Nyt äkkiä apua!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hätääntynyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hätääntynyt

Vieras
Kannoin äsken pesuhuoneesta pyykinkuivaustelinettä pois ja törmäsinkin seinään. Se pyykinkuivaustelineen reuna sitten tökkäsi minua alavatsaan, tuohon mistä karvoitus alkaa. Vauva vielä kaikenlisäksi pää alaspäin tuolla.

Pelästyin nyt ihan kauheasti. :(( Sattuiko vauvalle jotain? Nyt menossa rv31.

En usko, että vauvalla on mitään hätää.

Mutta, jaksan aina ihmetellä sitä, että jos on oikeasti hätääntynyt niin miksei soita jollekin asiantuntialle (esim. äitipolille) vaan ekana rynnätään kysymään keskustelupalstalta mistä ei kuitenkaan mitään vedenpitävää tietoa saa. Ja tämä ihan yleisesti ei pelkästään ap:lle.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
En usko, että vauvalla on mitään hätää.

Mutta, jaksan aina ihmetellä sitä, että jos on oikeasti hätääntynyt niin miksei soita jollekin asiantuntialle (esim. äitipolille) vaan ekana rynnätään kysymään keskustelupalstalta mistä ei kuitenkaan mitään vedenpitävää tietoa saa. Ja tämä ihan yleisesti ei pelkästään ap:lle.

Mulla ainakin oli joskus raskausaikana tuntemuksia, mistä aattelin että nauraakohan ne mun ä-polilla pihalle jos kysyn suoraan sieltä...

Niin minä saatan kyllä kysyä täältä, mutta jos ihan oikeasti huolettaa niin soitan toki äitipolille. Nytkin kirjoitin tänne ensin ja sitten päätin heti,että soitan myös äitipolille. Kätilö sanoi, että ei mitään hätää.

Itsekin olen kakkosta odottaessa kaatunut rv38 ja vieläpä oli 2v sylissäni. Mutta silloin en kolonut mahaani kuitenkaan mitenkään. Soitin kyllä äitipolille heti silloinkin. Vauva viihtyi kuitenkin vielä kaksi viikkoa masussa sen kompuroinnin jälkeen. :)

Yhteistyössä