Nyt alkaa hermo menee!!!

• Viestiketjun aloittaja asuntoloukko
  • Ensimmäinen viesti
asuntoloukko
Muutettiin tähän rt-asuntoon keväällä, siis vuokra-asunto kyseessä. Saatiin lappu johon piti täytellä puutteet mitä asunnossa on, jos on. No siihen tuli pieni lista kaikkee hajonneesta käsisuihkusta ja wc-istuimesta, kissan raapimista listoista ja puuttuvasta rappusten portista jne pientä. Osa korjattiin No sitten ku oltii asuttu pari viikkoo ni todettiin et tääl on varmaan hometta, oli niin tunkkanen haju. No soitettiin tyypit tuli mittailee ja joo, keittiös kosteusvaurio ja niin laaja ettei ois meidän aikana ehtiny ees tulee vaik aluks ne koitti niin väittää. Keittiö oli auki revittynä melkee 7 viikkoo. Sit mä valitin lopulta meidän jääkaapin hyllyistä (kun ne oli siis ihan homeessa ku tänne muutettiin) sanoin että oon pessy ja pessy mut haju ei lähde niistä muoviosista et voisko sellaset saaha..no taas tuli tyyppi kattoo ja saatiin uudet hyllyt. Saunastakin ehdittiin valittaa kun se haisee oudolta mut hinkattiin se uudestaa (oltii tosiaan pesty kunnolla se jo ennenki) just ennen ku tyyppi tuli kattoo ni eihä se sit enää niin kovin haissu ni asia jäi siihen. No ei siinä mitään mut sit kun täällä on yks kaappi keittiössä joka haisee oudolle, siis jollekki pesuaineelle tai kemikaalille. Ei lähe pois vaikka pesee ja tuulettaa, ja se haju on semmonen ettei sinne tosiaan voi mitään keittiötavaraa laittaa ku se haju tarttuu. Sitä sit pyydettiin kattoon ni täs kävi ukko, katso vaan et "eihä tääl mitään NÄY" ja oli kiukkusena siinä ku me vaan valitetaan KAIKESTA, että soittakaa suoraan isännöitsijälle ei tartte heille soittaa. no soitin hetken päästä isännöitsijälle ni eiköhän ollu jo puhunu huoltomiehen kans meistä ja oli tosi veemäinen siinä ja kans sano et ku me turhista valitetaan vaan, mut et hän tulee ite kattoon sen sit ens viikolla ASIANTUNTIJAN kanssa. Ja voivoi, jos me tosiaan haluttais alkaa valittaa ni vois alkaa ihan vaikka täällä tehdystä "perjantai-remontista", tapetit rypyssä, kattoa maalattu vain paikoittain, listat maalattu niin et osa maalista lattiassa jne... kun he siis ovat monta kertaa vedonneet siihen et tää on rempattu ja tarkastettu ennen meidän muuttoa. juu ja saunakin oli kuulemma rempattu, hassuu vaan et lauteet oli ihan pikimustat ja pari laudepuuta oli irti niin et piti ite ruuvailla ne kii, sit ku tästä sano ni vastaus oli et "ovi on vaihdettu". Hitto ku menee hermo, mä haluun pois täält mut ei pysty taas muuttaa ja vauvaki kohta jo syntyy :'( Sori oli pakko valittaa johki.. Mä en vaan suostu uskoon et ollaan täs vaan valitettu turhista pikkuasioista, huoh, eikö näistä ois valittanu kuka tahansa?

Yhteistyössä