Nymfo??

• Viestiketjun aloittaja kyltymätön
  • Ensimmäinen viesti
kyltymätön
Pelkään, että minusta on tulossa nymfo! Olen parikymppinen nainen ja ajattelen seksiä koko ajan. Haluni eivät tyydyty vaikka saisin mitä. Tarvitsen seksiä päivittäin, normipäivinä 4-5 kertaa. Mutta voisin ottaa paljon enemmänkin. Tällä hetkellä ei ole poikakaveria, ei kestänyt edellinen jatkuvaa vonkaamistani. :) sanoi etten ole oikein tyttöystäväainesta. Suhteiden aikanakin minun on monesti tehnyt mieli pettää jos en kumppanilta ole saanut tarpeeksi. Mitä te olette mieltä nymfoista? Ja mistä sellaisen tunnistaa?

Noh...
Nymfomaanihan on nainen, jolla on sairaalloisen voimakas sukupuolivietti ja joka ei saa tyydytystä seksistä, joten siltä tuo sinun tilanteesi hieman kuulostaa. Kysyt, että mielä olemme nymfoista. Ikäväähän se on nymfomaanille itselleen, sillä seksistä on varsin mukava saada tyydystystä, mutta nymfomaanit usein jäävät tätä "perimmäistä tarkoitusta" vaille.

Monty68
Alkuperäinen kirjoittaja kyltymätön:
Pelkään, että minusta on tulossa nymfo! Olen parikymppinen nainen ja ajattelen seksiä koko ajan. Haluni eivät tyydyty vaikka saisin mitä. Tarvitsen seksiä päivittäin, normipäivinä 4-5 kertaa. Mutta voisin ottaa paljon enemmänkin. Tällä hetkellä ei ole poikakaveria, ei kestänyt edellinen jatkuvaa vonkaamistani. :) sanoi etten ole oikein tyttöystäväainesta. Suhteiden aikanakin minun on monesti tehnyt mieli pettää jos en kumppanilta ole saanut tarpeeksi. Mitä te olette mieltä nymfoista? Ja mistä sellaisen tunnistaa?
Minulla on vähän sama vika, mutta olen mies ja naiset, eivät pidä kovasta sekuaalisuudestani ja elämänkumppanin löytäminen on vaikeaa. Nuo halut ovat hyvin yksilöllisiä ja ääripäiden on vaikea saada aikaan pysyvää parisuhdetta. Yritin seurustella yhden naisen kanssa ja suhde karuitui seksuaalisuuteeni. Nyt pitää taas aloitta alusta jonkun toisen naisen kanssa.

nainen 30+
Jaa a. Nynfon määritelmiä löydät varmaan googlettamlla. Mutta nuorilla ihmisillä tunnetusti voi hormoonit todella hyrrätä. Uudessa suhteessa tavallisestikin harrastetaan paljon ja usein seksiä. Ajan kanssa sitten tahti hiljenee.

Tuo on tyypillinen ongelma, ettei seksihalut kohtaa parisuhteessa. Silloin täytyy yrittää jokin kompromissi saada aikaan. Harvoin varmasti löytää kumppanin kenen kanssa aina seksihalut kohtaa, tuskin sellaista löytääkään. Usein silloin seksiä harrastetaan myös "yksin".

Mutta seksi on seksiä, "liiallinen seksi" taasen on silloin jos se alkaa häiritä muuta elämää, eli lähes koko ajan ajattelee seksiä jne. Usein silloin seksi on kompensaatio jollekkin muulle asialle, usein tunnepuolella. Uudessa suhteessa toki voidaan harrastaa seksiä monta kertaa päivässä, nuorenakin voidaan suht normaalin puitteissa ajatella seksiä paljonkin. Mutta jos olet vuosimallia 68, niin ehkä kannattaisi hakea apua, ettei koko elämä mene seksiin ja/tai sen puuteen ajattelemiseen. Seksiaddiktio on varmaan suht tuollaista. Jos itsestäsi tuntuu, että olet koukussa seksiin, samoin kuin jotkut voivat olla koukussa pelaamiseen, huumeisiin jne. Niin vaikuttaa hieman addiktiolta.

