Minä olen kuulemma hyperseksuaalinen. Näin sanoivat lääkärini. Olen vähän alle 40-vuotias nainen. Tarvitsen seksiä melkein joka päivä, mutta sooloseksillä on suuri merkitys elämässäni. Elän sinkkuna, mutta minulla on muutamia vakituisia kumppaneita (tahoillaan naimisissa lähinnä) sekä nautin myös seksistä tarkkaan valittujen satunnaisten kumppaneiden kanssa. En ole halunnut vakituiseen suhteeseen, koska en ole ollut tyytyväinen seksielämääm suhteissani. Voin rakastella pari kolmekin kertaa päivässä ja myös parin kolmen tunnin sessioita, jolloin juodaan ja syödään välillä tms. Rakastan kokeilla uusia asioita, kuten asentoja, paikkoja jne. Olen rakastellut monta kertaa myös julkisilla paikoilla, mutta en nauti ekshibitionismista. Vaikka olen kokeilunhaluinen, minulla on myös tarkat rajat siitä, mihin en suostu. Olen hysteerisen tarkka hygieniasta ja tingin esimerkiksi suuseksin vastaanottamisesta, kun en luota kaikkien miesten suiden terveyteen. Itse annan suuseksiä makukondomeiden avulla. Rakastan orgasmeja, saan niitä kohtuullisen helposti ja saan myös ketjuorgasmeja laadukkaan seksin aikana. Monille ihmisille seksuaalista haluttomuutta aiheuttava masennuslääke vaikutti minuun niin, että kärsin kivuliaasta "kestoerektiosta", jota en saanut laukeamaan tai laskeutumaan soolo- enkä duoseksillä enkä mitenkään muutenkaan. Lääkitys oli pakko keskeyttää lyhyen kokeilun jälkeen. Verestäni on mitattu tavallista merkittävästi korkeampia hormoni kuten estrogeeniarvoja. Lääkäreiden kanssa on keskusteltu lääkityksellä, jolla seksuaalista halukkuuttani voisi yrittää laskea. En kuitenkaan ole halukas lääkitykselle, koska tulen hyvin toimeen seksuaalisuuteni kanssa. Jo teini-ikäisenä luin paljon Reginaa ja tyydytin itseäni säännöllisesti. Yhdynnät aloitin kuitenkin vasta 19-vuotiaana ja eka kertani noin 10v vanhemman miehen kanssa oli fantastista seksiä useita orgasmeja saaden. Olen akateemisesti koulutettu ja työskentelen julkisella sektorilla koulutustani vastaavassa vakituisessa työssä. En pukeudu seksikkäästi, mutta tykkään härskeistä vitseistä. Kukaan läheisistäni ei tunne seksielämääni, sillä olen puhunut siitä vain lääkäreiden ja psykologien kanssa. Minulla on aikuisiässä todettu ADHD, johon kuulemma usein liittyy hyper- tai hyposeksuaalisuus. Vaikka joudun voimakkaan seksuaalisen draivini vuoksi joskus hankaliin tilanteisiin, olen kiitollinen ettei minulla ole tuota hyposeksuaalisuutta eli tavallista matalampaa seksuaalista draivia. Olen joskus esim. myöhästynyt töistä, kun minun on ollut aivan pakko tyydyttää itseäni aamulla. Pahempia ongelmia normaalielämälleni ei kuitenkaan ole synytynyt. Hyperseksuaalisuus on kuitenkin paljon vakuttanut ihmissuhteisiini ja yksityiselämääni. Lapsia minulla ei ole, koska en ole halunnut. Matkustelen paljon ja keräilen seksuaalisia kokemuksia kuten seksipartnereiden kansallisuuksia ja ammatteja. Olen miettinyt myös seksin myymistä, mutta minulle on aina tärkeää valita rakastelukumppani tietyn prosessin kautta, enkä halua sotkea rahaa ja seksiä. Drikkejä, ruokaa ja vastaavaa otan kyllä vastaan ja niitä toki tarjoan itsekin niille miehille, jotka kelpuutan kotiini iloista ja ihanaa seksiä harrastamaan. Seksi on ihanaa, mutta kyllä minä joskus olen hieman väsynyt tähän. Minua myös mietityttää, miten vaihdevuodet tulevat vaikuttamaan seksielämääni.