Nyt äkkiä joku auttakaa!!!Mikä pirun leffa on kyseessä???Meinaa ihan pää haljeta!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Naurukohtaus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Naurukohtaus

Aktiivinen jäsen
04.07.2006
3 625
0
36
Siis tossa miehen kanssa puhuttiin jotain tosta Subilla tulevasta ´Kolmetoista´leffasta ja sit tuli mieleen kaikenmaailman Fucking Åmalit summuut niin mikä ihme sellasen leffan nimi on missä siinä lopussa mies harrastaa seksiä sammuneen naisen kanssa jossain kotibileissä ja nainen on HIV-positiivinen.Siis se on joku nuorisoleffa mutta miehen mielestä se on amerikkalainen kun taas mä olen sen ruotsin kannalla.Auttakee kun mun murhe on nyt niin suuri!!! :D

siis joo siin on se mies joka laulaa junassa et "i have no legs..." :D mikä hitto se on.. en oo muuten aikoihi nähny!! vai puhutaanko samasta?

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Mäkin muistan elokuvan ja se amerikkalainen. Odota hetki, kun mietin mikä se on. Siinä on pääosassa nainen joka on nykyäänkin ihan suhtpinnalla.

nii onks se se joku chloe sevigny ? (( tai jotain sinnepäi.. ) nyt miekii muistan sen leffan

Mulle ainakin tuli jotenkin surullinen olo siitä elokuvasta. Siis siitä niitten nuorten touhusta ja varsinki se loppu. Toinen sammunut ja häntä mennään panemaan.

Alkuperäinen kirjoittaja endie:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Mäkin muistan elokuvan ja se amerikkalainen. Odota hetki, kun mietin mikä se on. Siinä on pääosassa nainen joka on nykyäänkin ihan suhtpinnalla.

nii onks se se joku chloe sevigny ? (( tai jotain sinnepäi.. ) nyt miekii muistan sen leffan

Taisi olla se. Ainakin muistaisin kasvojen perusteella niin.

Yhteistyössä