nykyiseksi kihlasormukseksi ex kihlasormus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Mitä olette mieltä? Mies oli meinannut että sulattaisi entisen kihlasormuksensa itsellensä nyt kun me olemme menneet kihloihin. Järkytyin kun sain tietää! Ei hän olisi itse edes sitä minulle kertonut ellen olisi saanut tietää sormuksesta ja kysynyt että mikä sormus toi on. Sanoin että ei hän voi laittaa entistä kihlasormustansa meidän sormukseksi että se loukkaa ja että mun pitäisi hänelle olla vähän eri arvonen ja tärkeä. "Et sä ole mikään erikoinen ihminen." "No mutta sulle olen". "Et ole, oot itsekäs." Siis mitä helv... Sanokaa nyt että ei tässä voi olla mitään järkeä vai ylireakoinko mä muka..

Kyllä mun täytyy olla miehelleni erityinen että kirhloihin hänen kanssaan menin, jos en olisi niin samahan se on kenet kihlaisi. Juu ei kuulosta nyt ihan hyvältä. Oletteko kuitenkin sopineet menevänne naimisiin, ei vaan kihloihin. Kihlathan on lupaus avioliitosta.

Miettisin kans kahdesti menisinkö kihloihin ylipäätään!

Sen edellisen kihlasormuksen olis kyllä voinut sulattaa romukultana ihan joksikin muuksi koruksi jos kerran haluaa. Kultana ihan ok, jos teetetään jotain mihin muuten pitäs kaikki materiaali hankkia kultasepältä, kunhan ei tosiaan ole mikään kihla/vihkisormus!

En nyt itsekään viitsi kultaa ihan roskiin heittää, on tuolla romukultarasiassa jotain vanhoja (tosin ei omia kun silloinen vaati kaikki lahjat ym. takas mitä vaan muisti kun jätin) kihloja ja hajonneita koruja. Joko joskus sulatetaan joksikin toiseksi koruksi tai sitten myydään romukultana (vaikka niistä ei paljoa nykypäivänä saa). Mutta kyllä sitä miettii sitten jos noista jotain aikanaan koko kasasta teetetään, että mitä teetetään.

Lause siitä ettet ole erikoinen, on loukkaava muttta en tuosta sormusasiasta ottaisi kovin isoa hernettä nenään... sormushan olisi kuitenkin tulossa hänelle eikä sinulle ja siitä vanhasta sormuksesta muokattaisi uusi sormus eli ei olisi enää sama sormus mikä hänellä on eksänsä kanssa ollut vaan toisenlainen, hänen nykyisen makunsa mukaan tehty sormus.
No, itselläni oln aivan samanlainen sormus kun mikä on ollut eksänikin kanssa ja mieheni ei pahastunut asiasta kun hänelle rehellisesti mainitsin että tuollainen samanlainen on kotona jo yksi edellisestä kihlauksestani. Mies tuumasi siihen vain että jos sormus on sellainen mistä tykkään niin se on pääasia kunhan on sellainen sormus että sitä ylpeänä kannan sormessani merkkinä siitä että olen varattu ja että hän haluan olla juuri hänen kanssaan.

Yhteistyössä