T
tehoimuri
Vieras
Mitä tehdä vauvalle joka imee omat nyrkkinsä aivan kuiviksi. Vauva on nyt alle 2 viikon ikäinen ja hirveät imuhalut kokoajan. Aina kun on hereillä haluaa rintaa ja jos en tarpeeksi nopeasti asiaan havahdu niin on omat nyrkit lurpsutettavana. Välillä vaikeaa saada rintakin väliin kun niin intensiivisesti omia nyrkkejään lurpsuttaa. Onko se tosiaankin niin että pienen vauvan kanssa koko valveilla olo aika menee imettämiseen vai onko mulla joku vika taktiikassa ? Vauva aika laiska imijä ja saattaa parikin tuntia imeskellä välillä taukoja pitäen. Pitäiskö puuttua ja tehostaa imutekniikkaa ? Maitoa tulee, sen olen testannut ja kakkaakin siihen malliin että on siellä mahassa ruokaa ollut. Olen miettinyt joittenkin puuvilla lapasten laittamista, mutta millä ne saa pysymään kädessä kun vauva sellainen tohtottaja ? Kuinka pitkä normaalin syöttökerran pituus on ? Tuttiakin olen miettinyt ja kerran kokeiltukin, mutta on sellainen imijä - kuin Simpsoneitten Maggie - ettei tutti pysy suussa. Mitä teen ????