Vaikka oma aiempi kertomukseni ei niinkaan liity teidan kasityksiinne tyypillisesta nymfoamaniasta, on minulla kuitenkin paljon syita miksi ylipaataan kirjoitin tahan viestiketjuun. Ehka oma kertomukseni sivuuttaa myos ystavienne tarinoita ja valottaa asiaa.
Vaikka (parikymppisen sangyissapomppismis-vaihetta lukuuonottamatta, miehen viettelya) en harrasta irtosuhteita, niin _kaikki_ pidemmat suhteeni ovat olleet hyvin seksi-painoitteisia.
""lurpen"" kertomus ystavastaan kosketti minua. Mina tunnistan itsessani sen puolen etta aiemmissa suhteissani hain aarimmaisen monia henkisia asioita juuri seksista. Minulla on ollut mustavalkoisen 2.en tyyppisia suhteita miehiin:
Joko mies ystavana, jonka kanssa periaatteessa voisin, mutta en _koskaan_ mene sankyyn, ei edes suudelmia, ei yhtaan mitaan fyysista. He ovat olleet miehia jotka tuntevat minut, oikeasti valittavat minusta jne ja lopulta lahtevat kun pitkallisen suhteen paatteeksi tietavat etten tule olemaan ""kokonaan"" heidan. Naissa ystavissani ei ole ollut _mitaan_ ""vikaa"", ainut vika oli siina etten voisi kuvitella heita seksuaalisesti lahelleni, silla koen niin suurta haavoittumisriskia heidan suhteensa.
Keiden kanssa sitten olen ollut pidemmassa suhteessa? Myoskin seksuaalisesti hyvin aktiivisten, ei-kaikista tasapainoisimpien miesten (jopa hyvin hankalien tapausten!) kanssa, joiden kanssa olen seksuaalisesti aarimmaisen halukas ja innokas. Olen aivan kasittamattoman seksuaalinen. Mutta naissa suhteissa ei ole sita kuitenkin sisimmassani kaipaamaani ystavyytta, turvallisuutta, aitoa rakkautta, kumppanuutta.
Maailmassani siis seksi ja turvallisuus eivat liity yhteen.
Minua on kaytetty lapsena hyvaksi tuntemattoman puolesta. En kuitenkaan muista koko tapahtumaa kuin hyvin hamarasti ja etaisesti, ja koen etta olen suht koht sinut asian kanssa tana paivana. Tahan paaseminen oli kuitenkin pitka, monimutkainen ja kivuliaskin prosessi.
Oma isani on ihana, turvallinen mies, mutta oli aarimmaisen harvoin paikalla kun olin lapsi. Kun han sitten joskus oli paikalla olin paljon hanen sylissaan yms fyysista. Yhdistan siis fyysisyyden siihen rakkauteen ja hyvaksyntaan jota mieshahmolta silloin kaipasin. Han ei ollut paikalla jos minulle sattui jotakin pahaa, eika ollut jokapaivaisessa elmassani jne, vain halimassa ja hassuttelemassa (voi niita onnenhetkia!) silloin talloin! Ei kai ole ihme etta mallini miehen kanssa olosta on juuri sita fyysisyytta. Koen kai alitajuisesti etta miehen kanssa _kuuluu_ olla niin. Ja sehan ei tietenkaan minulle pienena lapsena ollut riittavaa, joten haen siis sita puuttumaan jannytta kumppaniltani suurissa maarin, seksin kautta. Olen myos aina hyvin onnellinen ja hyvatuulinen seksin jalkeen. Joskus koin olevani ""hyvaksikaytetty"" ja surullinen, mutta sellaiset tunteet ovat jaaneet itseasiassa pois.
Koska minua kuitenkin kaytettiin myos hyvaksi, kerran, lapsena, yhdistin myos jotakin pelottavaa ja ahdistavaa miehen fyysiseen laheisyyteen. Koin etta minun siis ""pitaa"" myos halia isaa, koska sitahan se tarkoittaa etta isa on joskus paikalla, vaikka se toisaalta taytyi olla hyvin vaikeaa kasitella silla joku toinenhan teki pahaa minulle ""laheisyydellaan"".
Siksipa ei liene myoskaan ihme etta olen ollut suhteessa miehiin jotka ovat myos hivenen epastabiileja, joiden kanssa elama on hieman jannittavaa.
Exani oli kuitenkin myos alykas mies. Uskon etta han huomasi seksuaalisuuden ylikorostumisen suhteessamme ja kieltaytyikin harrastamasta seksia kanssani. Han halusi nahda milla muilla tasoilla kohtaamme. Minulle tama oli aarimmaisen vaikeaa. Milloin kiukuttelin, milloin kavin ylikierroksilla kun han ""rankaisee"" minua nain julmalla tavalla, koin lahinna suurta rakkauden kaipuuta koska han ei suostunut harrastamaan seksia kanssani. Han hali minua, piti lahellaan jne, mutta ei harrastanut seksia vaikka mita olisin tehnyt. Yritin vietella hanta. Onnistuinkin siina, han kylla halusi voimakkaasti ""ottaa minut"" mutta muut asiat estivat, ja han pysyi vahvana. (harrastimme suuseksia yms kuitenkin) Huomaatteko, seksin kautta hain hanen rakkauttansa ja kun se puuttui olin aivan ihmeissani. Kerran itkin yolla kun han ""ei antanut"" minulle (kuulosytaa hassulta) ja han sanoi etta uskonko tosiaan etta kaikki ongelmamme ratkeavat jos han pistaa peniksensa sisalleni? tulin surulliseksi tasta silla minulle se olisi niin paljon muutakin kuin penis sisallani. Yhdistan siihen niin paljon tunnetta. Toisaalta, nyt kun perusseksi puuttui suhteesta, turvallisuuden tunteeni lisaantyi suhteessa haneen, aloin kiintya ja luottaa haneen ihan eri tavalla. han aisti sen minusta etta koko seksi oli esteena taman syntymiselle, haimme seksista sita mita suhteesta muuten puuttui.
Toisaalta kun olin tottunut olemaan mieheen niin paljon kontaktissa juuri seksinkautta, uskoin monesti etta juttumme tulee kuolemaan, etta en osaisi elaa ""sisarillisessa"" suhteessa mieheen. Ja toden totta, kun seksi jai vahemmalle tuli oikeat onglemamme selkeammin esille, erimielisyytemme ja ne kaikki asiat mita suhteestamme puuttui... Rakastimme toisiamme mutta paadyimme yksissatuumin eroon. Mina halusin tata eritoten.
Kuitenkin, seksinnalkani on suuren suuri ja se syttyy nimenomaan joskaan ei taysin vaarista, niin ei niista juuri oikeistakaan miehista. En malta odottaa etta vastaan tulisi mies, jonka kansa voisin toteuttaa vapaasti kaikkia fantasioitani, olla tuhma tytto tai ylvas jumalatar.. Kun kirjoitankin tata alan jannittymaan ""siina mielessa"". Nyt on erosta sen verran aikaa etta hormoonit hyrraavat aika valtavasti.
Uskon kuitenkin etta jos ja kun tapaan sen minulle oikean, loydan kultaisen keskitien kaiken taman suhteen.
Oikeasti nymfoudestaan karsiville suosittelen terveiden, kaverillisten suhteiden luomista tasapainoisiin miehiin, seka yliaktiivisesta seksista (jos esim itsea vahingoittavissa irtosuhteissa tms) luopumista ja oman itsen hellimista ja tutustumista itseensa yksin seksuaalisessa mielessa.