Nyt äkkiä virtuaaliolkapäätä tänne

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sniifff
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sniifff

Vieras
Oon alkanu miettiin tosissaan että mulla on syöpä vatsassa...vatsavaivoja on päivittäin ja vatsa kovalla sekä kipeä. Olen ollut kovavatsainen koko ikäni ja nyt hirvittää että se on aiheutanut syöpää suolistooni....lääkäriin en millään tohtisi mennä =( mutta asia pyörinyt päässäni jo pitkään kun vatsavaivat alkukesästä alkaen pahentuneet, väsyttääkin...
Tsempatkaa nyt!

Ole hyvä ja tilaa heti huomenna aika lekurille, saat rauhan, ja jos sinulla joku sairaus on, niin se todetaan hyvissä ajoin! Ja kyseessähän voi olla joku ruoka-aine allergiakin!
Ei asiat murehtimalla kummene!! =)
Minulla myös kova vatsa ja se aiheuttaa kipua. Ja maidolle olen allerginen, joten sekin aiheuttaa kipuilua ja vaivoja!

Mut sellaista se tämä elämä on.... Hyvä kun tilasit sen ajan! =)
Mistä sulle tuli tää juttu mieleen? Aattelin vain kun tuolla iltalehdessä oli tänään se juttu siitä 11kg kasvaimesta vatsassa....
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2009111110550226_uu.shtml

Mä kärsin vatsavaivoista synnytyksen jälkeen. Löysin avun mun fysioterapeutilta sanoi,että mun sisuskalut olivat menny sekaisin synnytyksessä.Toivottavasti joku antaa sulle avun itse olin tosi peloissani ja rampppasin joka kuukausi lääkärissä melkein kaksi vuotta.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Synnytin 3/2008...alkuun vatsa toimikin joten kuten mutta kevätkesällä -09 huomasin että ummetus-ja ilmavaivat sekä kivut pahenemaan päin.

Häntä pystyyn! Kohdallasi ei välttämättä tarvitse olla kyse mistään vakavasta. Vatsa- ja ruoansulatusvaivat ovat todella yleisiä ja useimmiten syy ei ole mitään vakavaa. Itselläni oli kaikki mahdolliset suolistosyövän oireet, mitä lääkärikirjassa luoteltiin. Olin ihan paniikissa, mutta perusteellisten tutkimusten jälkeen diagnoosi oli suolen toiminnallinen oireyhtymä.

Tärkeää on, että olet menossa lääkäriin ja pääset tutkimuksiin. Eiköhän mielesikin siitä pikku hiljaa ala rauhoittua. Oletko kokeillut pellavansiemenöljyä kovaan vatsaan? Se on terveellistä, tasapainottaa vatsan toimintaa ja myös vahvistaa elimistön limakalvoja. Sitä myydään esim. hyvin varustetuissa marketeissa luontaistuoteosastolla. Itse otan sitä yhden teelusikan aamuisin tyhjään vatsaan.

Tuo Agiocur on jotain kasvinsiemeniä jonka pitäs auttaa mutta ei enää auta...oisko mullaki sisuskalut jotenkin sekaisin synnytyksen jälkeen, oon kyllä ajatellut joskus aikaisemminkin tota asiaa että jos suolisto ei palaudukaan samaan paikkaan tms.

Yhteistyössä