota kynneliä yms, mutta loppui onneksi sitten itsestään.

No hyvä =) kyllä me ollaan sanottu hänelle siitä ja ottaa kyllä heti ne pois suusta mutta aina ne vaan menee uudestaan kun hän tulee väsyneeksi tai on menossa nukkumaan.
Mut tosiaan lohduttavaa tietää että hiipuu tapa kuitenkin.
Ja eikun tökötin ostoon B)
Kiitos vastanneille :flower:

Yhteistyössä