Nyt 1-v tarjoilut mulle kiitos

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sompio
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Sompio

Aktiivinen jäsen
14.07.2008
5 836
0
36
ohjeineen juttuineen tähän, kiitos :flower:

Jotain suolaista + makeaa pari sorttia, kaupasta piparit.
Ja kai kakku täytyy väsätä.

Mutta aikaa leipomiseen on todella vähän ja jonkun voisin tehdä valmiiksi pakkaseenkin. Tai sitten ostan kaupan pasteijoita tms. pakastealtaasta.

-no täytekakkupohjan voit tehdä jo pakkaseen valmiiksi.Kaupasta saa nykyään kivoja syötäviä koristeita ja vaikka ykkösen muotoisen kynttilän.
-Pullat saa raakapakasteena kaupasta,samoin pikku karjalanpiirakat
-päivän sankarille itselleen myös maistuu varmaan myös erilaiset keksit,maissinaksut tai vaikka popparit kauniista kulhosta...

No siis meillä ainakin lasten synttäreillä aikuisvieralle maistuu suolaisista ihan raakapakastetut coctailpiirakat paistettuna + munavoi ja lapsille sitten coctailtikkuhin laitetut nakin ja lihapullien palaset. Helppoa ja nopeaa :) Sit sitä kakkua ja jotain makeaa leivonnaista

Joo, kakkupohjan aattelinkin tehdä tosiaan valmiiksi pakkaseen.

Voiskohan jonkun suolaisen piirakan tehdä valmiiksi pakkaseen ja pakastaisi siis raakana ja pistäisi ennen h-hetkeä uuniin? Tai no saahan kaupasta valmiita piirakkapohjia niin nopeehan sellaiseenkin olisi aamulla väsätä kinkkupiirakka.

Tuli just ens viikolle paljon keikkatöitä jja viikon päästä synttärit.

Alkuperäinen kirjoittaja Sompio:

Voiskohan jonkun suolaisen piirakan tehdä valmiiksi pakkaseen ja pakastaisi siis raakana ja pistäisi ennen h-hetkeä uuniin? Tai no saahan kaupasta valmiita piirakkapohjia niin nopeehan sellaiseenkin olisi aamulla väsätä kinkkupiirakka.

niin jos piirakan meinaa pakastaa niin varmaan kannattaa se paistaa täytteineen..

Alkuperäinen kirjoittaja minä:
No siis meillä ainakin lasten synttäreillä aikuisvieralle maistuu suolaisista ihan raakapakastetut coctailpiirakat paistettuna + munavoi ja lapsille sitten coctailtikkuhin laitetut nakin ja lihapullien palaset. Helppoa ja nopeaa :) Sit sitä kakkua ja jotain makeaa leivonnaista

Joo, cocktailtikkuja voiskin tehdä. Mies voi tehdä lihapullat pakkaseen :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja ursula:
Alkuperäinen kirjoittaja Sompio:

niin jos piirakan meinaa pakastaa niin varmaan kannattaa se paistaa täytteineen..

Joo siis täytteineen tietty =)

No mulla oli mein tytön 1vuotis-synttäreillä trjolla: Itse tekemää jauhelihapitsaa, Lihapullakoktailtikkuja, Kakku jossa oli kuningatarsosetta, Mansikkajätskii, Voileipäkakku mis täytteenä lohi, Muumikeksit, Kaurakeksit, Marjakiisseli (omatekemä) ja kinkkupiirakka.

Yhteistyössä