Monty68
Alkuperäinen kirjoittaja nainen 30+:
Sorry nyt vasta huomasin, että kirjoitit olevasi parikymppinen.
Olen 30V+. Sopiva varmaan sinun ikähaarukkaasi. :)

En tiedä mitä tapahtuisi, jos saisin parikseni nymfon. Naapurit tulisivat varmaan hulluiksi ja yrittäisivät hankkia häädön. Olisi pakko muuttaa johonkin rauhallisempaan paikkaan, jossa saa olla rauhassa. Niik Naak Niik... EI JOKO TAAS!!!! Seinät on tässä kerrostalossa, niin onnettomia, että kaikki normaali puheääntä kovempi ääni, natina ja kolina kuuluu aina naapuriin.
Sängyn joutus varmaan vaihtaa sellaseen joka ei natise ja on tukeva.

Yhden kaverin sänky hajos kappaleiksi, kun se tapasi elämänsä naisen ja kyllä siinä olikin naurussa pidättelemistä seuraavana aamuna. ;) Ei tarvinnu montaa sekunttia miettiä, kun tajus mitä oli tapahtunut. Nainen joka oli ollut edellisenä iltana hänen kanssaan ravintolassa oli ikään kuin mitään ei olisi tapahtunut naama huikan punaisena katteli ulos keittiön ikkunasta. Arvasin heti, että nuo kaksi ovat löytäneet toisensa, kun jo ensimäisenä iltana sänky oli korjauskelvottomassa kunnossa. Sängyn runkopalkit ja jalat olivat poikki. ;)

miesnymfo
Itse olen mies ja halut aivan samanlaiset ja seksi koko ajan mielessä. Avoliitossa saan joka toinen tai kolmas päivä seksiä, mutta se on liian vähän ja liian laiskaa toisen puolesta vaikka mitä yrittäisi. Kaikkea muuta tulee tehtyä siinä kertojen välissä, vongata kun en viitsi jos toinen ei halua useammin. Olen itse jo lähes 40-kymppinen mies ja aina ollut tälläinen, toivottavasti myös tulevaisuudessa, sillä seksi tuo suurimmat kiksit. Löytyisipä sinun kaltaisesi nainen joka ei ajan kanssa laiskistu.

Monty68
Noissa parisuhdehaku sivuilla ei ole juurikaan ottettu kantaa seksuaaliseen aktiivisuuteen. Tuntuu siltä, että siellä on, vain kukkahattu tätejä, jotka haluavat kerran elämässä tehdä lapsen, jos on lapsi, niin seksi ei kinnosta. Tuo ihmis tyyppi on täydellinen vastakohta nymfomaanille ja sellaisten kanssa en voi elää, koska siitä tule varmasti tasan mitään. En voi käsittää noita pihtareita jotka hakee parisuhdetta, mutta ei halua seksiä ja jäävät varmasti yksin tai yksin huoltaja äideiksi loppuiäkseen, elleivät löydä miestä, joka ei kyne tai kiinnosta seksi ollenkaan. Rakkaus ei ole raukkautta ollenkaan ilman seksiä. Seksuaalisuuden kartoitus noissa parisude sivuilla attaisi varmasti paljon enemmän löytämään elämän kumppanin, kuin nuo höpö höpö jutut ja niiden indeksit, jotka koustuu kysymykistä, jotka ei vois vähempää kinnostaa. Ainakin tuntuu siltä, että sivustot on suunniteltu täysin naisen näkökulmaan mukaan ottamatta huomioon miesten näkökulmaa parisuhteessa.
Oikein suunniteltu ilmainen parisuhteen hakusivusto olisi varmasti hittimenestys, jos joku sellaisen osaisi suunnitella ja voisi Suomen väkilukukin alkaa, ehkä kasvamaan, eikä vähentymään, kun kaiken tyyppiset ihmiset löytäisivät toisensa.

