Osa miestä kuuluu kirkoon ihan vaan muodon vuoksi, että pääsee avioliittoon ja kuollessaan kirkon hautausmaalle haudattavaksi. Minä kuulun tähän samaan ryhmään. En oikein tunnusta mitään uskontoa, koska kaikki uskonnot ja niiden konfliktit, eivät ole saaneet aikaiseksi muuta, kuin kuolemaa ja hävitystä. Minusta kaikki uskonnot ovat hullujen ja taitavien ihmisten keksimä juoni, jolla muita vähemän älykkäitä ihmisiä on vedetty peräässä, kuin pässiä narusta. Elämä minusta on se mitä saamme täällä elää ja mitään muuta ei ole, eikä tule, joten se elämä pitäisi ottaa vastaan täysillä, eikä pihdaten, koska toista tilaisuutta ei enää tule. Suomen maaperällä oli kaikki hyvin ennen, kuin kristinusko tuli. En todellakaan käsitä miten kristinusko voi edes kutsua kahden ihmisen parisuhteessa tapahtuvaa seksiä synniksi, jos ne eivät ole avioliitossa ja tuo asia ei ikinä tule menemään minun tajuntaani, vaikka sitä kuinka monta pappia yrittäisi minulle selittää. Minusta uskonnon virkaan liittyminen on kaikkein suurin synti, koska me olemme täällä, kuin hyttysenpaska itämeressä maailman kaikkeudessa astronomisestä näkökulmasta katsottuna. Tämän vuoksi tuo asia ei oikein iske tajuntaani, joka on hiukan erilainen normaali ihmisiin nähden ja samaa ajattelee varmaan moni tiedemies, joka on kiinnostunut tähtitieteestä.
Itse arvostan seksiä parisuhteessa enemmän, kuin mitään muuta. Koska se on ainoa asia, joka mietä oikeasti yhdistää ja tulee aina yhdistämään aivan samalla tavalla, kuin eläimiäkin, jos tämä oletukseni pitää paikkansa, niin ei ole olemassa oikeaa uskontoa, helvettiä tai mitään muutkaan noihin viittaavaa. Tunnemme silti surua ja tuskaa ja hamme lohtua muiden ihmisten kautta ja näin pitääkin tapahtua, koska eläimet tekevät, myös samoin.
Ainoastaan älyllinen ajattelumme on muita eläimiä parempi ja se tekee miestä super rodun, joka pystyy alistamaan kaikki muut eläimet tällä maapallolla.