Nymfo??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kyltymätön
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
miestä joille homma sopii..luulisi koska molemmille silti riittäisi sinusta..ja kolmistaan sitäpaitsi eläminenkin on pirunpaljon halvempaa..ym ym.itse näen 3 hengen liitot toimivampana,tosin maailmassa on liikaa piukkapipoja joilta ei tollanen suju,jos ylipäätään oikeen mikään!mut enivei ilmotus nettiin ja vastauksia "satelee".siitä se lähtee

Olen itse 23v mies, ja ihan rehellisesti sanottuna 60% koko päivästä on keppi tanassa vaikka mitä tekisi. Ei ole kivaa, tilanne ollut sama jostain 12-vuotiaasta lähtien eikä kyllä ole kovin monella prosentilla rauhoittunut tilanne vuosien kuluesssa..

minäkin olen kaksikymppinen nainen ja olen viimeiset pari vuotta käyttänyt melkein pelkkään nussimiseen. vaikka se olikin minulle ihan pakollinen tarve niin tunsin tietenkin suunnatonta tyydytystä ja nautin seksistä valtavasti vaikka hankin sitä keinolla millä hyvänsä joko monen miehen kanssa päivässä tai yhden tai kahden miehen kanssa monta tuntia päivässä tai sitten omin käsin työpaikan vessassa tai jossain vastaavassa. dildo oli tietenkin aina mukana.

nyttemmin olen kyllä rauhottunut, tajusin kahden vuoden ns. sairastamisen jälkeen että tarvitsen kohta psykiatria tai sitten joku tappaa minut kun tuli kierrätettyä noita miehiä ja siinä vaiheessa kun niitä oli ollut jo muutamia kymmeniä osui kohdalle jo pari hiukan sairaampaa persoonaa joita juoksin lähes alasti pakoon rappukäytävässä naarmuilla ja tukkaa pudoillen.

jos sinusta tuntuu että tarvitset seksiä aivan ylimalkaisessa määrin ja huomaat kohta kierrättäväsi miehiä, etkä tunne olevasi kykenevä parisuhteeseen, luulisin että kyse on nymfomaniasta.

itse kuitenkin hoidin työt ja koulun kunnialla, nymfomaanisuudestani huolimatta, se vain vaati univelkaa, bensaa ja hiukan järjestelykykyä.

en koskaan uskaltautunut psykiatrille tai lääkärille muutenkaan kyseisestä ongelmasta, vaan jääräpäisesti päätin pahasti pelästyessäni että mun on yksinkertaisesti pakko lopettaa ja olin melkein kolme kuukautta selibaatissa, mikä auttoi paljon hallitsemaan haluja. nykyään on melkein normaali olo. =)

niin ja piti vielä lisätä että en muistaisi että ennen kuin tilanne meni tuohon että minulla saattoi olla viikon jokaisena päivänä kolmekin eri miestä, tuttuja ja tuntemattomia ja vakkareita jne, eli ennenkuin tilanne paheni totaalisesti, en muista, että olisin kokenut sitä ongelmana.

sitten kun mentiin jo lujaa ja ties minkälaisten ihmisten kanssa ja päässä pyöri pelkkä seksi ympäri vuorokauden ja menin muutaman kuukauden pelkillä tunnin tai kahden yöunilla niin sitten jossain kohtaa rupesi vaan automaattisesti ymmärtämään että hei tämähän on sairasta.

myönnän siis että itse olen sairas, sehän on merkki siitä että haluaa parantua. helppoa se ei ole ollut missään vaiheessa.

Mulla on nuoresta lähtien seisonut housussa että välillä nolotti, vaikka kävi vessassa runkkaamassa niin oli vähän ajan päästä kovana. Kun pääsin kapakkaan niin vaikka vanhempi nainen tuli viereen niin rupes heti seisoo. Siinä tuli vanhemmankin rouvan luo lähdettyä että sai naida kunnolla. Sitä sai puhelin numeroita monelta mammalta että voi käydä kylässä kun haluttaa. Välillä kävin monenkin luona ennekuin menin kaljalle, sitä ei välillä katsonut ikää eikä näköä kun vain sai pari tuntia naida. Sitä on yrittänyt rajottaa mutta halut vie sänkyyn kenenkanssa vaan pääsee.

Yhteistyössä