Monty68
Kylmä fakta on, että kaikkien parejen pitäisi tehdä lapsia vähintään kaksi, että suomen väkiluku pysyisi samana, jos niitä tekee enemmän väkiluku kasvaa. Tätä tuskin kovinkaan moni on edes ikänä ajatellut ja todellisuus on ihan jotain muuta.

seksuaalisesti aktiivinen, muttei nymfo
Alkuperäinen kirjoittaja Monty68:
Noissa parisuhdehaku sivuilla ei ole juurikaan ottettu kantaa seksuaaliseen aktiivisuuteen. Tuntuu siltä, että siellä on, vain kukkahattu tätejä, jotka haluavat kerran elämässä tehdä lapsen, jos on lapsi, niin seksi ei kinnosta. Tuo ihmis tyyppi on täydellinen vastakohta nymfomaanille ja sellaisten kanssa en voi elää, koska siitä tule varmasti tasan mitään.
Seksuaalisesti aktiivinen ei tarkoita nymfomaania, vaan seksuaalisesti aktiivista. Nymfomania on "häiriötila", jolloin seksuaalinen halu on sairaaloisen voimakkaasti esillä, mutta seksistä ei saa tyydytystä. Seksuaalisesti aktiivinen taas harrastaa seksiä siksi, että pitää siitä ja saa siitä nautintoa ja tyydytyksen. Esimerkiksi minä ja mieheni kait olemme seksuaalisesti aktiivisia, sillä rakastelemme lähes päivittäin ja joinakin päivinä useamman kerran. Nymfomaani en kuitenkaan ole, sillä nautin seksistä joka kerta suunnattomasti.

kolmantena päivänä tokenin
Minulla oli kausi jolloin ajattelin seksiä lähes koko ajan. Olinkin todella aktiivinen seksin suhteen - enhän mistään saanut tarpeekseni.
Tässä taannoin sekstailimme kolmena päivänä - molempia halutti niin tottahan teimme sitä urakalla - lähes yötä päivää. Paikat olivat todella kipeät kummallakin.. mutta se kannatti, sillä jostain syystä seksihaluni tasaantuivat.
Jotenkin minua häiritsi oma olotilani - kun en saanut tarpeeksi.

Ygs
Alkuperäinen kirjoittaja ap.:
Ehkä en sitten ole tulossa nymfoksi kun kuitenkin nautin seksistä joka kerta. :)
Kirjoitit olevasi ap. eli vastaan lähinnä ensimmäiseen viestiisi.

Esimerkiksi: nuoria poikia, joita runkututtaa jatkuvasti, monesti kehotetaan hommaamaan elämäänsä jotain muutakin, harrastuksia jne. Näin olen aikoinaan lukenut erilaisten nuorten lehtien lääkäri-palstoilta ja taitaa sama vieläkin päteä. Kun elämässä on muitakin aktiviteettejä, ei seksi välttämättä pyöri niin vahvasti kokoajan mielessä.

Tuo sinun tilanteesi on mielestäni ihan normaalia ikään kuuluvaa. Silloin halutaan kokeilla ja kokea kaikkea. Toisaalta taas hormoonit hyrräävät ja pää menee ihan sekaisin ( kumpikin pää :) ).

Minäkin olen nuorempana halunnut todella paljon seksiä ja voi sitä vaihetta elämässä kun kohtasin partnerin, joka ei ollut ihan samalla aaltopituudella... Tärkeintä on kuitenkin ymmärtää se että halut hiukan tasaantuvat ja on oikeastaan pakko oppia niitä hallitsemaan. Koska erilaiset kumppanit ja erilaiset elämäntilanteet pitää myös oppia kestämään.

Monty68
Miksi seksi pitäsi poistaa mielestä?

