Nyt ÄKKIÄ nimiapua!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Auttakaa!!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja sama vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Lumiina:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No miksi ei voi olla Teemu Tapani Emil?
Noin päin se ei ainakaan käy!
Teemu Emil Tapani käy ihan hyvin. :)

No minusta se kävisi kumminpäin tahansa.
Minusta se töksähtää oudosti toi Tapani Emil ja sit siihen perään sukunimi ni nou, nou, nou! :D
Emil Teemu Tapani ois kyllä tosi hyvä jos kerta kutsumanimikin on Emil :)

Laittakaa vaan se Tapani viimiseks nimeks ku se käy kyllä hyvin. (Mä en nyt enää edes osais siihen muuta nimeä miettiä perään. :D

Teemu Emil Akseli....rimmaa mun suussa kyllä tosi hyvin! Ja kaunis nimikin vielä toi Akseli. Ja sitä paitsi..Teemuksihan sitä lasta sit kutsutaan, vai mitä! Ei pihalla esim huudella et Teemu Emil Akseli syömään! :)

Alkuperäinen kirjoittaja p:
Kannattaa viimeiseen asti välttää sitä, että kutsumanimi on joku muu kuin ensimmäinen etunimi! Siitä on oikeasti vain haittaa.

Miksi lapselle pitää välttämättä antaa nimeksi Teemu? Se ei oikein istu noihin muihin nimiin.

Koska Teemu Emil on ihana nimi ja mä ehdin rakastua siihen :P

Alkuperäinen kirjoittaja Akseli:
Teemu Emil Akseli....rimmaa mun suussa kyllä tosi hyvin! Ja kaunis nimikin vielä toi Akseli. Ja sitä paitsi..Teemuksihan sitä lasta sit kutsutaan, vai mitä! Ei pihalla esim huudella et Teemu Emil Akseli syömään! :)

Eikäkö Emiliks :) , mut ihan tosissaan niin eipä ole aiempienkaan lasten koko nimiä tarvinut edes montaa kertaa ääneen sanoa!

hmm..

Kyllä se Teemu Emil Tapani käy. Ei niiden nimien tarvitse täydellisesti sointua yhteen, etenkin jos joku nimi tulee suvusta, kyllä siihen tottuu. Hyvin käy myös pelkkä Teemu Emil.

Alkuperäinen kirjoittaja hyvin käy:
Teemu Emil Tapani
Teemu Emil Einari
molemmat kuulostaa tosi kivoilta ja näteiltä, älä panikoi, hyvin sujuu ja mukavia ristiäisiä !

Kiitos:)
Mieskin tuota nimeä vähän epäröi, mutta taisitte saada meidät vakuuttuneiksi, että se ei kovin paha olekaan. Ei siihen ole muutakaan löytynyt, vaikka uskokaa tai älkää, ollaan alotettu miettiminen ennen tätä iltaa:)

Eli pojasta taitaa tulla Teemu Emil Tapani

Kiitos vielä kaikille erikseen. Nyt menen nukkumaan ja makustelemaan nimeä huomiseen asti:)
Tuli paljon kevyempi olo, kun sai jakaa tuon asian jonkun kanssa (muun kun miehen ;) )
Eikä se oikeasti kuulosta enää niin tyhmälle:)

Yhteistyössä