E
etsimässä
Vieras
Kertoisitteko ystävällisesti kanssasisaret että millaiset e-pillerit on hyviä, nykyään. Olen ollut nyt monta vuotta ilman, ja olo on aivan ihana, seksihalut kohdallaan ja kosteutta riittää. Mutta kun viikonloppuna meni kumi rikki ja piti käydä jälkiehkäisyä niin tuli mieleen josko KUITENKIN koittasin taas pillereitä. Oiskohan niissä tapahtunut kehitystä, että ois vähemmän oireita? Siis ettei vaikuttais haluihin eikä ois mielialanvaihteluita tai masennusta.
Luulin vuosia olevani "muuten vain hullu" kun kärsin masennuksista ja liki maanisdepressiivisistä oireista, mutta totuus taisikin löytyä e-pilleripakkauksesta, olin niitä kuitenkin koko aikuisikäni nappaillut. Viimeiset tavalliset pillerit oli merkkiä Yasmin, ja Cerazetteja kokeilin imettäessä erittäin huonoilla kokemuksilla.
Luulin vuosia olevani "muuten vain hullu" kun kärsin masennuksista ja liki maanisdepressiivisistä oireista, mutta totuus taisikin löytyä e-pilleripakkauksesta, olin niitä kuitenkin koko aikuisikäni nappaillut. Viimeiset tavalliset pillerit oli merkkiä Yasmin, ja Cerazetteja kokeilin imettäessä erittäin huonoilla kokemuksilla.