Vasta, kun on kolme lasta tai raskaana, niin voi ajatella, ehkä sen hillitsemistä.
- Seksissä kasvaa kunto
- Ei kulu viinaa
- Ei kulu rahaa parisuhteessa
- On rahaa muuhun hyödylliseen
- Ei ole karapulaa aamulla
- Ei ole alkoholista mahdollisesti aiheutuvia vihan purkauksia
- Tervys pysyy kunnossa, kun kunto on hyvä
- Molemmat pitää toisistaan
- Molemmat tekevät oman työnsä, eivätkä valita, jos on ongelmia, niin toinen auttaa.

Mitä ihmeen negatiivisia asioita edes löytyy seksistä parisuhteessa, vai perustuuko kaikki siihen, että seksi on syntiä ja jne... Minusta seksi yhdistää parisuhteessa välejä paljon enemmän, kuin avioliitto kirkossa. Sama asia tapahtuu eläimillä, mutta ihmisellä on enemän älliä ja se on keksiny, että parisuhteen pitäisi perustua rakkauteen, joka on harhakuva. Kiinassa on esim paljon köyhiä ihmisiä, koska niillä ei ole muuta tekemistä vapaa aikana tai rahaa turhuuksiin, niin siellä väkiluku kasvaa räjähdysmäisesti. Sama asia koskee muita köyhiä maita.

Mitähän negatiivisiä asoita tässä seksissä nyt sitten on voisko, joku luetella niitä ja jos sitä harrastaa muutaman päivän putkeen, niin kyllä se olo jossain vaiheessa helpottaa ja sitten molemmat ovat oppineet tuntemaan toisensa paremmin, kuin moni muu suomalainen ja eivät varmaan kovin helpolla halua enää tuon jälkeen erota tai riidellä. Paikat on varmaan, niin kipeenä hetken aikaa, eikä seksi kiinnosta ihan heti.

Pelkkä avioliitto ja rakkaus on minusta suurta hypetystä jossa, ei ole kovinkaan paljon järkeä.

Monty68
Osa miestä kuuluu kirkoon ihan vaan muodon vuoksi, että pääsee avioliittoon ja kuollessaan kirkon hautausmaalle haudattavaksi. Minä kuulun tähän samaan ryhmään. En oikein tunnusta mitään uskontoa, koska kaikki uskonnot ja niiden konfliktit, eivät ole saaneet aikaiseksi muuta, kuin kuolemaa ja hävitystä. Minusta kaikki uskonnot ovat hullujen ja taitavien ihmisten keksimä juoni, jolla muita vähemän älykkäitä ihmisiä on vedetty peräässä, kuin pässiä narusta. Elämä minusta on se mitä saamme täällä elää ja mitään muuta ei ole, eikä tule, joten se elämä pitäisi ottaa vastaan täysillä, eikä pihdaten, koska toista tilaisuutta ei enää tule. Suomen maaperällä oli kaikki hyvin ennen, kuin kristinusko tuli. En todellakaan käsitä miten kristinusko voi edes kutsua kahden ihmisen parisuhteessa tapahtuvaa seksiä synniksi, jos ne eivät ole avioliitossa ja tuo asia ei ikinä tule menemään minun tajuntaani, vaikka sitä kuinka monta pappia yrittäisi minulle selittää. Minusta uskonnon virkaan liittyminen on kaikkein suurin synti, koska me olemme täällä, kuin hyttysenpaska itämeressä maailman kaikkeudessa astronomisestä näkökulmasta katsottuna. Tämän vuoksi tuo asia ei oikein iske tajuntaani, joka on hiukan erilainen normaali ihmisiin nähden ja samaa ajattelee varmaan moni tiedemies, joka on kiinnostunut tähtitieteestä.

Itse arvostan seksiä parisuhteessa enemmän, kuin mitään muuta. Koska se on ainoa asia, joka mietä oikeasti yhdistää ja tulee aina yhdistämään aivan samalla tavalla, kuin eläimiäkin, jos tämä oletukseni pitää paikkansa, niin ei ole olemassa oikeaa uskontoa, helvettiä tai mitään muutkaan noihin viittaavaa. Tunnemme silti surua ja tuskaa ja hamme lohtua muiden ihmisten kautta ja näin pitääkin tapahtua, koska eläimet tekevät, myös samoin.

Ainoastaan älyllinen ajattelumme on muita eläimiä parempi ja se tekee miestä super rodun, joka pystyy alistamaan kaikki muut eläimet tällä maapallolla.

Kari Seppänen
Alkuperäinen kirjoittaja Monty68:
Minulla on vähän sama vika, mutta olen mies ja naiset, eivät pidä kovasta sekuaalisuudestani ja elämänkumppanin löytäminen on vaikeaa. Nuo halut ovat hyvin yksilöllisiä ja ääripäiden on vaikea saada aikaan pysyvää parisuhdetta. Yritin seurustella yhden naisen kanssa ja suhde karuitui seksuaalisuuteeni. Nyt pitää taas aloitta alusta jonkun toisen naisen kanssa.
kyllä se on ihan normaalia, kuuluu tiettyyn ikävaiheeseen, jolloinka haluaa vähän irrotella. Aivojen adrenaliini-keskukseen tulee impulsseja, jotka aiheuttavat edm.käyttäytymisen, ajan myötä tilanne stabilisoituu muiden elämänarvojen valtaessa alaa.

maumou
Hei ap.,
mä olen kanssa parikymppinen tyttö, seurustelen tällä hetkellä (tai oikeastaan elän avoliitossa, mut en tykkää ko. sanan kalskahduksesta). Mä oon myös käyttänyt aikaa sen miettimiseen, oonko mä joku nymfo, kun voisin harrastaa seksiä yli 4 kertaa päivässä (mikäli vaan paikat kestää) ja kiireisinäkin päivinä on saatava ainakin kerran. Jos olemme vaikkapa kotona koko päivän, saatan olla 3-4 tunnin jälkeen jo taas pyörittelemässä peppuani vasten poikaystäväni etumusta tai napittamassa paidankaulustani auki rintojen kohdalta tms. :)
Munkin poikaystävä on sanonut, ettei se voi luottaa tällaiseen "seksihulluun" täysin, kun ei usko pystyvänsä tyydyttään mun tarpeita riittävästi. Aiemmassa seurustelusuhteessani en saanut seksiä tarpeeksi usein, joten lähdin piakkoin harhapoluille etsimään jotakuta toista, seksuaalisesti aktiivisempaa miestä.

En usko, että suuressa seksuaalisessa tarpeessa on mitään outoa, ehkä se sitten vanhemmiten hellittää (joskus yli 50 v siis :D). Nymfomaanius on käsittääkseni ihan sairaus ja ilmentymiä on esim. se, että on pakko saada seksiä keneltä tahansa ja hyvin usein... Luulen, että sullakin on joku vähän rajatumpi miesryhmä, josta voisit potentiaalista sänkykumppania hakea.

Yazza
Rynnäkkökivääri on sotilaan morsian, sitä suojellaan, kun suojaudutaan .Rynnäkkökivääri jää sotilaan alle, jos sotilas saa sirpaleita säästyy rynnäkkökivääri.
Sitä puhdistetaan ja rasvataan, opetellaan kokoamaan pimeässä. Harjoitellaan sarjanumero 8 nro. Tähtäimet säädetään ammunnoissa, luokka tarkistetaan. Sillaa laitetaan suojaksi piipun päähän metsäreissulla.
Mitäs sanot?

Panomies 500
Hei Maumou, minä olen hoitanut asian niin, että tapaan tyttöystävääni vain kerran pari viikossa. Ja silloin hän saa viidestä kahdeksaan tuntiin oikein kunnolla. Hän sanoi jo kauan sitten, että hän on -ei super-vaan hyperseksuaalinen. Mutta näin hän saa tarpeensa tyydytettyä ja on oikein iloinen

Yhteistyössä